Колеги,
досега не съм използвал пълните възможности на уредбата-"Фобос 4"!Знам че има три режима на каране.В момента моята е настроена на режим "Нормал" ,при което зумера се обажда само един път!Как мога да я превключа на режим "Минимал" и съответно "Максимал" и как трябва да реагира зумера на тези режими?
В режима в който е сега ,работи като на бензин -почти няма разлика!Разбрах че,в режим "Номинал" е добре да се кара през зимата ,в случаите ,когато се гони икономичност.
Колата е Polo Classic-1.6 ,74kW -2000г.!
Въпрос за Фобос 4
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Въпрос за Фобос 4
Колега режимите се сменят с натискане и задържане на бутончето, докато изписка! Две за икономичен и три за спортен (така мисля по спомени го давам)! Обаче един съвет не го ползвай това, защото то само ти дава на икономичен -5% на подаването на гориво, а спортния +5% отгоре! Смисъл има ако се настроят самите режими (има я тази опция поне при ФОБОС 1 и тогава работи добре), но при положение, че изрично не са настроени (това се прави за всяка кола индивидуално) само ще преебеш работата, а ефекта няма да е видим! Щом ти работи добре сега не се занимавай с глупости, а си свиркай и си карай колата 

-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Въпрос за Фобос 4
Значи,трябва да се донастроят индивидуално параметрите ,така както ,се настройва в режим "Нормал" при 3000 об/мин!?
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Въпрос за Фобос 4
Да чрез самата таблица! Въпросът тук е дали Фобос 4 го има като опция? Зная, че при Фобос 1 го има на 100%, но нека някой който знае да се изкаже по въпроса!
- Phenomenon
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 24 юни 2009 15:27
- Автомобил: VW Polo 6N
- Двигател: 1.4 AEX 1997
- Местоположение: 索非亞
Re: Въпрос за Фобос 4
Здравейте, извинявам се, че вдигам тази старичка тема, но е по-добре отколкото да правя нова еднозначна...
Карам Поло 97г. АЕХ, в последно време съм се замислил сериозно за ГИ и съм се спрял конкретно на FOBOS 4, та в този ред на мисли искам да попитам колегите с такива мотори и съответно ГИ от този модел дали са доволни или да се замислям за по-високия клас на марката 1 или средния 2...
Въпросът е там, че не ми се иска да наливам много средства, целя икономичност и сигурност и мисля, че FOBOS 4 е един добър компромисен вариант.
Очаквам мнения и препоръки :)
Карам Поло 97г. АЕХ, в последно време съм се замислил сериозно за ГИ и съм се спрял конкретно на FOBOS 4, та в този ред на мисли искам да попитам колегите с такива мотори и съответно ГИ от този модел дали са доволни или да се замислям за по-високия клас на марката 1 или средния 2...
Въпросът е там, че не ми се иска да наливам много средства, целя икономичност и сигурност и мисля, че FOBOS 4 е един добър компромисен вариант.
Очаквам мнения и препоръки :)
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Въпрос за Фобос 4
Колега, и на друго място го писах това из форума:
разликата между самият комп Фобос 1 до Фобос 4 в пари е... в диапазона 50-60 лв.
Цената на цялата инсталация се вдига от цените на всички компоненти заедно - разбирай качествена уредба - висока крайна цена.
Ако икономисваш само от газовият компютър - само си вкарваш автогол (мое мнение).
разликата между самият комп Фобос 1 до Фобос 4 в пари е... в диапазона 50-60 лв.
Цената на цялата инсталация се вдига от цените на всички компоненти заедно - разбирай качествена уредба - висока крайна цена.
Ако икономисваш само от газовият компютър - само си вкарваш автогол (мое мнение).
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 164 госта