Passat B5 1.8 20v ADR с ламбда контрол

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
pnkolev89
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 04 авг 2013 19:56
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8 20V ADR
Местоположение: Stara Zagora

Passat B5 1.8 20v ADR с ламбда контрол

Мнениеот pnkolev89 » Пон 13 яну 2014 13:06


Здравейте колеги, какво ви е мнението за газова с ламбда контрол на passat 1.8 20v 125к.с. Знам че ГИ е по добре, искам мнения само за ламбда контрола. Знам че може да се сложи, но не знам как се държи мотора, каква е разликата в разхода и вървенето от това на бензин, и като цяло имате ли някакви ядове.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B5 1.8 20v ADR с ламбда контрол

Мнениеот kris11 » Пон 13 яну 2014 17:50


коя година е .С пластмасови см. колектори ли е ? Ако е въпроса е излишен.
То и по принцип е излишен - на съвременен двигател само ГИ. Уж това е прехваления двигател на VW .


Потребителски аватар
pnkolev89
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 04 авг 2013 19:56
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8 20V ADR
Местоположение: Stara Zagora

Re: Passat B5 1.8 20v ADR с ламбда контрол

Мнениеот pnkolev89 » Пон 13 яну 2014 19:31


Аз пък смятам че отговора ти е излишен. Модела на двигателя е на 20 години...колко да е съвременен или ти си мислиш че караш нова кола. Не смятам че въпроса е излишен, точно обратното пък и все пак помолих за мнения и впечатления на хора които имат опит с такива с-ми или поне са виждали...а по отношение на пластмасовите смукатели, карах Хонда с такива и никога не е имало дертове, а колата си беше със съвсем обикновена газова уредба. Двигателят и е по съвременен от този на Пасата. Всяка кола си е различна, поради тази причина съм пуснал темата.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B5 1.8 20v ADR с ламбда контрол

Мнениеот stefan4o » Пон 13 яну 2014 19:47


Ако те кефи мисълта да имаш плочка на колектора - слагай обикновена газова. Аз не бих си го причинил. Освен това на ламбда-контрола се приписват малко повече и по-добри качества, отколкото има всъщност :mhihi
Щом твърдо си решил да слагаш АГУ, защо изобщо пускаш тема във форума, че чак се и караш на колегата над теб?
И за да не ме упрекнеш, че съм оффтопик - твърдо за ГИ. Инак вероятността да станеш майстор на АГУ с проба-грешка и множество експерименти е съвсем реална :Mr Green Fun


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 1.8 20v ADR с ламбда контрол

Мнениеот jijane » Пон 13 яну 2014 20:34


pnkolev89 написа:Аз пък смятам че отговора ти е излишен. Модела на двигателя е на 20 години...колко да е съвременен или ти си мислиш че караш нова кола. Не смятам че въпроса е излишен, точно обратното пък и все пак помолих за мнения и впечатления на хора които имат опит с такива с-ми или поне са виждали...а по отношение на пластмасовите смукатели, карах Хонда с такива и никога не е имало дертове, а колата си беше със съвсем обикновена газова уредба. Двигателят и е по съвременен от този на Пасата. Всяка кола си е различна, поради тази причина съм пуснал темата.

Хондата ти е била с двигател с концепция на над 20 години, има много по-малко електроника от на тоя пасат. Разликата с Хондата е, че тя няма дебитомер,моторчета за празен ход. Цената на уредбата с ламбда контрол се доближава до цената на ниския клас ГИ-та, което обезмисля ламбда контрола и затова ги монтират все по-рядко. Ясно е че целта е да минеш тънко, но в повечето случаи тънкото става дебело с течение на времето.


Потребителски аватар
pnkolev89
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 04 авг 2013 19:56
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8 20V ADR
Местоположение: Stara Zagora

Re: Passat B5 1.8 20v ADR с ламбда контрол

Мнениеот pnkolev89 » Вто 14 яну 2014 0:37


stefan4o написа:Ако те кефи мисълта да имаш плочка на колектора - слагай обикновена газова. Аз не бих си го причинил. Освен това на ламбда-контрола се приписват малко повече и по-добри качества, отколкото има всъщност :mhihi
Щом твърдо си решил да слагаш АГУ, защо изобщо пускаш тема във форума, че чак се и караш на колегата над теб?
И за да не ме упрекнеш, че съм оффтопик - твърдо за ГИ. Инак вероятността да станеш майстор на АГУ с проба-грешка и множество експерименти е съвсем реална :Mr Green Fun


Виж по принцип на бензин най-си ме кефи ама нали се сещаш :icon_lol . Това че събирам мнения за обикновена АГУ с ламбда-контрол не означава че съм го решил, просто има предостатъчно изписано за ГИ. Това е и причината точно и ясно да си дефинирам въпроса. Съжалявам но от това по-ясно не мога да напиша какво точно ме интересува. И моля ви колеги нека повече не се отклоняваме от темата. Мисля че ще е от полза не само за мен, но и за много други колеги поради простата причина, че няма никакво инфо за такъв тип с-ма на такъв мотор.


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Passat B5 1.8 20v ADR с ламбда контрол

Мнениеот mrpetrov » Вто 14 яну 2014 13:19


Както правилно са се обосновали колегите по-горе - инфо за система за ламбда контрол на такъв мотор няма и да има...

Успехи!


delvales
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 30 юли 2013 12:04
Автомобил: passat 5.5
Двигател: 1.8 T Variant
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 1.8 20v ADR с ламбда контрол

Мнениеот delvales » Пет 25 апр 2014 14:32


За да не пускам нова тема питем тук. Колко ламда сонди има Passat 1.8 т 2001 г. мотор AWT WVWZZZ3BZ1E10789. Майсторът ми твърди 2 ХААС казват една :gruebel .


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5 1.8 20v ADR с ламбда контрол

Мнениеот Pet_rov » Съб 26 апр 2014 7:13


По етка ги дават 2 - преди и след катализатора.
Заповядай, разгледай.
http://vin-online.ru/etka.php?vag=VW&rgn=RDW&mod=PA&year=2001&kat=226&gr=90600


delvales
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 30 юли 2013 12:04
Автомобил: passat 5.5
Двигател: 1.8 T Variant
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 1.8 20v ADR с ламбда контрол

Мнениеот delvales » Съб 26 апр 2014 11:07


Pet_rov написа:По етка ги дават 2 - преди и след катализатора.
Заповядай, разгледай.
http://vin-online.ru/etka.php?vag=VW&rgn=RDW&mod=PA&year=2001&kat=226&gr=90600


Много благодаря!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта