Тайминг Адванс Процесор за VW-AUDI

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Тайминг Адванс Процесор за VW-AUDI

Мнениеот 4i4o-dido » Съб 24 мар 2007 13:43


Колеги,някой слагал ли си е такова устройство и има ли ефект?Производство е на RUNEL-TECH.




spahi
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 13:20
Автомобил: VW Passat
Двигател: RP 1989
Местоположение: Троян / Плевен
Контакти:

Мнениеот spahi » Пон 26 мар 2007 10:35


Да аз. На няколко коли една от която е моята. Според мен ефект има. Минал съм към 20х.км от както е сложено. Не съм имам никви ядове.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот 4i4o-dido » Пон 26 мар 2007 20:17


Падна ли разхода на газ?Какво предварение заложи?Просто да зная от къде да започна.


spahi
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 13:20
Автомобил: VW Passat
Двигател: RP 1989
Местоположение: Троян / Плевен
Контакти:

Мнениеот spahi » Вто 27 мар 2007 9:25


Значи промяна в разхода поне при мен има. Може би около литър надолу. Зависи все пак как караш колата.
Аааааа за предварението зависи. На моята кола съм оставил предварение + 5 градуса.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот 4i4o-dido » Вто 27 мар 2007 18:20


Предполагам че първо си настроил предварението както е по заводски
данни/ЕЛКОН/


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

тап

Мнениеот lozan67 » Пет 27 апр 2007 19:33


И аз си сложих на моята яко съм доволен, карам със 7,5 предварение. Разход и вървеж като на бензин. Оптимизирай си и маркучите. Тройника колкото може по-близо до карборатора или инйекциона.


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пет 27 апр 2007 19:49


защо тройника трябва да е по близко до карбуратора?с каква цел?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 28 апр 2007 9:06


спред мене би било добре да е по-късо разстоянието от изпарителя до смесителя, но ако е смесителя е с два щуцера, колкото е по-късо разстоянието от големия отвор /тройника/ към двете разклонения толкова по-добре.

лично мое мнение - не ангажирам никого.
когато цялата магистрала на газта е по-дълга забелязвам по-трудно запалване на двигателя.


Потребителски аватар
valyo_v
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот valyo_v » Нед 29 апр 2007 11:22


на моя голф като сложих наскоро метана.. им казах направо с аванс процесор дъде,но те ми го направиха без за да пробвам без него дали не ме задоволява.. и дадоха предварението направо от делкото (карбуратор е) тааа като се качих в колата.. се ужасих.. на метан върве6е мн зле... като пуснах на бензин.. няма никой... и :(
за 30 мин сложиха аванс процесора иии разликата беше огромна..
на бензин си вървеше 1:1 както преди а на метан почти колкото на бензин (иначе казано на бензин ако вдигам 100 за 15 сек.. на метан ги вдига за 20,това е тромавото пък като се кача на магистралата.. си карам 160-180 без никакви проблеми)
относно разхода не мога да ви кажа дали е паднал теи като не съм я карал без процесора!

Друго МНОГО важно деиствие на аванс процесора е теи като газта и метана се възпламеняват по бавно,съответно при еднакви настройки с бензин,експлозията става по късно и изгарят изпускателните клапани и гърнето издава странни звуци пък и по тоя начин се губи мощност

или като цяло .. Хубава работа е това нещо особенно за метан ;)

УСПЕХ


dove1
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 11:38
Автомобил:
Двигател:

ТАП

Мнениеот dove1 » Сря 09 май 2007 20:13


здравейте , купих ТАП на runel и го сложих на голфа2 ,нагласих му 5градуса. пробвах да запаля с включен ТАП и неще , изключих ТАПА - запали след това с ключето включих ТАПА и си работи нормално. та въпроса ми е паленето от градуса ли зависи и на колко да го позиционирам зада мога да запаля с вкл ТАП?


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

tap

Мнениеот lozan67 » Сря 09 май 2007 20:56


Аз карам със 7,5 и паля перфектно на газ. Единственото ,което ме озадачава и не мога да си обясня' е че като съм на контакт на газ /без да работи ДВГ?стрелката на оборотомера ми подскача леко долу. :dontknow: Това сигурно е от допълнителния импулс. Но иначе с и без ТАП разликата вървежа е осезаема. ТАП ми е на Рунел също.


dove1
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 11:38
Автомобил:
Двигател:

ТАП

Мнениеот dove1 » Сря 09 май 2007 21:19


свързването на ТАПА е по схемата дадена от runel.
а синия кабел който се свързва към + на газовия клапан за какво служи / контролен + ли взима , какво ли /.


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ТАП

Мнениеот lozan67 » Чет 10 май 2007 5:09


Взима инфо от клапана кога колата е на газ, за да даде предварението.


Потребителски аватар
vath
Мнения: 17
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 11:05
Автомобил: Audi
Двигател: AEB quattro
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vath » Чет 10 май 2007 15:22


А цена ?


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ТАП

Мнениеот lozan67 » Чет 10 май 2007 18:19


38 лв с доставката от Стара Загора до София. Повече подробности на http://runel-tech.com/?p=productsList&iCategory=5.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта