Polo 6n AEX + Fobos 2
Polo 6n AEX + Fobos 2
Откраднаха ми акумулатора от колата преди 4 дена. Още на следващия ден взех нов и от тогава се появи следния проблем. Колата прехвърля на газ като загрее над 80-85 градуса, а преди прехвърляше на 30 градуса. Всичко останало е нормално(разход и вървеж). Въпроса ми е на какво може да се дължи това ?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Polo 6n AEX + Fobos 2
Иди да я видят.Може да е забравила настройката,което до сега не съм виждал поне аз.
Другото е ако ония са дърпали акумулатора,да се е извадил темп.датчик на изпарителя и сега да мери температурата около двигателя
Другото е ако ония са дърпали акумулатора,да се е извадил темп.датчик на изпарителя и сега да мери температурата около двигателя

Re: Polo 6n AEX + Fobos 2
Утре ще отида да я прегледат, но си викам ако има нещо изкарано и само трябва да се вкара, да не се разкарвам до "майсторите". Може ли снимка или някакво описание на този датчик, който да видя. Друг симптом е, че преди да я "разбият" като е загряла и като я изгася и запаля веднага, прехвърля за 3-4 секунди, а сега на загряла кола чакам над 30 секунди да прехвърли.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo 6n AEX + Fobos 2
Има 2 варианта.. повреден температурен датчик или компютъра няма енергонезависима памет и е забравил настройките.Във вторият начин се ходи на майстор.При първият виж изпарителя си.Ако в него влизат жици или около него висят такива ги закачи.Имаш 2 кабела ,които влизат в електромагнитният клапан(един син/черен) и още едни ,които мерят температурата(масово е така при теб нямам и идея,защото не казваш марката на изпарителя).Другият вариант е на някой от маркучите за вода да имаш снадка с датчик в нея и пак скъсан кабел.
Като цяло датчика за температура ако е стандартен 4к7 е следният :

Като цяло датчика за температура ако е стандартен 4к7 е следният :

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Polo 6n AEX + Fobos 2
Много пъти се е случвало главно на Фобос да им се вади самия термо датчик от тва бронзовото дето се навива в изпарителя.Ако при дърпането са го извадили и сега е във въздуха 

Re: Polo 6n AEX + Fobos 2
Bai Sando написа:Много пъти се е случвало главно на Фобос да им се вади самия термо датчик от тва бронзовото дето се навива в изпарителя.Ако при дърпането са го извадили и сега е във въздуха
Точно това се беше случило. Вкарах го отново, но ми се струва доста хлабаво. Сега си прехвърля нормално.

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Polo 6n AEX + Fobos 2
Ако е хлабаво,му сложи малко лепило.Може и секундно или силикон.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo 6n AEX + Fobos 2
Силикон най-добре...или поне за мен е по-добре.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта