Специалист по настройка на Романо за София
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Специалист по настройка на Романо за София
От както е лято и е топло времето ми се случва да ми вдига грешка на 1 от ламбда сондите. Та ходих на ляво на дясно, но никъде не могат да ми отстранят проблема. Проблемът е такъв, че грешката я вдига от време на време, може и 2 дена да не се появи. Чистя си я сам с ELM OBD четец през телефона. Забелязал съм, че напоследък започна и да ми придърпва на 3-та и 4та скорост след 3000об., което също много дразни (почва да ми мига check-а и след малко записва грешка). Та търся си някой спец, който да ми направи свястна настройка по възможност в движение и ако може да диагностицира проблема с грешката на ламбдата(която се появява когато си иска), която като карам на бензин я няма! Което ме навежда на мисълта, че просто ГИ не е настроен като хората. Не може на бензин колата да върви повече от перфектно и със скъп ГИ да ми вдига грешки на ECU-то, просто не е приемливо. Отговори от рода на свещи кабели не ми се струват сериозни, така че моля само за сериозни коментари! Колата е Голф 4 V6 4Motion(AUE) с 2 метални катализатора(оригиналните си) и 3 или 4 ламбда сонди(не съм много сигурен). Всичко по ГИ освен бутилката е Романо!
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Специалист по настройка на Романо за София
Сега ако напишеш и номера на грешката си златен.
Иначе така на първо четене - свещи кабели в този ред. Имал съм такъв проблем, само че при мен грешката беше missfire
Иначе така на първо четене - свещи кабели в този ред. Имал съм такъв проблем, само че при мен грешката беше missfire
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Специалист по настройка на Романо за София
Няма как да са кабели или свещи! Сменяни са с чисто нови специално за модела преди 10К км! БТВ грешките са 2 едната май беше P0155 и P0135, но веднага щом ми вдигне чека отново ще си ги запиша и ще ги добавя. Отново да кажа на бензин грешки и проблеми във вървенето НЯМА, само на ГАЗ! Някой ако е правил настройки на подобен мотор нека изкаже мнение, че ми е писнало от разбирачи!
Едит: има и още 1 проблемче което си го има от както е сложен ГИ (и отново се случва САМО КОГАТО КОЛАТА Е НА ГАЗ), но не знам дали е свързан с тези грешки. Та проблемът е: когато с по висока скорост 60-70км/ч и + изключа от скорост, оборотите директно падат до 0 и естествено колата гасне в движение. Дали всичко това е свързано? Какво бих могъл да предприема? Почистване на дросел клапата би ли помогнало? Да сменя ли някой датчик като например Engine Coolant Temperature sensor?!? Давайте идеи, че моите се изчерпаха!!!
Едит: има и още 1 проблемче което си го има от както е сложен ГИ (и отново се случва САМО КОГАТО КОЛАТА Е НА ГАЗ), но не знам дали е свързан с тези грешки. Та проблемът е: когато с по висока скорост 60-70км/ч и + изключа от скорост, оборотите директно падат до 0 и естествено колата гасне в движение. Дали всичко това е свързано? Какво бих могъл да предприема? Почистване на дросел клапата би ли помогнало? Да сменя ли някой датчик като например Engine Coolant Temperature sensor?!? Давайте идеи, че моите се изчерпаха!!!
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Специалист по настройка на Романо за София
P0135 Heated Oxygen Sensor (HO2S11) Heater Circuit Bank 1 Sensor 1.
Bank 1 is the bank that houses Cylinders 1, 2, 3, and 4.
Sensor 1 means that it's the upstream O2 Sensor (before the catalytic converter).
P0155 Heated Oxygen Sensor (HO2S11) Heater Circuit Bank 2 Sensor 1.
Bank 2 is the bank that houses Cylinders 5, 6, 7, and 8.
Sensor 1 means that it's the upstream O2 Sensor (before the catalytic converter).
Bank 1 is the bank that houses Cylinders 1, 2, 3, and 4.
Sensor 1 means that it's the upstream O2 Sensor (before the catalytic converter).
P0155 Heated Oxygen Sensor (HO2S11) Heater Circuit Bank 2 Sensor 1.
Bank 2 is the bank that houses Cylinders 5, 6, 7, and 8.
Sensor 1 means that it's the upstream O2 Sensor (before the catalytic converter).
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Специалист по настройка на Романо за София
Докато се прибирах от работа пак ми вдигна грешките, този път извадих freeze frame:
Freeze frame report generated by Torque for Android
=========================================================
Vehicle VIN: Not present
Vehicle Manufacturer: Unknown
Vehicle Calibration ID: RB01
Freeze frame information:
------------------
Engine Load = 4.706 %Engine Coolant Temperature = 81 °CFuel Trim Bank 1 Short Term = 0 %Fuel Trim Bank 1 Long Term = -0.781 %Fuel Trim Bank 2 Short Term = 0 %Fuel Trim Bank 2 Long Term = -0.781 %Engine RPM = 1,680 rpmSpeed (OBD) = 46 km/h
End of report.
Може ли да ми помогне с нещо тази информация?
Freeze frame report generated by Torque for Android
=========================================================
Vehicle VIN: Not present
Vehicle Manufacturer: Unknown
Vehicle Calibration ID: RB01
Freeze frame information:
------------------
Engine Load = 4.706 %Engine Coolant Temperature = 81 °CFuel Trim Bank 1 Short Term = 0 %Fuel Trim Bank 1 Long Term = -0.781 %Fuel Trim Bank 2 Short Term = 0 %Fuel Trim Bank 2 Long Term = -0.781 %Engine RPM = 1,680 rpmSpeed (OBD) = 46 km/h
End of report.
Може ли да ми помогне с нещо тази информация?
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Специалист по настройка на Романо за София
Виж къде в апп.а за андроид са показатели те на ламбда сондите, провокирай грешката и погледни какво се случва с ламбдите
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Специалист по настройка на Романо за София
Не мога да я провокирам, защото всеки път я вдига когато си иска. Може да не запише грешка и след 3-4 дена каране. Ето го и новия freeze frame:
Freeze frame report generated by Torque for Android
=========================================================
Vehicle VIN: Not present
Vehicle Manufacturer: Unknown
Vehicle Calibration ID: RB01
Freeze frame information:
------------------
Engine Load = 4.314 %Engine Coolant Temperature = 98 °CFuel Trim Bank 1 Short Term = 0 %Fuel Trim Bank 1 Long Term = -0.781 %Fuel Trim Bank 2 Short Term = 0 %Fuel Trim Bank 2 Long Term = -0.781 %Engine RPM = 1,640 rpmSpeed (OBD) = 23 km/h
End of report.
Freeze frame report generated by Torque for Android
=========================================================
Vehicle VIN: Not present
Vehicle Manufacturer: Unknown
Vehicle Calibration ID: RB01
Freeze frame information:
------------------
Engine Load = 4.314 %Engine Coolant Temperature = 98 °CFuel Trim Bank 1 Short Term = 0 %Fuel Trim Bank 1 Long Term = -0.781 %Fuel Trim Bank 2 Short Term = 0 %Fuel Trim Bank 2 Long Term = -0.781 %Engine RPM = 1,640 rpmSpeed (OBD) = 23 km/h
End of report.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Специалист по настройка на Романо за София
С тези фреймове според мен няма да си решиш проблемите. Набива се на очи, че и в двата случая трим стойностите са абсолютно еднакви. Трябва да е голяма случайност да ги хванеш еднакви - обикновено са различни
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Специалист по настройка на Романо за София
На мен Engine Coolant Temperature = 98 °C това ми направи спечатление. Не трябва ли да не се покачва над 90 °C? Да не би да ми е дефектирал датчика и да не показва реални стойности и от там да ебава работата със сместа на горивото. Другото което си мисля е, че може да не ми работи 1вата степен на перките за охлаждане и от там да развива по-голяма работна температура. И другото което ми направи впечатление е Engine RPM = 1,680
и Engine RPM = 1,640, което ме навежда на мисълта, че може би само в ниските се ебава.
и Engine RPM = 1,640, което ме навежда на мисълта, че може би само в ниските се ебава.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Специалист по настройка на Романо за София
Не съм сигурен дали съм на прав път, но ако ламбда сондите ти подават грешен сигнал или прекъсват, то тогава сместа няма да ти е оптимална и ще накъсва. Но би трябвало да го прави и на двете горива.
За грешка от твоя тип прихълцване или нещо по самата газова или кабели свещи бобина. Единствено се чудя защо не го отбелязва както беше при мене с мисфайър, но може да се получават детонации, които да изкарват лабдата извън строя....де да знам може и глупости да пиша
За грешка от твоя тип прихълцване или нещо по самата газова или кабели свещи бобина. Единствено се чудя защо не го отбелязва както беше при мене с мисфайър, но може да се получават детонации, които да изкарват лабдата извън строя....де да знам може и глупости да пиша
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Специалист по настройка на Романо за София
То тези грешки ги вдига дори и когато видимо колата е повече от добре, т.е. не се дави, хълца или т.н. Това с давенето май е от лоша газ, защото последните 2 дена не се е задавяла, но грешката пак я записа.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта