Метан-редуктор Мимгаз

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
1637
Мнения: 59
Регистриран на: Съб 21 май 2011 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Метан-редуктор Мимгаз

Мнениеот 1637 » Нед 13 апр 2014 16:00


Колеги да ви питам. Преди около две години закупих въпросния метан-редуктор и го монтирах на Вектрата,като смених тогава огромния топуз Ланди-Рендзо,който бе поставен на много неудобно място от италиянците-отпред ниско долу вляво под радиатора.Трябваше да лягам често на пътя за да му регулирам оборотите-все ги менеше или много ниски с гаснене на празен ход,висок разход на метан,глъхнене и все сипмтоми на заминаващ си изпарител.Отворих го за да го проверя евентуално за скъсани мембрани-обаче той като чисто нов :eek .За първи път отварям метанов изпарител и който от вас знае метана не е като газта да остава мизерии,графит и всякакви гадости.Затворих Ланди-Рендзото и го монтирах обратно,но уви същите симптоми :banghead .Още два или три пъти го разглобих до последното болтче,защото все при мен надеждата уж умира последна,но уви.Като попрочетох и тука някои мнения на колеги,които са имали вземане-давани в Ланди и се коментираше,че това е една издънка на Италиянците,реших да го сменя с Мимгаз.Монтирах Мимгаза вече поради по-компактните му размери до стойката на акумулаторната батерия.Всичко стана много по-добре от Ландито,като особенно ми хареса колко много се скъси пътя от редуктор-изпарителя до плочката Razz .В първите километри докато улегнат малко мембраните имаше същите симптоми като омразното Ланди :cry .После обаче хм ..не вярвах,че може да има толкова стабилни обороти на празен,толкова ряз като настъпиш педала на газта докрай изведнъж,без да заглъхне,предърпа или др.Не можах да повярвам в последствие и на ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ниския разход на метан извънградско-3.8 кг метан :eek .Сега след близо две години започнаха пак същите гнусни номерца като Ланди-то :banghead .Колата за тези години да съм минал най-много 4 или хайде 5 х.км т.е не е много като километри.Работата ми преди да напусна Спешна помощ беше на 2 км отиване и 2 връщане т.е все студена,ако това има значение.Винаги съм я палил на метан,защото пали много по-лесно отколкото на бензин като е студена.Днес погледнах по-обстойно Мимгаз-а и външно се вижда леееко как да го нарека напукана мембрана.Според вас колеги дошло ли е времето да го му сменям мембраните или нов Мимгаз?Колко време като години и км може да изкара един турски изпарител? Моля споделете вашето мнение. Изглежда ето така.....http://www.fobosgas.com/productv/4895/reduktor-izparitel-mimgas.html#.U0sdqqKz8wo




Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Метан-редуктор Мимгаз

Мнениеот mrpetrov » Пон 14 апр 2014 10:28


Колко ще ти струва ремонтният комплект?

Аз на старата кола - Вектра А от 1988 год - с обикновена газова уредба, след като сложих нови мембрани веднъж - за 18 лв комплекта - от тогава натам всяка година сменях, ей така, профилактично. И колата беше удоволствие за каране, за огромна разлика от това на което беше станала със старият комплект мембрана и гумички. Ама като нямаше кой да ми каже - дай едни 20-на лева, и карай като хората!

Ама сега вече знам...

Успехи!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта