Здравейте, проблемът ми е малко странен и до сега е неоткриваем. От време на време ми се случва когато колата загрее и цъкне, че е готова да прехвърли на газ, вдигам оборотите до 4-5К, за момент обръща на газ и в следващата стотна почва да писка, че нямам газ, а в ботилката реално има минимум поне 10л. В следствие на какво може да го прави и нормално ли е? Ако вдигна обороти достатъчни да прехвърли (2-3к) колата почва да работи на газ и няма проблем, но ако надуя до над 3к оборота ми изписква, че няма газ и предполагам, че това не е нормално. В някоя от клапите ли да търся проблема (евро сондата)?
Колата е Голф4 2.8 v6 2001г. 4Motion. ГИ и всичко по него е Романо, висок клас за 8 цилиндров двигател и до 350к.с.
Интересното е че от време на време имам и друг проблем, във високите обороти понякога придърпва и ми вдига missfire на някои от цилиндрите. Колата на бензин работи повече от добре, кабелите и свещите са на 16000км.
Интересното е че 2рият проблем започна след смяната на филтъра на газовият клапан. След това този клапан го отварях и го почистих понеже беше пълен с графит и съответно отново си смених филтъра понеже е 2 лв и не обичам цигании. Малко се пооправи и придърпва по-малко, но не ми харесва така (все пак съм дал 1800лв за ГИ висок клас и да не работи добре е ненормално за мен). Все ме навежда на мисълта, че някой клапан или нещо заяжда и не отваря до край.
Колата съм я карал на 2 места и все ми правят настройки на компа на ГИ, но както и да го нагласят колата си върви добре, но въпреки това от време на време се появява това придърпване, което ме навежда на мисълта, че проблемът не е в настройките. Давайте хелп или идея къде да отида при някой, който не си претупва клиентите и ще се бори до отстраняване на проблема, а не само да ми правят ненужни настройки на компа и да ми взимат по 20-30лв и в крайна сметка резултат да няма.
Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
Последна промяна от vaskoto1 на Чет 21 ное 2013 10:08, променено общо 1 път.
Причина: кой да ти дописва заглавията?
Причина: кой да ти дописва заглавията?
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Нормално ли е?
Някъде четох, нещо подобно на твоя проблем и то скоро. Май беше задържала съчма в клапана на бутилката и съответно по-малко газ към изпарителя. Обаче не мога да намеря темата... 

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Нормално ли е?
И мен нещо такова ме гложди, че и 2та проблема идват от 1 място и то е в някой клапан.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Нормално ли е?
Реално има нещо сходно, но аз съм сменил филтъра на газовия клапан и съм го почистил, също така маркучите към клапана не са запушени. Сходното е, че по нанагорнище се появява запъването и прехлъцването. Лесно мога да проверя дали е от газовия клапан, като закупя нов на цена от 35лв и го монтирам, но при положение, че го отворих целия, почистих го и смених филтъра и пак същата работа не знам дали има смисъл да купувам нов клапан. По скоро май нещата отиват към клапана на ботилката, но нямам идея как се сваля, за да го проверя, а нещо все по рядко имам доверие на майстори...
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Нормално ли е?
Е прочети втората тема в поста ми. Гергин е описал процедурата. Пък си и от София. Що не прескочиш при Мишо и Никси в Герман. Все пак са форумни майстори, може да помогнат 

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Нормално ли е?
До колкото знам не се занимават с АГУ. Най-вероятно проблемът е същият като от 2рата тема. Сега остава да намеря някой, който да провери, а не да ми прави настройки на компа... Ако имаше снимков материал как го е оправил, а не само писания щеше да е още по полезна темата. Аз лично не знам дали ще се справя с това сам и за това не мисля да се захващам, а и времето стана студено да работя на вън.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Нормално ли е?
По принцип не е сложно. Навремето съм го правил, на Москвича
Изпразваш бутилката докрай, развиваш тръбите на пълначката и към клапана за газта. После развиваш 6-те болта - при мен сондата е Ловато и болтчетата са с вътрешен шестограм. Като пазиш очите - може да има останала малко газ, отлепяш капака на бутилката. После внимателно вадиш този фланец - на него е закачена сондата и поплавъка. Оттам-нататък си ти
. После действаш в обратен ред - само си купи уплътнител и "бъчонки" за тръбите с необходимия размер - моите май са 6 мм и се продават във всеки магазин за газови истории.

Изпразваш бутилката докрай, развиваш тръбите на пълначката и към клапана за газта. После развиваш 6-те болта - при мен сондата е Ловато и болтчетата са с вътрешен шестограм. Като пазиш очите - може да има останала малко газ, отлепяш капака на бутилката. После внимателно вадиш този фланец - на него е закачена сондата и поплавъка. Оттам-нататък си ти

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Нормално ли е?
Утре ще направя няколко снимки на самата бутилка, че нещо не се ориентирам така.
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Нормално ли е?
Като става въпрос за бутилки, искам да използвам темата на колегата за 1 въпрос, от скоро спря да ми цъкането на евро-сондата.. питах един газаджия и по негови съвети, искарах бобината и после тънкото буталце, което беше мръсно и после ги събрах, след това няколко пъти цъкна и пак спря, пак направих същата процедура-сега цъка но немога да го чуя.. нещо по-въпроса 

- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Нормално ли е?
Нямам евросонда и не мога да съм полезен
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Нормално ли е?
Аз не съм газаджия, а пък и никога не е късно да стане човек за смях с качествено неквалифициран отговор...та да опитам и аз:
Освен това, което са ти казали колегите, може да имаш ниско налягане след изпарителя, който е настроен да пуска малко. Като гледам на Романо изпарителя на снимка от нета е подобен на моя принс - има шестограм в средата, който може би служи за регулиране на налягането (при моя е така)
Така че взимаш имбуса и внимателно въртиш по посока на ...завинтването май беше...за да вдигнеш налягането на /след изпарителя. При моя пасат (V6) налягането е 2.2-2.3, имай го предвид. Но как ще видиш налягането без кабел и диагностичен софтуер...? Няма ли някъде кабели и софт за купуване...? Ще ти се изплатят бързо.
Ти с газовата колко навъртя, че чистиш филтри?
Другата възможност е газовата ти да е настроена субоптимално. Имаш ли FIS, който да изписва моментния разход?
Освен това, което са ти казали колегите, може да имаш ниско налягане след изпарителя, който е настроен да пуска малко. Като гледам на Романо изпарителя на снимка от нета е подобен на моя принс - има шестограм в средата, който може би служи за регулиране на налягането (при моя е така)
Така че взимаш имбуса и внимателно въртиш по посока на ...завинтването май беше...за да вдигнеш налягането на /след изпарителя. При моя пасат (V6) налягането е 2.2-2.3, имай го предвид. Но как ще видиш налягането без кабел и диагностичен софтуер...? Няма ли някъде кабели и софт за купуване...? Ще ти се изплатят бързо.
Ти с газовата колко навъртя, че чистиш филтри?
Другата възможност е газовата ти да е настроена субоптимално. Имаш ли FIS, който да изписва моментния разход?
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Нормално ли е?
Чудомир написа:Аз не съм газаджия, а пък и никога не е късно да стане човек за смях с качествено неквалифициран отговор...та да опитам и аз:
Освен това, което са ти казали колегите, може да имаш ниско налягане след изпарителя, който е настроен да пуска малко. Като гледам на Романо изпарителя на снимка от нета е подобен на моя принс - има шестограм в средата, който може би служи за регулиране на налягането (при моя е така)
Така че взимаш имбуса и внимателно въртиш по посока на ...завинтването май беше...за да вдигнеш налягането на /след изпарителя. При моя пасат (V6) налягането е 2.2-2.3, имай го предвид. Но как ще видиш налягането без кабел и диагностичен софтуер...? Няма ли някъде кабели и софт за купуване...? Ще ти се изплатят бързо.
Ти с газовата колко навъртя, че чистиш филтри?
Другата възможност е газовата ти да е настроена субоптимално. Имаш ли FIS, който да изписва моментния разход?
Имам full fis, нямам кабел и софтуер, така че не е предпоръчително да въртя шестограма за налягането. Иначе съм навъртял почти 17000км. Всичко започна след като ми смениха филтъра на газовият клапън. Интересното е че редовно си се самонастройва и си вдига налягането сама, т.е. правим го на 2.3 и след известно време като се закачи показва 3-3 и нещо. Това ме навява на мисълта, че има нещо не както трябва с някоя клапа и ГИ вижда, че му трябва още налягане и сам си го вдига, т.е. опитва се да си догони количеството гориво ч/з увеличаване на налягането, поради не достатъчно отворена клапа или нещо запушено. Иначе какви ли не настройки ми правиха на Газовия комп, спъваха я, после я правиха уш да върви по-добре от на бензин, но ефекта е един и същ! Колата си върви чудесно с всякаква настройка, тръгвам си от газаджия X минавам 2км, стигам до някое нанагорнище и около 3000об. почва да се препъва, започва да ми мига чека и после като я закача ми изписва грешки на ламбда сондата и missfire на някои от цилиндрите. Но не изписва дали му е бедно или богато горивото. Правиха ми 10 настройки и проблема си се появява от време на време, което ме навява на мисълта, че не е до настройки, а има нещо по самата система, дали ще е клапа, дали нещо запушено, нямам идея, но проблемите са си на лице и до днес. И всичко започна след смяна на филтъра на газовия клапан




Ташака е че на никой не му се занимава да ми търси проблема и всеки казва "ммм дай са ще я настройме..." взимат ми некой лев и ме пращат по живо, по здраво да си карам....
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
Ако не се лъжа моят изпарител е такъв


-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
ГИ-то не може да си вдигне налягането на газта сам. Налягането на газта в рейката(диференциалното налягане) колкото е по-стабилно при всякакви режими на натоварване, толкова по-добре. Такава игра на налягането говори за наличие на проблеми с изпарителя. 3,3 бар-а налягане на газта е страшно много за твоя двигател, независимо с какви инжектори си.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта