
1. Комп - Бардолини, много стар вариант някакъв 2008 някъде е слагано ГИ-то
2. Изпарител - BRC
3. Рейка Хана, мисля беше 2ом. - изръси се около 180 лева за нея

Налягането, което се поддържа мисля е от сорта на 1бар (за съжаление системата не разполага с датчик за налягането, за да сме сигурни, че е толкоз, но на изпарителя пише 1200мбар). Изчетох в интернет доста неща и ми стана ясно, че работата е на системата "нагласьов". Но ми е краста да се позанимаваме малко с тая настройка, понеже поради някаква си причина компирът е ресетнал или занулил картата си, или поне така си мислим с колегата.
Сега по същество - чух мнения, че за такива маломощни мотори дюзи 1.2-1.4 биха били достатъчни. Само че след снощното човъркане успяхме да докараме що-годе прилична работа на празен ход с коефициенти между 1.5-1.9, което чешейки се по главата ето така

Стоя и си мисля, дали не е по-добре да започнем да настройваме колата с инжектори от порядъка на 1.7-1.8мм. Знам, че с прекалено големи не е добре, както и с прекалено малки - пак опираме до компромиси. Търсим златната среда - нормален вървеж без замисляне в нито един режим с нормален разход. Доколкото успях да разбера идеята на цялата работа е да се нагласи таблицата така, че да има минимални отклонения в инжекторните времена на газ и бензин, тогава считаме, че нещата са оптимални като размери и настройки, или грешно съм схванал идеята?