Въпрос за Фобос 4

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Pencp
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Въпрос за Фобос 4

Мнениеот Pencp » Вто 17 яну 2012 14:18


Колеги,
досега не съм използвал пълните възможности на уредбата-"Фобос 4"!Знам че има три режима на каране.В момента моята е настроена на режим "Нормал" ,при което зумера се обажда само един път!Как мога да я превключа на режим "Минимал" и съответно "Максимал" и как трябва да реагира зумера на тези режими?
В режима в който е сега ,работи като на бензин -почти няма разлика!Разбрах че,в режим "Номинал" е добре да се кара през зимата ,в случаите ,когато се гони икономичност.
Колата е Polo Classic-1.6 ,74kW -2000г.!




BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Въпрос за Фобос 4

Мнениеот BG_POLICE » Вто 17 яну 2012 15:53


Колега режимите се сменят с натискане и задържане на бутончето, докато изписка! Две за икономичен и три за спортен (така мисля по спомени го давам)! Обаче един съвет не го ползвай това, защото то само ти дава на икономичен -5% на подаването на гориво, а спортния +5% отгоре! Смисъл има ако се настроят самите режими (има я тази опция поне при ФОБОС 1 и тогава работи добре), но при положение, че изрично не са настроени (това се прави за всяка кола индивидуално) само ще преебеш работата, а ефекта няма да е видим! Щом ти работи добре сега не се занимавай с глупости, а си свиркай и си карай колата :beer


Pencp
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Въпрос за Фобос 4

Мнениеот Pencp » Чет 19 яну 2012 8:59


Значи,трябва да се донастроят индивидуално параметрите ,така както ,се настройва в режим "Нормал" при 3000 об/мин!?


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Въпрос за Фобос 4

Мнениеот BG_POLICE » Чет 19 яну 2012 9:13


Да чрез самата таблица! Въпросът тук е дали Фобос 4 го има като опция? Зная, че при Фобос 1 го има на 100%, но нека някой който знае да се изкаже по въпроса!


Потребителски аватар
Phenomenon
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 24 юни 2009 15:27
Автомобил: VW Polo 6N
Двигател: 1.4 AEX 1997
Местоположение: 索非亞

Re: Въпрос за Фобос 4

Мнениеот Phenomenon » Вто 24 сеп 2013 10:13


Здравейте, извинявам се, че вдигам тази старичка тема, но е по-добре отколкото да правя нова еднозначна...
Карам Поло 97г. АЕХ, в последно време съм се замислил сериозно за ГИ и съм се спрял конкретно на FOBOS 4, та в този ред на мисли искам да попитам колегите с такива мотори и съответно ГИ от този модел дали са доволни или да се замислям за по-високия клас на марката 1 или средния 2...
Въпросът е там, че не ми се иска да наливам много средства, целя икономичност и сигурност и мисля, че FOBOS 4 е един добър компромисен вариант.
Очаквам мнения и препоръки :)


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Въпрос за Фобос 4

Мнениеот mrpetrov » Вто 24 сеп 2013 22:08


Колега, и на друго място го писах това из форума:
разликата между самият комп Фобос 1 до Фобос 4 в пари е... в диапазона 50-60 лв.
Цената на цялата инсталация се вдига от цените на всички компоненти заедно - разбирай качествена уредба - висока крайна цена.
Ако икономисваш само от газовият компютър - само си вкарваш автогол (мое мнение).



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 164 госта