някаква опасност?газова бутилка много мокра
-
automan
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
газова бутилка много мокра
днес след като заредих газ забелязах че бутилката цялата се обля във вода!
това да го считам ли за повреда или
някаква опасност?
някаква опасност?- Pet_rov
- Мнения: 4509
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: газова бутилка много мокра
Температурна разлика е това и влагата кондензира. Не мисля, че е притеснително.
-
automan
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: газова бутилка много мокра
и при вас ли се е случвало така? досега не съм забелязал друг път да е ставало така 

- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12165
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: газова бутилка много мокра
Просто сега си забелязал, зимата когато е студено, след малко отвръщане на колата и можеш отвън да видиш до къде има газ в бутилката, а съм засичал и сериозна локва при резервната гума
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: газова бутилка много мокра
И при мен си има влага и дори капки по външната част на бутилката зимно време колега, според мен е нормално от температурната разлика... 

- Mitodji
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 05 фев 2013 2:41
- Автомобил: VW Polo mk3
- Двигател: AER 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: газова бутилка много мокра
И при мен е ставало така,даже и лятото става така тък като има температурна разлика,а газта е -70градуса. Даже някой път ако сваляш бутилката ще видиш,че отдолу е паднала боята и е избила ръжда ако не ти е нова бутилката.
-
ivansa78
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: газова бутилка много мокра
да споделя и аз днес свърши бутилката и понеже съм в режим на засичане на разход сипвам само 5лв. колкото да стигна до моята газстанция но след 200м. почна да придърпва-вдигам капака тръбичката до газовия клапан цялата в лед,след клапана-не, отивам на лукойл-а и знам че ще събера 45л. газ да ама 40 и изключи само там зареждам и то винаги по 45л. газ от години насам

- Mitodji
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 05 фев 2013 2:41
- Автомобил: VW Polo mk3
- Двигател: AER 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: газова бутилка много мокра
Газовия кланан щом е заледен значи или изпуска или има някакъв проблем.
- ktamen
- Мнения: 6382
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: газова бутилка много мокра
Мети, добре дошъл, с теб форума е по-интересен
При толкова голяма бутилка и толкова малко газ в нея сондата може да не достига до течността и в тръбичката да влиза газ, а не течност - демек изпарението става в бутилката, а не в изпарителя. Това разбира се е съпроводено с голямо поглъщане на топлина и е нормално да се обледи тръбичката, а и долната част на самата бутилка.
При толкова голяма бутилка и толкова малко газ в нея сондата може да не достига до течността и в тръбичката да влиза газ, а не течност - демек изпарението става в бутилката, а не в изпарителя. Това разбира се е съпроводено с голямо поглъщане на топлина и е нормално да се обледи тръбичката, а и долната част на самата бутилка.
-
jijane
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: газова бутилка много мокра
Mitodji написа:И при мен е ставало така,даже и лятото става така тък като има температурна разлика,а газта е -70градуса. Даже някой път ако сваляш бутилката ще видиш,че отдолу е паднала боята и е избила ръжда ако не ти е нова бутилката.
Да -200 е температурата на газта. Що пишете глупости и се излагате по форумите.
ktamen написа:Мети, добре дошъл, с теб форума е по-интересен![]()
При толкова голяма бутилка и толкова малко газ в нея сондата може да не достига до течността и в тръбичката да влиза газ, а не течност - демек изпарението става в бутилката, а не в изпарителя. Това разбира се е съпроводено с голямо поглъщане на топлина и е нормално да се обледи тръбичката, а и долната част на самата бутилка.
И това не е вярно. Карал съм с бутилка 315 мм със сонда за 244 и никога не ми се обледенявала тръбичката, долната част на бутилката.Ако не стига до долу по едно време спира да върви колата преди да е свършила газта напълно най-общо казано. Налягането в бутилката не се изменя така рязко, че да е свързано с такъв сериозен топлообмен та да има обледеняване на бутилки и т.н.
- ktamen
- Мнения: 6382
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: газова бутилка много мокра
Кой е писал за рязка промяна на налягането? И какво значение има дали е рязка или плавна? Изобщо къв топлообмен, кви 5лв. Може ли да си по-конкретен точно кое не е вярно в поста ми 
- Mitodji
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 05 фев 2013 2:41
- Автомобил: VW Polo mk3
- Двигател: AER 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: газова бутилка много мокра
Да -200 е температурата на газта. Що пишете глупости и се излагате по форумите.
Е как па не е -70 градуса нали съм работил на бензиностанция и неведнъж лятото в жегата съм се заледявал рацете с нея (даже боли повече от изгоряло) а и това го знам от техниците от фирмата за подръжка на колонките (ROHE)
- Pet_rov
- Мнения: 4509
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: газова бутилка много мокра
Ето линк:
http://www.gastradebg.com/pagebg.php?P=2&SP=33
LPG се изпарява/кипи/ при температура - минус 42.2 градуса.
Другото е ала-бала.
http://www.gastradebg.com/pagebg.php?P=2&SP=33
LPG се изпарява/кипи/ при температура - минус 42.2 градуса.
Другото е ала-бала.
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: газова бутилка много мокра
Pet_rov написа:Ето линк:
.....
LPG се изпарява/кипи/ при температура - минус 42.2 градуса.
Ами налягането ? Колко е в бутилката ?! Ето на откъде идва грешката.
- ktamen
- Мнения: 6382
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: газова бутилка много мокра
При по-високо налягане (а налягането в бутилката винаги е по-високо от 1 атмосфера), и температурата на кипене е по-висока. Тези 42гр са доста разтегливо понятие и зависят от точния състав на изпаряващата се течност.
Така или иначе при нормална употреба и температурата в бутилката е практически същата като в останалата част на багажника.
Голямо спадане на температурата може да стане, ако изпарението започне в самата бутилка, а не в изпарителя. Предполагам на всеки се е случвало двигателя да угасне заради свършила газ, но след 15минути колата отново да запали с уж "празната" бутилка. Просто газта не е свършила наистина, а се е охладила толкова много, че изпарението е станало твърде бавно и количеството пари, което стига до двигателя не е достатъчно за нормалната му работа. Подобна е и причината газта обикновено да "свършва" когато двигателя се понатовари - примерно при изпреварване или изкачване.
А колата пали след 15 минути защото бутилката е поела топлина през това време и вътре налягането отново е достатъчно за да работи двигателя.
Така или иначе при нормална употреба и температурата в бутилката е практически същата като в останалата част на багажника.
Голямо спадане на температурата може да стане, ако изпарението започне в самата бутилка, а не в изпарителя. Предполагам на всеки се е случвало двигателя да угасне заради свършила газ, но след 15минути колата отново да запали с уж "празната" бутилка. Просто газта не е свършила наистина, а се е охладила толкова много, че изпарението е станало твърде бавно и количеството пари, което стига до двигателя не е достатъчно за нормалната му работа. Подобна е и причината газта обикновено да "свършва" когато двигателя се понатовари - примерно при изпреварване или изкачване.
А колата пали след 15 минути защото бутилката е поела топлина през това време и вътре налягането отново е достатъчно за да работи двигателя.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта