Ами да кажа за мойта тогава, то много се е говорило ама айде пак. Ами значи , както всички знаят двг-то не е от най - подходящите за газифициране! Това обаче не бива да нарушава вашите пориви за по - екологичното гориво

..Та проблема идва от там че този двигател има доста големи колекторни тръби и в тях се събира голямо количество газ...., който при евентуална детонация би нанесъл повече щети на нашия обичан деигател. Препоръчително е да се монтира газов инжекцион
Така като, обаче нямаме пари за такъв, монтираме възможно най - остъргания вариянт на Ловато за около 420 лв и си свиркаме. Добре е да се монтира емулатор на ламбда сондата и на дюзите, за да не трупа ЕКУ -то грешки, но при желание да спестим пари може и да не ги слагаме. Монтирането е напълно стандартно с клапа против детонации, която се монтира след въздушния филтър. Най- добре е да се направи от професионалист техник , не от някой който си мисли че разбира !!! Много важно !!!
Колата според мен върви отлично на газ, съвсем скоро изпробвах възможностите и и се справи повече от отлично (без проблем ускорява до 190 и има възможност за още... не правете това ако нямате добри спирачки и наистина отлична видимост напред и назад) При мен може би гори малко повече от колкото ми се иска, но това е на градско в София твърдо гори 13/100, а на извънградско не по-малко от 9/100. Мисля при настоящите цени на горивата, няма какво да разискваме. На газ съм изминал около 25 - 30к км, никакви проблеми.
Паленето винаги е на бензин, и моята е направена ръчно да се превключва на газ. Детонации са се случвали, но за радост леки - 2 на брой. Не знам от какво стават, ел.системата е перфектна. Имам собствена теория, ама сега не ми се обяснява.
Утре следва продължение
