Колеги,имам следнто притеснение.Бутилката е пълна, а искам да да си сменя днес бензиновата помпа.
Колата е голф 3.Има ли някаква особеност при свалянето, освен от описаното по темите във форума?
п.с ююинформативно колко ще ми вземе майстор за смянта(махане на газовата + мяна на помпата)
Проблем ли е да има много газ в бутилката при сваляне?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем ли е да има много газ в бутилката при сваляне?
Проблема е ,че тежи. Не пишеш колко л е бутилката, ако е 30 л не е толкова тежко.
Може и сам да си смениш помпата. Затваряш 2 та крана на бутилката, развиваш щутцерите от бутилката, развиваш крепежа на бутилката. Предварително си маркираш положението на бутилката - наклона на гърловината ,за да се монтира в същата позиция. Стягаш се в кръста и сваляш бутилката от автомобила - бутилката да не стои на слънце.
Дигаш мокета,капачката ,развиваш скобите на маркучите. към помпата и леко с въртене по и обратно на чоасовниковата стрелка вадиш бавно маркучите. Може да се счупи щутцер на помпата ,но така или иначе я смненяш. Натискаш надолу и завърташ помпата /по спомени обратно на ч. стрелка / Вадиш помпата с кошницата , която може да се разпадне.
Може и сам да си смениш помпата. Затваряш 2 та крана на бутилката, развиваш щутцерите от бутилката, развиваш крепежа на бутилката. Предварително си маркираш положението на бутилката - наклона на гърловината ,за да се монтира в същата позиция. Стягаш се в кръста и сваляш бутилката от автомобила - бутилката да не стои на слънце.
Дигаш мокета,капачката ,развиваш скобите на маркучите. към помпата и леко с въртене по и обратно на чоасовниковата стрелка вадиш бавно маркучите. Може да се счупи щутцер на помпата ,но така или иначе я смненяш. Натискаш надолу и завърташ помпата /по спомени обратно на ч. стрелка / Вадиш помпата с кошницата , която може да се разпадне.
Re: Проблем ли е да има много газ в бутилката при сваляне?
Благодаря,колега!А относно наклона на гърлото,какво точн имаш напредвид?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем ли е да има много газ в бутилката при сваляне?
Запомни горе-долу как ти седи сондата на бутилката.Ако си забелязал стои на около 30 градуса.После при монтирането да не я завъртиш да сочи на горе или на долу,че няма да ти сондира правилно.Това е цялата философия 

Re: Проблем ли е да има много газ в бутилката при сваляне?
А въпрос изникна.Дали не е по добре да сваля резевоарра?И изобщо каква е разликата?Нали смата помпа е хваната заз маркучи-все трябва да махам газпвата???
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем ли е да има много газ в бутилката при сваляне?
Те хората са го направили толкова удобно,ти искаш резервоара да сваляш
Отмести бутилката на страни и си работи на спокойствие

Отмести бутилката на страни и си работи на спокойствие

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем ли е да има много газ в бутилката при сваляне?
Завиваш крана за изходящата газ,ако си със старите сонди,ако си с новите вместо кран има клапан на ток,дето няма как да пусне газта.Изгаряш останалата по тръбите газ и сваляш.После е важно като я върнеш да си провериш врътките на тръбите за теч...за това е по-хубаво да се иде на майстор,понеже всичко става.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта