Попрехвърлих тук-таме из интернет покрай проблемът на колегата с настройката на ГИ, та попаднах на мнения за тези адаптивни инжекциони. Мисля на Фобос имаше такъв май модел 1. Някой има ли наблюдения как се държи такава система при карбураторен автомобил? Понеже четох противоречиви отзиви - едните казват - става, получава се много добре, другите - имало какво да се желае. Сигурно истината е някъде по средата, но все пак държа някой от газаджиите във форума ако е виждал такова нещо как работи да сподели своите впечатления. Инфо от първа ръка би ми било полезно, както и ако имате познат с такава и ви е споделил отзивите си.
Като цяло само работеща ламбда сонда ли е необходимо да има, за да се монтира такъв ГИ на карбуратор? Или има и други неща, които трябва да се набавят в наличност? Какъв е принципът на работа при такива уредби с автомобили без ЕКУ? Сами ли попълват горивната карта т.е. самообучават ли се или се правят автоматични настройки като при другите? Всякакво инфо би ми било полезно по принцип.
