плочка за газова уредба

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

плочка за газова уредба

Мнениеот ivo123 » Съб 03 мар 2007 22:25


Според вас как е по-добре - да се махне рингчето на смесителя за газ на моноинжекцията или да се остави.
Над газовата плочка съм сложил текстолитовата плочка.
Става въпрос за моноинжекция.
Преди текстолитовата плочка ми беше под газовата и тройника ми беше завит почти докрай. След това сложих текстолитовата отгоре - резултата е : много се обнедни сместта във високи обороти и се наложи 2-3 оборота да отворя тройника.
Днес махнах смесителя и се получи по-голям диаметър - т.е. колкото си е размера на дроселната клапа толкова е и плочката - наложи се още да отворя тройника.
Кое е по правилно?
Двигателя е 1,8 АБС.
Благодаря Ви предварително за отговорите.




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 03 мар 2007 22:40


Като си махнал дифузьора си се върнал в каменната ера :)
Не очаквай някакво въобще константно смесообразуване , камо ли нормален разход... :roll: :idea:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 04 мар 2007 9:07


защо мислиш така.
Смесването така или иначе е преди дроселната клапа.
и така газта излиза от два щуцера.
Преди на опел моно бях направил горна плочка на филтъра с два щуцера и резултатите бяха мноого задоволителни и вървеше идеално колата със нормален разход.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 04 мар 2007 11:12


Експериментирали сме с колеги на няколко коли с плочка просто с два
щуцера - да , вървежа е малко по-добър , но пък разхода беше лооош :twisted: , в преходните режими колите малко или много се давеха, плочката с дифузьори показваше доста по-плавни преходи в режимите празен ход/средни/високи обороти/моторна спирачка :wink:


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Emo » Сря 14 мар 2007 12:48


Т'ва не е просто 'ринг', както е казал Машината, т'ва е дифузор, той променя формата на канала с определена цел. Дифузора допълнително увеличава скоростта на потока въздух, което води до допълнително понижение на налягането в канала преди дросела. Кат' си го махнал количестовото газ, което постъпва (без да си пипал настройките на изпарителя) е намаляло, както казваш обедняла ти е сместа. Ако 'барнеш' изпарителя пък и го пуснеш да си фука на воля 'ше стане както казва Машината, 'ше се сговни разхода ('ше почне да папка повече).

Аз мисля, че не бива да махаш дифузора.

Успех.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 14 мар 2007 15:38


Мерси за отговорите колеги.
Сложих си го отново.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта