Фобос 1 или Фобос 4

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Нед 09 мар 2014 13:20


Здравейте,
Ще газифицирам колата и съм изправен пред дилема за високия клас Фобос 1 или бюджетния фобос 4.
Искам да поставя инжекцион на АЕЕ.
Причината за дилемата са двете главни открояващи се мнения за двата инжекциона и кой е удачния за точно този двигател.

-От една страна ми препоръчват Фобос 1 като по-прецизен и бърз заради повечето му компоненти и постоянно усъвършенстване.
-От друга ми препоръчват Фобос 4, защото АЕЕ-то е по-стара генерация без OBD и е неадаптивно и се губел смисъла от по-скъп инжекцион, защото и с двата разходът, който ще даде моя двигател щял да е еднакъв.

Какво ще кажете вие.




skeeto
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 23 мар 2011 15:43
Автомобил: Passat 2.0 115 Hp
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот skeeto » Пон 10 мар 2014 17:39


И двата вида стават,аз съм с Фобос 1 вече 3 години и съм доволен.


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот eurogas » Пон 10 мар 2014 22:37


Все едно да кажеш че понеже не караш Ферари, не са ти нужни гуми, и ще караш по джанти ?

Хубавата уредба си е хубава, и винаги ще има смисъл да заложиш на нещо по-сериозно, при положение че на всеки 10 000 км спестяваш почти 1000 лева, защо да не сложиш нещо истинско и доказано.

Ако видиш разглобен комп на Фобос 4, никога няма да платиш пари за него.


Потребителски аватар
plameney
Мнения: 397
Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
Автомобил: Passat B5 1.6
Двигател: ARM 2000
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот plameney » Пон 10 мар 2014 23:21


Здравей колега.Ще се присъединя към мнението на колегата eurogas.По-скъпия вариант е за предпочитане.Имам два свои автомобила с Фобос1.Едната газова система е втора ръка и пак работят безупречно.Липсата на обд не трябва да те бърка.Фобос1 е с по-високо качество .Работя във фирма където правим компоненти за ГИ и мисля че имам поглед.
Поздрави.


Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Пон 10 мар 2014 23:59


Благодаря за професионалното мнение на двама ви.
И Аз ще се присъединя към вашето мнение :th_up
Ще бъде Фобос 1.
Спираше ме това, че щеше да ме е яд, че имам функция която не мога да ползвам.
Но четох много за Фобос 1.
Другото което ми предложи дилъра е този комплект, като ми каза, че бил Фобос, но за износ и били едно и също.
Вярно ли е.
http://fobosgas.com/product/769/palen-kit-gazova-inzhektsionna-sistema-easygasgreen-ultra-premium-obdii-za-propan-butan-3-4-tsilindara.html#.Ux40dc4k-ZA


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mupk0 » Вто 11 мар 2014 0:12


Тоз изпарител от снимката си е чисто томасето....аз все още се чудя на хора каращи с фобос.Не е лоша и ако нищо не разбираш или не се интересуваш е супер,но има доста кадърни инжекциони или за тея пари или малко отгоре....


Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Вто 11 мар 2014 0:52


mupk0 написа:Тоз изпарител от снимката си е чисто томасето....аз все още се чудя на хора каращи с фобос.Не е лоша и ако нищо не разбираш или не се интересуваш е супер,но има доста кадърни инжекциони или за тея пари или малко отгоре....


Да, Томасето е, но само отливките са правени в България с цел по-ниска цена, а именно него, защото бил сполучлив, иначе клапана и платната са си италиански.

-Като цяло си прав, ама...
До преди да разбера трагичната вест, че нямам ОБД, си бях решил, че BRC plug and drive е моят инжекцион, защото с бързите си рейки даде 3.6% увеличение на литрите спрямо бензин, на колега от форума на Митсубиши.
Преди време си писах на лични с evrogas и той ме накара да се позаинтересувам от Фобос 1
Е, Фобос 1 с не толкова бързи рейки даде увеличение на разхода с 5,1%...
-Сам си направи сметката има ли смисъл да се дадат 1000лв отгоре за БРЦ.
А и плюс това вземи та обслужи това БРЦ и рейките му, да видиш какво ще ти кажат в собствения им сервиз - "Това са старо поколение не работим вече с тях, купете от новото...."

Мисля да инвестирам в едни малко по-бързи самостоятелни за всеки колектор инжектори от 2ома, но да видя какво ще каже evrogaz за тях.


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот jijane » Вто 11 мар 2014 10:22


На това АЕЕ Plug&Drive нема никакъв смисъл, ама никакъв. Един Sequent 24 си е достатъчен, пак си е с рейка на БРЦ, изпарител на БРЦ, който няма база за сравнение с Томасето и т.н. Миналия месец бях в БРЦ да си купя някои чаркове и са понамалили малко цените, 1280 лв за 4 цилиндрова система. При БРЦ обслужването е само два филтъра през 20 000 км. Като се зачетеш във гаранцията на фобоса, кога и какво се прави и ценовата разлика се стопява за една-две години. То не са почистване и калибриране на рейки, ремонтиране на рейки и т.н. Рейките на БРЦ са необслужваеми, там направо се сменя инжектор/и, обикновено изкарват по 100000+ км.(виждал съм и на 170 000 км. такива и си работят бе ядове).

Фобос 1 е копие на стария Sequent, дори кабела за БРЦ става и на Фобос. Типично по български, копираме нещо и после се бием в гърдите колко сме умни и сме направили извънземна уредба.

Ако аз трябва да избирам Фобос 1 за 1000 лева или БРЦ за 1280 лева, си взимам БРЦ-то и не го мисля.
Отделно, че за това АЕЕ и една Тамона или Агис с едни Баракуди ще я карат без грижи.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Bai Sando » Вто 11 мар 2014 10:48


jijane написа:Ако аз трябва да избирам Фобос 1 за 1000 лева или БРЦ за 1280 лева, си взимам БРЦ-то и не го мисля.
Отделно, че за това АЕЕ и една Тамона или Агис с едни Баракуди ще я карат без грижи.

Така е :th_up


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот BG_POLICE » Вто 11 мар 2014 13:42


Колега, аз бих те посъветвал друго - не робувай на марки, а избери наистина добър, доказан сервиз (майстор), определи бюджет, с който разполагаш и се довери на човека, който ще ти прави уредбата. Ако той си разбира от работата: 1-во ще подбере нужните за колата ти компоненти и 2-ро ще направи качествен монтаж и настройка и докато караш тази кола няма да се сещаш че имаш газов инжекцион, освен на бензиностанцията да заредиш гориво :) ПОЗДРАВИ! :beer


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот myrshavija » Вто 11 мар 2014 14:09


eurogas написа:Все едно да кажеш че понеже не караш Ферари, не са ти нужни гуми, и ще караш по джанти ?

Хубавата уредба си е хубава, и винаги ще има смисъл да заложиш на нещо по-сериозно, при положение че на всеки 10 000 км спестяваш почти 1000 лева, защо да не сложиш нещо истинско и доказано.

Ако видиш разглобен комп на Фобос 4, никога няма да платиш пари за него.
Може ли малко повече информация - от къде идва спестяването на 1000лв на 10000км? Ако е така, с удоволствие бих платил да ми монтирате "нещо по-сериозно" - както казвате.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mupk0 » Вто 11 мар 2014 18:52


Не съм се занимавал с АЕЕ мотор,но съм почти сигурен,че с всеки масов компютър ще върви...а за рейките и прочие... аз съм на мнението ,че един OMVL RegFast е най-бюджетното решение.На ценена на рейка е ,а е с характеристики подобни на инжектори.Разликата между масовите валтеци и ОМВЛ-а е доста голяма.А от ОМВЛ-а към баракудата процентно е по-малка.А и да не забравяме ,че тази кола няма мощност да си изпъне ремъците камоли да и трябва тнякви страшни дебити на газ за определено инжекторно време.Няма лошо да си дадеш парите.Ако бих бил искрен с теб аз бих и сложил РОМАНО,не че са някви страхотни,но поне се обслужват лесно и варантите без ОБД са там някъде(зависи кой ще ти я сложи).


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Bai Sando » Вто 11 мар 2014 19:12


Тоя АЕЕ е супер непретенциозен,на бившия ми голф с такъв мотор,още се движи с една Тамона и някаква измислена рейка.
Вече 4-5 години е уредбата,единствено с рейката имаше драми,но от мимгаз толкова.
Ако се сложи хубава рейка,с какъвто и да е компютър,няма да има ядове дълго време.Разбира се и майсторите да си свършат хубаво работата с монтажа де :th_up


Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Сря 12 мар 2014 23:55


Ехааа, колко хора са казали мнение, супер, благодаря Ви!! :beer
-И аз го мисля същото, български комп с хубава рейка съгласувана с поддържаните от компютъра.
От руски форуми случайно попаднах на коментари на хора които са я отваряли и казват същото като колегата горе, че архитектурата е точно изкопирана от БРЦ, но с малко по-съвременни компоненти и единствения и недостатък бил плашещо ниската й цена :) и изглежда, че цена-качество фобоса най е на сметка.
Ще окаже ли влияние на разхода каква рейка ще сложиш, дали бърза или бавна, както и дали всички инжектори са на една рейка или всеки един на колектора.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mupk0 » Сря 12 мар 2014 23:55


Не бързината е важна ,а качеството :)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта