здравейте колеги.понеже изпробвам различни настройки които се дублират с подобни на други познати се опитвам да намеря най подходящата.с изчисления не става само.за момента най добрата и като карта при мен е:+/-
двг1.6/101хп. дюза 1.6апис-налягане 1.18- калибровка 1.23
какви са параметри/настройки на ГИ с които сте най доволни
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: какви са параметри/настройки на ГИ с които сте най довол
Една година след като си сложих Фобоса пробвах какви ли не варианти. Сега съм се спрял на тази проста и като идея таблица:
Идеята е газовият компютър да има "статично" или "линейно" поведение, като целта ми по този начин е в крайна сметка бензиновият да си прави сам корекциите, които той и без това прави...
Отправната ми точка е - както и на много други места из форума е писано - на празен ход при смяна на горивата бензиновите да се запазват едни и същи. Успях да я докарам до разлика от 0.5-1ms, което ме устройва.
Ключов момент е също така и работещата ламбда сонда - моята я сменях скоро.
И съм доволен - върви страхотно, и разхода ме устройва.
Идеята е газовият компютър да има "статично" или "линейно" поведение, като целта ми по този начин е в крайна сметка бензиновият да си прави сам корекциите, които той и без това прави...
Отправната ми точка е - както и на много други места из форума е писано - на празен ход при смяна на горивата бензиновите да се запазват едни и същи. Успях да я докарам до разлика от 0.5-1ms, което ме устройва.
Ключов момент е също така и работещата ламбда сонда - моята я сменях скоро.
И съм доволен - върви страхотно, и разхода ме устройва.
- amigovn
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 30 окт 2014 20:54
- Автомобил: Golf 3 Yahting GT
- Двигател: 1997 аек
- Местоположение: варна
Re: какви са параметри/настройки на ГИ с които сте най довол
по таблица четох в чужди сайтове че е по добре с настройките само дето е по трудно за нагласа...и не съм се пробвал за сега да не объркам нещо.мерси на кколегата 

- amigovn
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 30 окт 2014 20:54
- Автомобил: Golf 3 Yahting GT
- Двигател: 1997 аек
- Местоположение: варна
Re: какви са параметри/настройки на ГИ с които сте най довол
някой има ли на идея от кое мога да намаля малко разхода,от налягане или време калибр. 

- amigovn
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 30 окт 2014 20:54
- Автомобил: Golf 3 Yahting GT
- Двигател: 1997 аек
- Местоположение: варна
Re: какви са параметри/настройки на ГИ с които сте най довол
един въпрос.защо сега на студеното(зимата) и със същите настройки не мога да събера картата както е по горе.
- amigovn
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 30 окт 2014 20:54
- Автомобил: Golf 3 Yahting GT
- Двигател: 1997 аек
- Местоположение: варна
Re: какви са параметри/настройки на ГИ с които сте най довол
тъй като беше студено,не можах да направя нови настройки и наскоро се спрях на тези.само дето не мога да събера картата до край.изчерпаха ми се за сега идеите
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: какви са параметри/настройки на ГИ с които сте най довол
Язък, тамън си викам че ще науча нещо, и ти свършиха идеите...
Тези настройки колкото и да изглеждат елементарни, всъщност изискват доста опит, и познания за конкретния автомобил, за да се направят правилно, и да се получи минимален разход, за това си има хора, които се занимаваме само с това, наричат ги газаджии.
Тези настройки колкото и да изглеждат елементарни, всъщност изискват доста опит, и познания за конкретния автомобил, за да се направят правилно, и да се получи минимален разход, за това си има хора, които се занимаваме само с това, наричат ги газаджии.

- amigovn
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 30 окт 2014 20:54
- Автомобил: Golf 3 Yahting GT
- Двигател: 1997 аек
- Местоположение: варна
Re: какви са параметри/настройки на ГИ с които сте най довол
точно от такива избягах.не се обиждай ама се опарих от добри майстори.
- amigovn
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 30 окт 2014 20:54
- Автомобил: Golf 3 Yahting GT
- Двигател: 1997 аек
- Местоположение: варна
Re: какви са параметри/настройки на ГИ с които сте най довол
отивам и ти казват след 1 мин.готов си перфектен си и колата умира на пътя.а само пари сучат.как да вярваш на майстор газаджия...не е един такъв
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: какви са параметри/настройки на ГИ с които сте най довол
Не те знам къде ходиш колега, аз преди върна кола на клиент, и преди да кажа че всичко е наред, независимо дали сме я монтирали преди малко, или идва от друг сервиз за помощ, съм я карам поне 30 минути с лаптоп до мен, всяко квадратче от таблицата съм го проверил и настроил под товар, и като настроя кола, никога не се връща със забележки по настройките.
Освен това много рядко казвам че в някоя кола всичко е наред, по простата причина че докато настройвам газовата електроника, сканирам бензиновия компютър, следя живите му данни по време на настройката, чета му записаните грешки, и почти винаги намирам отклонения от нормалната работа на ламбда сонди, дебитомери, температурни датчици, термостат, и т.н., които съобщавам на клиента когато му връщам колата, тоест клиента ми получава една безплатна и обстойна бензинова диагностика, като целта ми е във времето той да си подмени повредените датчици, и колата да заработи наистина перфектно на бензин, и респективно да бъде доволен и от газовата си уредба.
Освен това много рядко казвам че в някоя кола всичко е наред, по простата причина че докато настройвам газовата електроника, сканирам бензиновия компютър, следя живите му данни по време на настройката, чета му записаните грешки, и почти винаги намирам отклонения от нормалната работа на ламбда сонди, дебитомери, температурни датчици, термостат, и т.н., които съобщавам на клиента когато му връщам колата, тоест клиента ми получава една безплатна и обстойна бензинова диагностика, като целта ми е във времето той да си подмени повредените датчици, и колата да заработи наистина перфектно на бензин, и респективно да бъде доволен и от газовата си уредба.

- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: какви са параметри/настройки на ГИ с които сте най довол
Ако всички газаджии бяха така - сигурно аз, колегата amigovn а и предполагам много други нямаше да имаме "не до там добро мнение" за вас...
А за да съм с мнение по темата - в таблицата, която съм дал, че при мен работи добре с идеята да е "твърда" спрямо корекциите, които прави бензиновият компютър - в никакъв случай не съм целял "икономичност". Целта бе бензиновият компютър да може да си докарва идеалното съотношение гориво-въздух, което той следи чрез ламбда сондата - и го постигнах. Става, както колегата eurogas е писал - със редакции в таблицата под товар; отправната точка ми бе сигнала на ламбда сондата.
А за да съм с мнение по темата - в таблицата, която съм дал, че при мен работи добре с идеята да е "твърда" спрямо корекциите, които прави бензиновият компютър - в никакъв случай не съм целял "икономичност". Целта бе бензиновият компютър да може да си докарва идеалното съотношение гориво-въздух, което той следи чрез ламбда сондата - и го постигнах. Става, както колегата eurogas е писал - със редакции в таблицата под товар; отправната точка ми бе сигнала на ламбда сондата.
- amigovn
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 30 окт 2014 20:54
- Автомобил: Golf 3 Yahting GT
- Двигател: 1997 аек
- Местоположение: варна
Re: какви са параметри/настройки на ГИ с които сте най довол
да звучи добре за професионално вършена работа.за жалост не съм случил на такова отношение а и не се среща май много...затова се налага да четем и учим и ние допълнително.и аз съм занаятчия и виждам какво става с измислени майстори дето петнят имената на останалите...
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: какви са параметри/настройки на ГИ с които сте най довол
Колега mrpetrov, ламбда сондата може да те заблуди сериозно в една настройка, ако искаш да направиш нещо по-прецизно на твоя Пасат, бих подходил по друг начин, аз закачам VAG-кома, гледам 33-ти канал на живи данни ( адреси ), там ти дава трим на ламбда сондата, или цифрово изражение на горивната смес, понеже това са данните които бензиновия компютър ползва за да внася корекции, са доста по-точни при настройка на газовия инжекцион.
Като направиш сравнение с това което си настроил гледайки графиката на сондата, ще установиш сериозна разлика, за мен по-вярно е да се ползва трима от VAG-кома, ако твоята кола се смята за лесна, или по-точно казано не запалва чек при леко неточна настройка на газта, то ако настройвам Пасат 2001-2003 година, който пали чек за най-малкото отклонение, там без ползване на този трим нямам шанс да я настроя и да не си запали чека, затова единствения верен начин е този който съм описал по-горе.
Като направиш сравнение с това което си настроил гледайки графиката на сондата, ще установиш сериозна разлика, за мен по-вярно е да се ползва трима от VAG-кома, ако твоята кола се смята за лесна, или по-точно казано не запалва чек при леко неточна настройка на газта, то ако настройвам Пасат 2001-2003 година, който пали чек за най-малкото отклонение, там без ползване на този трим нямам шанс да я настроя и да не си запали чека, затова единствения верен начин е този който съм описал по-горе.

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта