Стенд алоун инжекционна газова система на карбуратор

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Стенд алоун инжекционна газова система на карбуратор

Мнениеот stefan4o » Вто 11 мар 2014 19:44


Попрехвърлих тук-таме из интернет покрай проблемът на колегата с настройката на ГИ, та попаднах на мнения за тези адаптивни инжекциони. Мисля на Фобос имаше такъв май модел 1. Някой има ли наблюдения как се държи такава система при карбураторен автомобил? Понеже четох противоречиви отзиви - едните казват - става, получава се много добре, другите - имало какво да се желае. Сигурно истината е някъде по средата, но все пак държа някой от газаджиите във форума ако е виждал такова нещо как работи да сподели своите впечатления. Инфо от първа ръка би ми било полезно, както и ако имате познат с такава и ви е споделил отзивите си.
Като цяло само работеща ламбда сонда ли е необходимо да има, за да се монтира такъв ГИ на карбуратор? Или има и други неща, които трябва да се набавят в наличност? Какъв е принципът на работа при такива уредби с автомобили без ЕКУ? Сами ли попълват горивната карта т.е. самообучават ли се или се правят автоматични настройки като при другите? Всякакво инфо би ми било полезно по принцип. :th_up




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Стенд алоун инжекционна газова система на карбуратор

Мнениеот Glove » Вто 11 мар 2014 20:32


Здравей колега, като за начало това са системи с не много "мозък" но го имат. За да функционира правилно системата се нуждае от информация от TPS датчика, работеща ламбда сонда и сигнал за оборотите на мотора от комутатора или бобината. Две от нещата ще се оправят лесно(сигнал от запалителната система и лаламбда сонда, но от TPS трябва да се инсталира и настроива за да отговаря на това което се случва с дроселната клапа.
Принципно тези системи се монтират най-често на моно инжекция, аз имам такава система на Tartarini модел tec99, добре се справя и работи коректно когато е наред всичко по сигналите и е настроена правилно.
Ако искаш можеш да си поиграеш и да си я направиш, невъзможни неща няма.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта