Повишаване на оборотите при помпене на спирачката

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Повишаване на оборотите при помпене на спирачката

Мнениеот chiki-riki » Пон 24 мар 2014 13:55


Проблема с оборотите се появи, когато смених карбуратора на колата, махнах пиербурга и сложих кейхин 1. От тогава като помпиш спирачката оборотите от 980 се качват на 1600, пробвах да намаля сместа от изпарителя, но разлика няма.
Дали проблема идва от центровката на газта, от вакуумите или е нащо по карбуратора :gruebel ?

Колата е голф 2 с карбуратор кейхин 1, кара се само на газ




Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Повишаване на оборотите при помпене на спирачката

Мнениеот i.e.i » Пон 24 мар 2014 14:01


Дали проблема идва от
Сервото


Потребителски аватар
xalerrelax
Мнения: 3060
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Повишаване на оборотите при помпене на спирачката

Мнениеот xalerrelax » Пон 24 мар 2014 14:01


Странна работа , нали точно обратното трябва да стане като задържиш...
Изпарителят с вакуум ли е , нещо от него да се цака?


Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване на оборотите при помпене на спирачката

Мнениеот chiki-riki » Пон 24 мар 2014 14:48


изпарителя е електрически. Със стария карбуратор при помпене на спирачката оборотите се повишаваха 50-100 максимум при правилно центорвана газ, а сега 600.
Ако е сервото как по друг начин може да се разбере ?


Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване на оборотите при помпене на спирачката

Мнениеот chiki-riki » Пон 24 мар 2014 16:02


Реших да огледам вакуумите пак един по един и се оказа, че на един съм му сменил мястото, а друг въобще не съм го сложил, но не мисля, че проблема беше в това :mrgreen
Един от тройниците се оказа стопен, понеже не съм обърнал внимание, че опира на главата и от топлината е станал на нищо и не пропуска вакуум

Сега като помпиш спирачката, оборотите падат на 600-700 и ще трябва да се центорова на ново газта. Дано след настройката и разхода падне малко понеже 15-16/100 през зимата е до някъде приемливо, но времето вече се стопли, а разхода си остана същия :stumm



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта