Здравейте.Дилемата ми е следната , в момента съм с обикновено газово на голфа 1.8 93 и ми дава разход 12/13 градско и 8/9 извън града.Има ли смисъл да мина на инжекция понеже сега е малко мудна каквито и настройки да правя. Също така колко би ми струвало преминаването на инжекция като в момента съм с някакъв среден клас изпарител но имам и ловато а клапана ми е брц ,ще има ли разлика в разхода и във вървежа? Дали повече ще пази изпарителя инжекцията понеже сега всяка година сменям мембрани, а си паля на бензин и не минавам веднага на газ но все пак се пре.....ват бързо според мен :).
Благодаря предварително за отговорите .
Въпрос относно газово голф 3 1.8
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Въпрос относно газово голф 3 1.8
Голфа ти предполагам е 1.8 90 коня, което е моно.Тоест на такива двигатели ГИ не се слага.Разхода ти не е голям.В смисъл може и да е по-малък, но много зависи.Ако караш по 2-3-4 километра и гасиш и висиш по светофари 12 е ок.Ако е топло времето,караш по 15-20км без да гасиш ,сменяш предавки на 2000оборота и галиш педала на газта можеш и на 10 да свалиш, но зависи как караш.За 8-9 извънградско ако караш 130-140 на магистрала също е ок.И да не е магистрала ако колата ти е пълна караш 110-120 и изпреварваш често пак няма да е под 8.
Иначе ловатото си е супер изпарител, ама чак на година да сменяш мембрани, аз моето хич не го жаля и карат по 2 зими. Пробвай на две да сменяш, като заминат ще имаш нестабилен празен ход и завишен разход, така че лесно ще познаеш този момент.
Иначе ловатото си е супер изпарител, ама чак на година да сменяш мембрани, аз моето хич не го жаля и карат по 2 зими. Пробвай на две да сменяш, като заминат ще имаш нестабилен празен ход и завишен разход, така че лесно ще познаеш този момент.
Re: Въпрос относно газово голф 3 1.8
Мерси за изчерпателният отговор.Иначе да 1.8 90 коня е мотора ,а за самата динамика има ли начин да се подобри понеже аз с полеви настройки се не я докарвам.А ако някой има др акъл да даде добре е дошъл :)
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Въпрос относно газово голф 3 1.8
Ми най-лесните два начина за които се сещам са първо може да ограничиш притока на въздух.В смисъл идеята е следната единица гориво за да гори му трябва въздух.Настройката която се прави от изпарителя и тройника е на количеството гориво и това играе роля за разхода.Ако двигателя си смуче повечеко въздух ще е по-муден,ако се ограничи притока на въздух като се стесни отвора на филтърната кутия или нещо подобно за същото количество газ ще имаш по-малко въздух и мотора ще е по-пъргав със същия разход. Нали това е само при условие че въздуха ти е в повече в момента.И с това се борави и експерементира внимателно,ако ти дойде много гориво и малко въздух пак няма да върви много. Това лесно се вижда ако идеш някъде на газаджия,който има газ анализатор и може да вижда какво излиза от гърнето докато работи мотора и да нагалси сместа по тези данни.
Другото е да си вземеш тап, какво представлява това е описано например тук http://www.runel-tech.com/?page_id=5573
идеята е следната- бензина и газта има различни времена на горене в цилиндрите.От тук за оптимална работа се изисква различно време на подаване на искрата от свещите.Това се постига най-лесно с преместване на позицията на делкото, но това устройство пак изменя искрата като караш на газ с някакъв коефициент и би трябвало да работи по-добре мотора, да върви повече и да харчи по-малко.Не съм карал с такова нещо, но има хора които споедлят положителни отзиви.Разбира се трябва да се настрои от човек ,който знае какво прави.
като цяло ако очакваш съвсем същия вървеж като на бензин няма да паднеш под тия цифри, които си казал.ако в момента колата ти върви като на бензин значи си супер, ако има осезаема разлика има какво да се направи ,но няма да ти падне разхода с повече от литър.
Другото е да си вземеш тап, какво представлява това е описано например тук http://www.runel-tech.com/?page_id=5573
идеята е следната- бензина и газта има различни времена на горене в цилиндрите.От тук за оптимална работа се изисква различно време на подаване на искрата от свещите.Това се постига най-лесно с преместване на позицията на делкото, но това устройство пак изменя искрата като караш на газ с някакъв коефициент и би трябвало да работи по-добре мотора, да върви повече и да харчи по-малко.Не съм карал с такова нещо, но има хора които споедлят положителни отзиви.Разбира се трябва да се настрои от човек ,който знае какво прави.
като цяло ако очакваш съвсем същия вървеж като на бензин няма да паднеш под тия цифри, които си казал.ако в момента колата ти върви като на бензин значи си супер, ако има осезаема разлика има какво да се направи ,но няма да ти падне разхода с повече от литър.
Re: Въпрос относно газово голф 3 1.8
Опитите които направих са да стегна тройката и да я развия и голяма разлика не видях.За сместа нямам си на представа дали е добре,но като се по зацапа въздушния филтър се дига разхода и върви по зле.Иначе има осезаема разлика с бензина и др е че като натисна повечко педала на газта и връща назад се едно съм отнел, чак след 3хил оборота дава да я настъпя повече без да се дави.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Съб 31 авг 2013 12:40
- Автомобил: vw golf 3
- Двигател: 1.8 1993
- Местоположение: Търговище
Re: Въпрос относно газово голф 3 1.8
добре е разхода и на мене ми харчи толкова 1,8 90 ;]] пак и както казват колегите много зависи как караш
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Въпрос относно газово голф 3 1.8
Според мен щом от зацапан филтър вдига разхода значи съвсем остава без въздух и човек натиска повече газта за да върви колата и затова разхода се вдига, ако бъркам в разсъжденията си някой да ме поправи
Та колега, не сподели за стила ти на каране и условията в които караш.За мен разхода ти е примерно в горния край на нормалния за този мотор. Ако караш спокойно ,плавно ,на дълги разстояния и с празна кола може да се свали с литър при правилна настройка при положение че всичко друго по мотора ти е наред. Не си казал дали скоро си сменял свещи,палец,капачка на делкото такива работи. Друго което влияе на разхода са меките гуми.В момента в София е 6 градуса,ако примерно август последно си помпал гумите примерно на 2.2 сега на 6 градуса със сигурност са под 2.Това не го казвам толкова за тебе ясно че при тебе е друго, но захладня времето хубаво е да се подсетим да погледнем гумите.
Така че разкажи как караш и в града дали на дълго или гасиш и тръгваш през 2-3-4км.
Надявам се в темата да се включат колеги от форума като stefan4o и muns61 ,които имат доста богат опит с газовите уредби и пишат тук редовно.Аз не си изкарвам хляба с това,просто си човъркам по колата сам доколкото мога и се интересувам от тези работи.

Та колега, не сподели за стила ти на каране и условията в които караш.За мен разхода ти е примерно в горния край на нормалния за този мотор. Ако караш спокойно ,плавно ,на дълги разстояния и с празна кола може да се свали с литър при правилна настройка при положение че всичко друго по мотора ти е наред. Не си казал дали скоро си сменял свещи,палец,капачка на делкото такива работи. Друго което влияе на разхода са меките гуми.В момента в София е 6 градуса,ако примерно август последно си помпал гумите примерно на 2.2 сега на 6 градуса със сигурност са под 2.Това не го казвам толкова за тебе ясно че при тебе е друго, но захладня времето хубаво е да се подсетим да погледнем гумите.
Така че разкажи как караш и в града дали на дълго или гасиш и тръгваш през 2-3-4км.
Надявам се в темата да се включат колеги от форума като stefan4o и muns61 ,които имат доста богат опит с газовите уредби и пишат тук редовно.Аз не си изкарвам хляба с това,просто си човъркам по колата сам доколкото мога и се интересувам от тези работи.
- Ivo 1983
- Мнения: 502
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос относно газово голф 3 1.8
Разхода си е напълно нормален. Карам голф 3 със същия двигател
Филтъра не го оставяй да става много замърсен

Филтъра не го оставяй да става много замърсен

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Въпрос относно газово голф 3 1.8
............................
Последна промяна от muns61 на Сря 02 окт 2013 20:18, променено общо 3 пъти.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Въпрос относно газово голф 3 1.8
По въпроса за въздуха, винаги ме е интересувало следното. Топъл или студен въздух за работа на газ? Аз съм махнал тръбата за топлия въздух, но не съм откачил вакуума на клапана. И не сън наясно, като загрее двигателя дали смуче само топъл въздух или ги смесва? И как е по-правилно - да си откача вакуума и да го затапя или?
- Ivo 1983
- Мнения: 502
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос относно газово голф 3 1.8
Газ студен въздух, метан - топъл
Re: Въпрос относно газово голф 3 1.8
Реално проблема ми не е толкова до разхода колкото до характеристиките на мотора докато го карам на газ усещам че няма такъв въртящ момент и пъргавост като на бензин, а иначе карам спокойно 2000 до 3000 оборота поради липсата на моменти на мощност,извън града карам със 100 рядко повече и баири идват малко зор не ще да набира адекватно нагоре .Едно приятелче има същия голф на газ (уж инжекцион) и върви по добре от моя и то осезаемо.Колкото до състоянието на двигателя до колкото ми е известно трябва да си е добре :). Сменял съм свещи по миналата година дензо 3-полюсни и ги гледах преди месец,вече малко са се поизносили тъкмо като за газ.Сменям общо взето всичко (когато има проблем) не е оставено на произвола. Мисля си, че има моменти когато газта идва повече и др в които не стига,поне на усет.И ми е странно и не знам как и дали може да се направи да върви поне близо до това като на бензин.
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Въпрос относно газово голф 3 1.8
Както го описваш би трябвало да може да се подобри, но явно трябва да отидеш при някой в твоя град, който знае какво прави. Доколкото за инжекциона явно твоя приятел е с друг двигател. На моно се слагат такива уредби като твоята не се слага газов инжекцион.Приятелят ти може да е с 2.0 115 или 1.6 101 които са пълен инжекцион и двата мотора вървят повече от твоя.Хайде 1.6 101 е малко на кантар с 1.8 90, лично според мен върви малко повече, но си зависи до конкретна бройка автомобил все пак са коли на 15 години не са като чисто нови вече.
- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос относно газово голф 3 1.8
gko написа:Мисля си, че има моменти когато газта идва повече и др в които не стига,поне на усет.И ми е странно и не знам как и дали може да се направи да върви поне близо до това като на бензин.
Правилно мислиш. При АГУ най-големият недостатък е, че няма как да получиш подходящата смес при всички режими на мотора, затова се гласи и търси златната среда. Има разбира се и помощни средства - ламбда контрол се нарича, но то също си има своите недостатъци. Също така поради различията в горивата бензин и ПБ е редно да се нанесат корекции и по запалването. Това може да стане посредством въртене на делко или монтаж на ТАП. Има писано по въпроса, потърси. С някои корекции колата ти може и да не гори по-малко, но е вероятно да се доближи до вървежа на бензин.
Re: Въпрос относно газово голф 3 1.8
Вече горе долу имам някаква яснота по въпроса. Извода е че трябва да одита и да се консултирам на място с газаджия и да направи възможните корекции :).
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта