Според вас как е по-добре - да се махне рингчето на смесителя за газ на моноинжекцията или да се остави.
Над газовата плочка съм сложил текстолитовата плочка.
Става въпрос за моноинжекция.
Преди текстолитовата плочка ми беше под газовата и тройника ми беше завит почти докрай. След това сложих текстолитовата отгоре - резултата е : много се обнедни сместта във високи обороти и се наложи 2-3 оборота да отворя тройника.
Днес махнах смесителя и се получи по-голям диаметър - т.е. колкото си е размера на дроселната клапа толкова е и плочката - наложи се още да отворя тройника.
Кое е по правилно?
Двигателя е 1,8 АБС.
Благодаря Ви предварително за отговорите.
плочка за газова уредба
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Експериментирали сме с колеги на няколко коли с плочка просто с два
щуцера - да , вървежа е малко по-добър , но пък разхода беше лооош
, в преходните режими колите малко или много се давеха, плочката с дифузьори показваше доста по-плавни преходи в режимите празен ход/средни/високи обороти/моторна спирачка 
щуцера - да , вървежа е малко по-добър , но пък разхода беше лооош


Т'ва не е просто 'ринг', както е казал Машината, т'ва е дифузор, той променя формата на канала с определена цел. Дифузора допълнително увеличава скоростта на потока въздух, което води до допълнително понижение на налягането в канала преди дросела. Кат' си го махнал количестовото газ, което постъпва (без да си пипал настройките на изпарителя) е намаляло, както казваш обедняла ти е сместа. Ако 'барнеш' изпарителя пък и го пуснеш да си фука на воля 'ше стане както казва Машината, 'ше се сговни разхода ('ше почне да папка повече).
Аз мисля, че не бива да махаш дифузора.
Успех.
Аз мисля, че не бива да махаш дифузора.
Успех.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта