Съвет за Газова уредба за Шаран

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
jokerche91
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 20 сеп 2013 10:07
Автомобил:
Двигател:

Съвет за Газова уредба за Шаран

Мнениеот jokerche91 » Пон 26 май 2014 11:40


Здравейте на всички фенове на VW .
Имам от около година VW Sharan, 2.0 кубика ,115 коня ,бензин .
Искам да си сложа Газова уредба (инжекцион) ,но преди един месец бях при Газаджия и като видя мотора каза, че това е било стария мотор на Шаран и не се е препоръчвало да се слага газ на този мотор .Допълни ,че ако искам да нямам проблеми ,трябвало да си сложа уредба за 1850 лв.Не знам дали за парите ми го каза или просто ме съветва .И сега се чудя ,какво да направя :( Искам газова уредба ,но не искам да ми се развали мотора след 4-5 хиляди километра . Можете ли Вие да ме посъветвате нещо ? Мерси предварително за отговорите :)
Качвам и една снимка с мотора на Шарана .
Прикачени файлове
sharan 1.jpg




Потребителски аватар
tomata
Мнения: 483
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
Двигател: AWT AWC
Местоположение: Пазарджик

Re: Съвет за Газова уредба за Шаран

Мнениеот tomata » Пон 26 май 2014 12:24


Здрасти колега. Смени веднага майстора това е моят съвет. Аз лично имам същият шаран със същият двигател, и съм изминал над 100 хил. км. и съм с газов инжекцион от 1000лв.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Съвет за Газова уредба за Шаран

Мнениеот stefan4o » Пон 26 май 2014 13:00


Какво значи "стария мотор"? На кой викат стар и нов? :screwy


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Съвет за Газова уредба за Шаран

Мнениеот Bai Sando » Пон 26 май 2014 13:07


Пълни глупости е наприказвал тоя.Това си е АДИ мотора,само,че дето е с пластмасови колектори.
С най обикновен инжекцион от 900-1000 лв си става без проблем.
Какъв е тоя стар мотор,сигурно си е мислел,че е 2Е :gruebel Знам ли го :gruebel


lester
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 25 мар 2014 13:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за Газова уредба за Шаран

Мнениеот lester » Пон 26 май 2014 13:17


Слагай Занарди и карай, аз така направих и карам весело и щастливо!
Поздрави!


jokerche91
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 20 сеп 2013 10:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за Газова уредба за Шаран

Мнениеот jokerche91 » Пон 26 май 2014 13:35


Благодаря за отговорите. Значи да не се притеснявам да си сложа ГИ :)
Колеги а да знаете долу горе какъв ще бъде разхода :?


jovani85
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 04 авг 2013 11:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за Газова уредба за Шаран

Мнениеот jovani85 » Пон 26 май 2014 15:23


На този мотор съм поставил страшно много системи от всякакъв клас и с нито една до сега не е имало проблем...дори с уредба от 690лв пак няма да има разлика във мощността и няма да се прецака никакув двигател,а това че някой ти е казал че трябва да се сложи уредба за 1850 лв или не разбира или има нещо гнило...При мен системите от най-висок клас(Романо,Заволи,Мегаджет АЕБ) за 6 цилиндрови автомобили струват от порядъка на 1600-1700 лв.Поздрави


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съвет за Газова уредба за Шаран

Мнениеот eurogas » Пон 26 май 2014 17:25


Такива сме направили с газови инжекциони поне 30 броя за последните 6-7 години, никакви грижи не създават, стават идеално дори най-евтините газови инжекциони, така че смени майстора и действай смело. :th_up


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13431
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Съвет за Газова уредба за Шаран

Мнениеот kris11 » Пон 26 май 2014 21:31


Стар до 10.2000г - вечния ADY, след това АТМ с нов блок, без делко и хапващ масло , с 6 ст. скоростна кутия.
АDY си е перфектен за LPG. Никакви драми. Сменяй си майстора и бягай надалече от него - осведоми и познатите ти. Той е кожодер - гледа да те изработи по тънката лайстна само на двойна цена.
Разхода - зависи . При мен на градско по км и на азреждане е около 11,7-13,5 , но не карамм в задръстване-избягвам го,имам продължителни наклони/ надолнище/ около 2км в 2 те посоки ,равен участък без светофари с 3 кръгови. Сменям на по-висока предавка на 2400 об/ мин, не се изстрелвам на светофар.Извънградско зависи от марширура -пр. Варна Бургас Варна ми се движи 8,7-8,9 л/100 км, като на връщане е с поне 600 кг товар.Но на магистрала с поддържане на 130/140 км , силен насрещен вятър,вкл. климат на 18 гр - 11 л/100км. Вече над 28000км -само смяна на газовия филтър
Запазен двигател от този код ще те надживее.

Последна промяна от kris11 на Вто 27 май 2014 11:27, променено общо 1 път.


jokerche91
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 20 сеп 2013 10:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за Газова уредба за Шаран

Мнениеот jokerche91 » Вто 27 май 2014 9:24


Благодаря на всички за отговорите :) Значи ще си сложа газ на рибата :)
Админ, може да се заключи темата :)


Потребителски аватар
miro_toyaga
Мнения: 604
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 22:23
Автомобил: Sharan 18t 20v 2008 automat
Двигател: AWC
Местоположение: София

Re: Съвет за Газова уредба за Шаран

Мнениеот miro_toyaga » Чет 24 дек 2015 8:56


kris11 написа:Стар до 10.2000г - вечния ADY, след това АТМ с нов блок, без делко и хапващ масло , с 6 ст. скоростна кутия.
АDY си е перфектен за LPG. Никакви драми. Сменяй си майстора и бягай надалече от него - осведоми и познатите ти. Той е кожодер - гледа да те изработи по тънката лайстна само на двойна цена.
Разхода - зависи . При мен на градско по км и на азреждане е около 11,7-13,5 , но не карамм в задръстване-избягвам го,имам продължителни наклони/ надолнище/ около 2км в 2 те посоки ,равен участък без светофари с 3 кръгови. Сменям на по-висока предавка на 2400 об/ мин, не се изстрелвам на светофар.Извънградско зависи от марширура -пр. Варна Бургас Варна ми се движи 8,7-8,9 л/100 км, като на връщане е с поне 600 кг товар.Но на магистрала с поддържане на 130/140 км , силен насрещен вятър,вкл. климат на 18 гр - 11 л/100км. Вече над 28000км -само смяна на газовия филтър
Запазен двигател от този код ще те надживее.

колега дай малко инфо за поновите двигатели бензин ако може , кой търпи на газ и текиванеща 2,0атм или 1,8т е подобре :delete


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Съвет за Газова уредба за Шаран

Мнениеот stefan4o » Чет 24 дек 2015 9:39


Всички мотори търпят на газ. Въпросът е, че онова 2.0 не е като следващите 2.0, които се монтират в по-новата генерация на Шаран. За никого не е тайна, какви са сегашните приоритети на автоиндустрията като цяло (а и не само тя, при повечето е така). Това обуславя разликите в по-старите двигатели и по-съвременните. Съжалявам за отклонението, но давам следния пример: моята Джета е 1990г. с двигател PN. Капаците на ремъка и всички фланци по охладителната ми система са пластмасови. При същата Джета, ама 1987г. капакът е метален, както и всички фланци по охладителната система. Това са наглед дребни работи, ама като човек смени 4-5 фланеца докато спре да му тече антифриз ще разбере за какво говоря. На практика по периферията на мотора има неща, които са почти вечни, ако се изработят от правилния материал.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13431
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Съвет за Газова уредба за Шаран

Мнениеот kris11 » Пет 25 дек 2015 18:04


Стефчо не е така, както мислиш/ АDY и е безпроблемен на газ.
Обаче за АТМ - новия мотор на новото купе препоръчват "мазилка" Явно са пипали не само блока и сегментите/ - хапва порядъчно масло , но са и икономисали и от материала за клапаните


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за Газова уредба за Шаран

Мнениеот инжектопляктор » Пет 25 дек 2015 18:55


Ще продавам скоро LPG уредба може би. Инжекцион. При мен имаше проблеми, щото си купих дарак, който имаше проблеми с бензиновата подсистема също. Тъкмо го оправих и се радвах, че се движа евтино и двигателят кихна. Сега ще го пращам за желязо.
Не знам за ADY, аз имам/х 2Е. Разходът беше около 10 газ и 1 литра бензин на 100км. Все пак пали на бензин и като загрее - обръща на газ. Според мен няма проблем 115коня да му сложиш каквато искаш ГИ.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13431
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Съвет за Газова уредба за Шаран

Мнениеот kris11 » Пет 25 дек 2015 20:26


Тинки има огромна разлика с допотопния 2Е и ADY ,и ADY на Шаран. При Шарана е с пластмасови см. колектори, а и ADY е мултипойнт / разделно впръскеане на всеки цилиндър , а не с 4/5 пикаещи едновременно дюзи като 2 Е. Да си сложо обикновенна газова или измилсена газова е все едно да седне на гол задник в/у таралеж.
Смяна на ф-р газ на 20к, калибрация на 40к - вече съм на малко над 60к км



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 175 госта