Проблем с ГИ на Голф 4 1.6 АКЛ 101к.с
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2012 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Проблем с ГИ на Голф 4 1.6 АКЛ 101к.с
Здравейте. Имам следния проблем който се получава при работа на двигателя на газ: Имам ужасно дразнещо придърпване м/у 1500 и 2200 оборота. При движение на ниски обороти при натискане на газта се получава ужасно придърпване. Мисля , си че това е от настройките на ГИ. Не съм особено доволен от сервиза в който ми го монтираха (няма да споделям кой е ) . Поставена е преди 1 година. Първоначално имах същите проблеми , след 2-3 посещения ми я нагласиха перфектно и цяла година не я пипах , и разхода и вървенето си беше перфектно. Но дойде момент в който почна да придърпва , (понеже е в гаранция) и ходих да ми направят настройка и за филтри. И като се почна едно настройване , настройване .... И понеже не могат да я настроят и почнаха да коментират,че е от колата . Свещите са проверени , всичко е ок. Казвам и че в началото имаше същите проблеми и я нагласиха и те си мислят че ги лъжа . Толкова са и кадърни. Та става въпрос за Бардолини компютър, рейка Rail, изпарител NIGS. Идва ми да се намеря кабел и сам да си я настроя . Препоръчайте някой сервиз или някакъв съвет за настройка.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2012 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с ГИ на Голф 4 1.6 АКЛ 101к.с
Един от проблемите които в крайна сметка беше свещи + впоследсвтие прехварлящ кабел. Ходих на различни газаджиии и всеки казва различно. Кои среши според вас са най подходящи за голф 4 1.6 АКЛ със газов инжекцион. Briks със сребърно , NGK или БЕру ми казваха далични.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Проблем с ГИ на Голф 4 1.6 АКЛ 101к.с
Колега, в една тема пишеше, че рейките Reil имали от 2012г дефектна партида.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2012 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с ГИ на Голф 4 1.6 АКЛ 101к.с
Не знам възможно е .. Сега ще сменя свещи + кабели и ще видя как ще е . Дайте препоръки
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Проблем с ГИ на Голф 4 1.6 АКЛ 101к.с
при мен проблема се оправи с адаптиране на дроселовата клапа 

-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2012 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с ГИ на Голф 4 1.6 АКЛ 101к.с
Какво мнение имате за кабели за свещи NGK part.n:7044??
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Проблем с ГИ на Голф 4 1.6 АКЛ 101к.с
Ако рейла ти е от средата на 12-та година гаранция е за ремонт!
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2012 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с ГИ на Голф 4 1.6 АКЛ 101к.с
Монтирана е юни месец 2012 година..... Дали от нея може да е нещо
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Проблем с ГИ на Голф 4 1.6 АКЛ 101к.с
еми има лепенка с датата на производство, там пише
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2012 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с ГИ на Голф 4 1.6 АКЛ 101к.с
Значи възможно е да е произведена преди това ;)
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Проблем с ГИ на Голф 4 1.6 АКЛ 101к.с
kireto69 написа:Значи възможно е да е произведена преди това ;)
преди кое?
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Проблем с ГИ на Голф 4 1.6 АКЛ 101к.с
Аз лично съм се занимавал/виждал резултата от дефектната серия на Rail. Дефекта се изразява в некачествен каучук, при което кумичките на буталцата се разпадат буквално и пречат на свободното движение на буталцето. Напълно е възможно проблемът ти да е точно от там.
Относно няколкото въпроса на колегата:
Свещи слагаш най-добре каквито дават по каталога - NGK BKUR6ET-10
Ако сменяш кабели най-доброто съотношение цена/качество е BERU.
Пиши ако имап нужда от друга информация.
Относно няколкото въпроса на колегата:
Свещи слагаш най-добре каквито дават по каталога - NGK BKUR6ET-10
Ако сменяш кабели най-доброто съотношение цена/качество е BERU.
Пиши ако имап нужда от друга информация.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2012 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с ГИ на Голф 4 1.6 АКЛ 101к.с
Смених кабелите с NGK RC-VW254 .Ще остана със старите свещи за да видя как е . Но има голямо значение и от свещите за възпламеняването на газта. Обмислям да взема и свещи на NGK LPG Laser Line 1 ,въпреки че цената им е доста висока.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2012 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с ГИ на Голф 4 1.6 АКЛ 101к.с
Иначе предишните кабели ми бяха на беру. През течение на времето и от топлината на двигателя заминаха . Раздуха се и почна да прехвърля 1 кабел на 4-ти цилиндър. Вечер на тъмно го видях че присветка...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта