Питане за диаметър на дюзи

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Милен Минков
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 05 апр 2011 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот Милен Минков » Сря 26 мар 2014 11:46


Здравейте колеги. Реших сам да си монтирам ГИ, но при монтажа който съм избрал, дюзите ще се пипат много трудно, та за това реших да попитам със какъв диаметър да ги разпробия.
Отнася се за голф 2, двигател 1П - 1800 к-ка, 97 к/с, ЕКУ Дигифант 2 - ФУЛГРУП (четирите пръскат едновременно).
ГИ който ще монтирам е, Тамона (TGstream-PM), изпарител и реика Ловто. Дюзите ще монтирам на около 3-4 см. от щуцерите, впрочем няма да имам щуцери, а подложки под бензиновите дюзи, на които има щуцери за подаване на газ.
Ако някой е правил такъв монтаж, моля да ме светне по въпроса.

На отзовалите се предварително благодаря!!!




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19307
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот stefan4o » Сря 26 мар 2014 13:05


Според калкулаторът за дюзи на БСМ - трябва да се знае рейката каква ще е, освен това налягането на изпарителят също. Кажи тези две неща и ще го пусна да ги сметне да видим какво ще излезе. :th_up


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот mrpetrov » Сря 26 мар 2014 13:47


От собственоръчните монтажи - виж пример тук.

Колата е Пасат Б5, Декември 1997, мотор 1.6, AHL.

За дюзите се доверих на софтуера на Фобоса - почнах с 1.5 мм, минах през 1.8 мм, и в крайна сметка се спрях на 2 мм.

Имаше корекции и по налягането на изпарителя.

Ако смяташ, че мога да помогна с нещо - питай.

Успех в монтажа и настройките!


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот Bai Sando » Сря 26 мар 2014 14:16


На около 1.8-1.9 мм ще са достатъчни,но с Тамона и фулгруп ще влезете в приключение :neutral


venelek
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот venelek » Сря 26 мар 2014 16:32


Bai Sando написа:но с Тамона и фулгруп ще влезете в приключение :neutral

Даже много добре си се оправя тамоната с фулгруп, колега.
Иначе по темата,дюзи 1.9 и налягане на газта 1.3(ако се наложи ще го вдигнеш малко).


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот Bai Sando » Сря 26 мар 2014 16:53


Живи драви,ще разберем :beer


strong
Мнения: 132
Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
Двигател: BLS 2008
Местоположение: първомайци

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот strong » Чет 27 мар 2014 19:00


Дано всичко мине успешно,защото при мен Ауди А6 АБК с Фул груп и ГИ фобос,вече седма година поне пет газаджии не могат да я настроят като хората


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот mrpetrov » Чет 27 мар 2014 19:28


Колега strong, да не са назад щуцерите, както е споменато тук?


Милен Минков
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 05 апр 2011 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот Милен Минков » Чет 27 мар 2014 19:41


Много благодаря :bowdown на всички включили се и желаещи да помогнат. На стефанчо ще кажа, че в първия си пост съм написал изпарител и рейка Ловто, апък венелек ще попитам, 1.3 не е ли малко височко, а пък ако се наложи и да го вдигнем няма ли да му стане множко, защото в нета бях чел, че на тамоната най и харесва около 1бар, а пък от един руски сайт си направих тази извадка:

инфо за инжекторите

Работно напрежение: 6 ÷ 16V
Ел. захранване: AMP / DELPHI
Електрическо съпротивление: 3.0 ± 0.1

Динамичните параметри

Работно време: 2,7-3,0 милисекунди един бар, 13.5 V
Крайно време: 2.0-2.3 милисекунди един бар, 13.5 V
Разход:

2,6 гр / и LPG един бар
3.25 грама / и LPG 1.5 бара
2,4 грама / и два бар CNG
Линейност: ± 3
Вид

Max работна температура: 120 °
Min. Работна температура: -40 °
Работна среда: LPG и CNG
Max работно налягане: 4 бара
Механични Спецификации

габарити на един инжектор: 60x40x25 mm
материално тяло инжектор: Plastic полимер
Тегло: 81 грама

инфо за испарителя
0.9-1.1 бара - препоръчително изходно налягане

RGJ Pgas = 1.0 Bar < 100 kW

Това е машинен превод, ако има нещо неточно моля коригирайте.


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот mrpetrov » Чет 27 мар 2014 19:46


Коректният превод за "Работно време" и "Крайно време" съответно е:
"Време за отваряне" - т.е. ако компа му подаде по-кратък импулс - инжктора така и не се отваря,
и "Време за затваряне"

П.П. Сега прегледах темата, към която съм сложил връзка по-горе - не са упоменати какви точно инжектори ползвам. Та - на 1.6 100 коня ползвам RAIL IG2 Metis. Ако инфото ти е вярно - твоите са по-бързи (съответно рейката).


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот KingoftheROAD » Чет 27 мар 2014 19:57


Милен Минков написа: ...RGJ Pgas = 1.0 Bar < 100 kW ...


А тази зависимост каква е? линейна ли е? има ли такива ТТД за разните марки рейки/изпарители?


strong
Мнения: 132
Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
Двигател: BLS 2008
Местоположение: първомайци

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот strong » Чет 27 мар 2014 19:59


mrpetrov написа:Колега strong, да не са назад щуцерите, както е споменато тук?

Точно така са монтирани,неправилно но на никой не му се занимава да оправя чужди бакии.Много е важен монтажа на щуцерите.Вече съм свикнал,изминал съм 90 ооокм.При добър монтаж и кадърна настройка не трябва да има проблем с ФУЛ ГРУПА


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот Bai Sando » Чет 27 мар 2014 20:27


Не искам да те разочаровам,но както и да сложиш щуцерите,никога няма да заработи като на по-новите ситеми с отделното впръскване.Поне аз не видях перфектно работещ фулгруп с Г.И.Наистина има майстори които съм слушал,че успявали да ги настроят с перфектен празен ход и без "дупки" при целия диапазон обороти на двигателя.Аз поне не съм видял до сега такъв.


Милен Минков
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 05 апр 2011 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот Милен Минков » Чет 27 мар 2014 20:50


KingoftheROAD написа:
Милен Минков написа: ...RGJ Pgas = 1.0 Bar < 100 kW ...


А тази зависимост каква е? линейна ли е? има ли такива ТТД за разните марки рейки/изпарители?


Да KingoftheROAD там имаше за много видове рейки и изпарители, и това беше (до колкото си спомням) някакъв магазин или склад -(онлайн магазин), защото там имаше и цени, но това съм го чел преди 4-5 месеца и няма как да си спомня къде беше. Моята практика е когато нещо ми се стори важно да го запазвам на компа си, а не в отметките, защото понякога изчезват, така че не мога да ти дам инфо къде да провериш, но ако опиташ да преведеш текста на руски и го пускаш в търсачката на части може и да те огрее. -УСПЕХ!!!!


Милен Минков
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 05 апр 2011 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот Милен Минков » Чет 27 мар 2014 21:22


До Bai Sando. До колкото разбирам от ваши постове вие сте напред с материала при АГУ, а може би и професионално (за това не се обръщам към вас с "колега") и много се радвам, че хора с блогат опит, помагат и на нас начинаещите.
Колкото фулгрупа, според мен решението е много лесно, но не е в мойте възможности (а може би и в нашите -а само на производителя) -отнася се за едно кабелче, овито на някой високо волтов кабел (за антенка), малко промяна на софтуера на ГИ и става от фулгруп на разделно впръскване и всичко е ОК, -е това е само от рода на мечтите.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта