Питане за диаметър на дюзи
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 05 апр 2011 17:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Питане за диаметър на дюзи
Здравейте колеги. Реших сам да си монтирам ГИ, но при монтажа който съм избрал, дюзите ще се пипат много трудно, та за това реших да попитам със какъв диаметър да ги разпробия.
Отнася се за голф 2, двигател 1П - 1800 к-ка, 97 к/с, ЕКУ Дигифант 2 - ФУЛГРУП (четирите пръскат едновременно).
ГИ който ще монтирам е, Тамона (TGstream-PM), изпарител и реика Ловто. Дюзите ще монтирам на около 3-4 см. от щуцерите, впрочем няма да имам щуцери, а подложки под бензиновите дюзи, на които има щуцери за подаване на газ.
Ако някой е правил такъв монтаж, моля да ме светне по въпроса.
На отзовалите се предварително благодаря!!!
Отнася се за голф 2, двигател 1П - 1800 к-ка, 97 к/с, ЕКУ Дигифант 2 - ФУЛГРУП (четирите пръскат едновременно).
ГИ който ще монтирам е, Тамона (TGstream-PM), изпарител и реика Ловто. Дюзите ще монтирам на около 3-4 см. от щуцерите, впрочем няма да имам щуцери, а подложки под бензиновите дюзи, на които има щуцери за подаване на газ.
Ако някой е правил такъв монтаж, моля да ме светне по въпроса.
На отзовалите се предварително благодаря!!!
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Питане за диаметър на дюзи
Според калкулаторът за дюзи на БСМ - трябва да се знае рейката каква ще е, освен това налягането на изпарителят също. Кажи тези две неща и ще го пусна да ги сметне да видим какво ще излезе. 

- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Питане за диаметър на дюзи
От собственоръчните монтажи - виж пример тук.
Колата е Пасат Б5, Декември 1997, мотор 1.6, AHL.
За дюзите се доверих на софтуера на Фобоса - почнах с 1.5 мм, минах през 1.8 мм, и в крайна сметка се спрях на 2 мм.
Имаше корекции и по налягането на изпарителя.
Ако смяташ, че мога да помогна с нещо - питай.
Успех в монтажа и настройките!
Колата е Пасат Б5, Декември 1997, мотор 1.6, AHL.
За дюзите се доверих на софтуера на Фобоса - почнах с 1.5 мм, минах през 1.8 мм, и в крайна сметка се спрях на 2 мм.
Имаше корекции и по налягането на изпарителя.
Ако смяташ, че мога да помогна с нещо - питай.
Успех в монтажа и настройките!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Питане за диаметър на дюзи
На около 1.8-1.9 мм ще са достатъчни,но с Тамона и фулгруп ще влезете в приключение 

-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Исперих
Re: Питане за диаметър на дюзи
Bai Sando написа:но с Тамона и фулгруп ще влезете в приключение
Даже много добре си се оправя тамоната с фулгруп, колега.
Иначе по темата,дюзи 1.9 и налягане на газта 1.3(ако се наложи ще го вдигнеш малко).
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Питане за диаметър на дюзи
Живи драви,ще разберем 

-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
- Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: първомайци
Re: Питане за диаметър на дюзи
Дано всичко мине успешно,защото при мен Ауди А6 АБК с Фул груп и ГИ фобос,вече седма година поне пет газаджии не могат да я настроят като хората
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Питане за диаметър на дюзи
Колега strong, да не са назад щуцерите, както е споменато тук?
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 05 апр 2011 17:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Re: Питане за диаметър на дюзи
Много благодаря
на всички включили се и желаещи да помогнат. На стефанчо ще кажа, че в първия си пост съм написал изпарител и рейка Ловто, апък венелек ще попитам, 1.3 не е ли малко височко, а пък ако се наложи и да го вдигнем няма ли да му стане множко, защото в нета бях чел, че на тамоната най и харесва около 1бар, а пък от един руски сайт си направих тази извадка:
инфо за инжекторите
Работно напрежение: 6 ÷ 16V
Ел. захранване: AMP / DELPHI
Електрическо съпротивление: 3.0 ± 0.1
Динамичните параметри
Работно време: 2,7-3,0 милисекунди един бар, 13.5 V
Крайно време: 2.0-2.3 милисекунди един бар, 13.5 V
Разход:
2,6 гр / и LPG един бар
3.25 грама / и LPG 1.5 бара
2,4 грама / и два бар CNG
Линейност: ± 3
Вид
Max работна температура: 120 °
Min. Работна температура: -40 °
Работна среда: LPG и CNG
Max работно налягане: 4 бара
Механични Спецификации
габарити на един инжектор: 60x40x25 mm
материално тяло инжектор: Plastic полимер
Тегло: 81 грама
инфо за испарителя
0.9-1.1 бара - препоръчително изходно налягане
RGJ Pgas = 1.0 Bar < 100 kW
Това е машинен превод, ако има нещо неточно моля коригирайте.

инфо за инжекторите
Работно напрежение: 6 ÷ 16V
Ел. захранване: AMP / DELPHI
Електрическо съпротивление: 3.0 ± 0.1
Динамичните параметри
Работно време: 2,7-3,0 милисекунди един бар, 13.5 V
Крайно време: 2.0-2.3 милисекунди един бар, 13.5 V
Разход:
2,6 гр / и LPG един бар
3.25 грама / и LPG 1.5 бара
2,4 грама / и два бар CNG
Линейност: ± 3
Вид
Max работна температура: 120 °
Min. Работна температура: -40 °
Работна среда: LPG и CNG
Max работно налягане: 4 бара
Механични Спецификации
габарити на един инжектор: 60x40x25 mm
материално тяло инжектор: Plastic полимер
Тегло: 81 грама
инфо за испарителя
0.9-1.1 бара - препоръчително изходно налягане
RGJ Pgas = 1.0 Bar < 100 kW
Това е машинен превод, ако има нещо неточно моля коригирайте.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Питане за диаметър на дюзи
Коректният превод за "Работно време" и "Крайно време" съответно е:
"Време за отваряне" - т.е. ако компа му подаде по-кратък импулс - инжктора така и не се отваря,
и "Време за затваряне"
П.П. Сега прегледах темата, към която съм сложил връзка по-горе - не са упоменати какви точно инжектори ползвам. Та - на 1.6 100 коня ползвам RAIL IG2 Metis. Ако инфото ти е вярно - твоите са по-бързи (съответно рейката).
"Време за отваряне" - т.е. ако компа му подаде по-кратък импулс - инжктора така и не се отваря,
и "Време за затваряне"
П.П. Сега прегледах темата, към която съм сложил връзка по-горе - не са упоменати какви точно инжектори ползвам. Та - на 1.6 100 коня ползвам RAIL IG2 Metis. Ако инфото ти е вярно - твоите са по-бързи (съответно рейката).
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Питане за диаметър на дюзи
Милен Минков написа: ...RGJ Pgas = 1.0 Bar < 100 kW ...
А тази зависимост каква е? линейна ли е? има ли такива ТТД за разните марки рейки/изпарители?
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
- Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: първомайци
Re: Питане за диаметър на дюзи
mrpetrov написа:Колега strong, да не са назад щуцерите, както е споменато тук?
Точно така са монтирани,неправилно но на никой не му се занимава да оправя чужди бакии.Много е важен монтажа на щуцерите.Вече съм свикнал,изминал съм 90 ооокм.При добър монтаж и кадърна настройка не трябва да има проблем с ФУЛ ГРУПА
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Питане за диаметър на дюзи
Не искам да те разочаровам,но както и да сложиш щуцерите,никога няма да заработи като на по-новите ситеми с отделното впръскване.Поне аз не видях перфектно работещ фулгруп с Г.И.Наистина има майстори които съм слушал,че успявали да ги настроят с перфектен празен ход и без "дупки" при целия диапазон обороти на двигателя.Аз поне не съм видял до сега такъв.
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 05 апр 2011 17:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Re: Питане за диаметър на дюзи
KingoftheROAD написа:Милен Минков написа: ...RGJ Pgas = 1.0 Bar < 100 kW ...
А тази зависимост каква е? линейна ли е? има ли такива ТТД за разните марки рейки/изпарители?
Да KingoftheROAD там имаше за много видове рейки и изпарители, и това беше (до колкото си спомням) някакъв магазин или склад -(онлайн магазин), защото там имаше и цени, но това съм го чел преди 4-5 месеца и няма как да си спомня къде беше. Моята практика е когато нещо ми се стори важно да го запазвам на компа си, а не в отметките, защото понякога изчезват, така че не мога да ти дам инфо къде да провериш, но ако опиташ да преведеш текста на руски и го пускаш в търсачката на части може и да те огрее. -УСПЕХ!!!!
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 05 апр 2011 17:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Re: Питане за диаметър на дюзи
До Bai Sando. До колкото разбирам от ваши постове вие сте напред с материала при АГУ, а може би и професионално (за това не се обръщам към вас с "колега") и много се радвам, че хора с блогат опит, помагат и на нас начинаещите.
Колкото фулгрупа, според мен решението е много лесно, но не е в мойте възможности (а може би и в нашите -а само на производителя) -отнася се за едно кабелче, овито на някой високо волтов кабел (за антенка), малко промяна на софтуера на ГИ и става от фулгруп на разделно впръскване и всичко е ОК, -е това е само от рода на мечтите.
Колкото фулгрупа, според мен решението е много лесно, но не е в мойте възможности (а може би и в нашите -а само на производителя) -отнася се за едно кабелче, овито на някой високо волтов кабел (за антенка), малко промяна на софтуера на ГИ и става от фулгруп на разделно впръскване и всичко е ОК, -е това е само от рода на мечтите.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта