1 въпрос: За какво е ограденото маркуче от снимката и къде трябва да отива,че моето не отива на никъде (другия му край е свободен).
2 въпрос: Нормално ли е от долния маркуч на изпарителя да имa теч и от какво е този теч ако беше от газ щеше ли да изглежда по този начин? На мен ми прилича на теч от масло,но от къде може да е попаднало в изпарителя масло ,освен през антифриза (теч от гарнитура).В разширителния съд нямам масло.
2 въпроса за изпарителя
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: 2 въпроса за изпарителя
Като цяло дай обща снимка на целия изпарител и огледай дали по него няма писано кое за какво е.
За първи въпрос нямам представа, но по втория според мен този маркуч е за антифриз (най -вероятно изхода).
За първи въпрос нямам представа, но по втория според мен този маркуч е за антифриз (най -вероятно изхода).
- stypkata
- Мнения: 1226
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: 2 въпроса за изпарителя
Не е за антифриз колега.Двата маркуча за антифриза са в горната част на изп-ля
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: 2 въпроса за изпарителя
Тоя маркуч да не е за източването на гнусотиите, натрупващи се от газта? Нещо подобно като на Ловатото, само че там е пробка? А всъщност какъв е изпарителят? И къде отива другият край на този маркуч?
А първото маркучле да не е някакъв баланс на изпарителя? Тоест да трябва да се върже към някакъв вакуум?
А първото маркучле да не е някакъв баланс на изпарителя? Тоест да трябва да се върже към някакъв вакуум?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 2 въпроса за изпарителя
Ако не е за вакуума,понеже не се разбира много на снимката е за клапана на високото налягане.
Повечето изпарители за Г.И. имат такива клапани.При теб хората са сложили маркучле.Явно са искали да го отведат извън коша,ако почне да изпуска газ от там.
А другия маркуч ще е за газта към рейката.Ама защо е мазен никой не може да каже.Предполагам от някъде е капнало масло и е станало това.Избърши го хубаво и наблюдавай дали пак ще се появи.
Повечето изпарители за Г.И. имат такива клапани.При теб хората са сложили маркучле.Явно са искали да го отведат извън коша,ако почне да изпуска газ от там.
А другия маркуч ще е за газта към рейката.Ама защо е мазен никой не може да каже.Предполагам от някъде е капнало масло и е станало това.Избърши го хубаво и наблюдавай дали пак ще се появи.
- stypkata
- Мнения: 1226
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: 2 въпроса за изпарителя
Изпарителя не го знам каква марка е,марката на газовата уредба е написана под аватара ми.А маркуча сега го погледнах,отива към инжекторите (явно е за изпарената газ).Та от там какво масло може да тече? И ако изпуща по малко газ така ли ще седи като мокро петно теча?Не съм виждал теч на пропан-бутан как изглежда.Утре ще ви направя по-хубава снимка
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 2 въпроса за изпарителя
Жокер от мен - онуй нещо, дето му викаш пропан-бутан е много вероятно да е газообразно точно там.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 2 въпроса за изпарителя
Ако изпуска газ от там та да стане петно ще си го усетил отдавна.
Иначе като гледам как е обърнат изпарителя и тоя маркуч е най-долната му част,нищо чудно там да се събира цялата гняз която се получава вътре в него.
Случвало ми се е доста пъти при отваряне на изпарител,в най-ниската му точка да се събира едно като масло.

Иначе като гледам как е обърнат изпарителя и тоя маркуч е най-долната му част,нищо чудно там да се събира цялата гняз която се получава вътре в него.
Случвало ми се е доста пъти при отваряне на изпарител,в най-ниската му точка да се събира едно като масло.
- stypkata
- Мнения: 1226
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: 2 въпроса за изпарителя
А има ли нещо като фабрична запечатка изпарителя? Какво ще стане ако изгоря цялата газ ,разкача изпарителя от всички маркучи и го разглобя да го видим какво е това вътре? Нов е,не за друго,ако беше някой стар отварян 10 пъти хич нямаше да питам :)
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 2 въпроса за изпарителя
Не,няма нищо.Намираш подходящите инструменти и разглобяваш
Само внимавай кое болтче от къде е,че после да не се чудиш,иначе не е голяма философия.Щом ти се занимава.
Внимавай,като му отвиваш капаците,че има една пружина.Да не изхвърчи някъде.Друго няма.

Само внимавай кое болтче от къде е,че после да не се чудиш,иначе не е голяма философия.Щом ти се занимава.
Внимавай,като му отвиваш капаците,че има една пружина.Да не изхвърчи някъде.Друго няма.
- stypkata
- Мнения: 1226
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: 2 въпроса за изпарителя
Така ,днес го отворих изпарителя,нямаше кой знае какво вътре,но не беше и чист.Позабърсах го тук там и пак го сглобих.Филтъра беше задръстен с някакъв кафяв прах,предполагам че той се е утаявал само не знам как се е образувала течност ,за да омаже маркуча,като праха е сухо ,прахообразно в-во
ето малко снимки:

ето малко снимки:
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 35 госта