Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот muns61 » Съб 21 дек 2013 20:16


Много бутан в газта.




Потребителски аватар
Robbin75
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 06 дек 2012 6:30
Автомобил: Passat b5 1.8 125 hp ADR
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Radnevo

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот Robbin75 » Нед 22 дек 2013 0:39


Най-вероятно изпарителя си заминава. Провери къде могат да му направят профилактика или евентуално ще се наложи нов да вземеш.

Последна промяна от Robbin75 на Нед 22 дек 2013 12:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот stefan4o » Нед 22 дек 2013 8:17


Не мисля, че е в налягането на пистолета проблемът. И аз съм зареждал на подобна газ-станция, просто мисля, че сипват по-малко гориво така :mhihi Преди 6-7-години като се качих на първата си лична кола имам спомен, че не беше така. Навсякъде пълнеха по над 10 атмосфери 10-12 в общия случай. Търси другаде проблема според мен.
Напоследък и друго ми прави впечатление - миналата година с другата ми Джета най-високият разход беше от сорта на 12.7, както и да я карам зимата. Сега с тази на последното засичане беше 13.8, а още не е станало студено като хората. Допускам, че може да има и малка разлика в настройката, ама тази я настройвах по абсолютно същия начин, само разликата е, че с другата карах с въртяло делко, а тук съм с ТАП.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот moimoimoi » Нед 22 дек 2013 13:02


и на мен ми се е случвало да не може да дигне повече от 5500 оборота на празен ход,в движение 90-100 без проблем подържаше и аз си мислех че има проблем,ама при следващото зареждане всичко беше добре,вдигаше обороти до прекъсвач-а към 6800 и явно проблема беше от газта


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот jijane » Вто 24 дек 2013 13:17


TiL написа:Явно ще трябва да поразпитам как стоят нещата с контрола на LPG и евентуално да организираме аерия от жалби. Ах защо си нямаме Eko...


Да и дано да не са като половината Пловдивски Еко-та, в 40 литрова бутилка да ти сипват по 39,5 литра.


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот bayspiro » Нед 29 дек 2013 16:19


Налягането на газта на колонката НЕМА отношение към вървежа на колата. Бутилката се пълни по ниво, а не по налягане - на 80% от обема а не на 80% от някакво налягане icon_idea . LPG -то е течност, а не газ, за разлика от метана (там по-голямо налягане = повече газ) Метановите бутилки се мерят с манометър, а пропан-бутановите с поплавък( дето некои гяволи го вадят, че да си го вкарат повече :screwy ). Сигурно не си мислиш, че в бутилката има пружина,която поддържа "налетите"12 кг/см2, докато свърши газта?

Та така - щом ти изключва нивомера - газта си е там, не е "по-рядка" щот' не е достатъчно "смачкана", а само се пълни по-бавно при по-ниското налягане. icon_idea Некой май е бЕгал да пуши в час по физика, или е уманитар по образование - за тях физичните закони не важат :mhihi :mhihi
Търси кучето другаде -филтри, редуктор, рейка,газ - менте и т.н.


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот bayspiro » Нед 29 дек 2013 17:03


А червените думички чете ли ги? :gruebel


Потребителски аватар
Robbin75
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 06 дек 2012 6:30
Автомобил: Passat b5 1.8 125 hp ADR
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Radnevo

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот Robbin75 » Нед 29 дек 2013 17:46


Почти съм готов да се обзаложа, че е проблем с редуктора(изпарителя). Отиди да го погледне някой газаджия. :a045


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот bayspiro » Нед 29 дек 2013 18:00


Ми на човека все не му стигат парите - жената иска, децата искат... Пък и като веднъж му е хванал чалъма....к'во ся! :mhihi :11


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот jijane » Нед 29 дек 2013 20:00


Като дойдеш във Фобос Пловдив, щи кажат, че твоя е боклук и да цакнеш едни 700-800 лева да ти сложат от супер дупер газовите им инжекциони. Не си мисли, че ако си смениш уредбата с Фобос-ки контролер ще се случи нещо революционно с колата ти от към разход и динамика. Разликата в класовете на контролерите не е кой знае какво, и двете са low cost системи. Дори така наречения от повечето "висок клас ГИ Фобос 1" си е една low cost система, сори на върлите фенове на Фобос, но това си е истината.


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот bayspiro » Нед 29 дек 2013 20:06


TiL написа:
bayspiro написа:Ми на човека все не му стигат парите - жената иска, децата искат... Пък и като веднъж му е хванал чалъма....к'во ся! :mhihi :11


Точно па човека е коректен и не жули с косата от кръста. Тогава заредих бутилката до горе, човека смени филтрите, върза компа, донастрои я на място. След което потеглихме към Свиленград за проба. Донастройваше я по време на движение. Колата нямаше никакви ядове, на 4та я настъпах до 18Х км/ч и нямаше проблеми, но ме достраша да мачкам още на тоз път. Ще отида до Пловдив във Фобос(предполагам ще имат софтуер за моя ГИ) да видим там какво ще ми кажат и ако трябва ще обслужа/сменя изпарителя макар и газовата да е на 60к км и е обслужена при наближаването на края на гаранцията.

Ние говорим за гаЗара на газостанцията, а не за сервиза.Не веднаж съм ял опашката от калпава газ.


Потребителски аватар
teosz
Мнения: 117
Регистриран на: Пет 26 апр 2013 18:36
Автомобил: VW Golf IV Variant
Двигател: 1.9 TDI-ATD
Местоположение: Стара Загора

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот teosz » Пон 30 дек 2013 1:21


Аз знам от човек който работи на газстанция, че когато видиш да показва под 8 налягане-бягай.Не съм разпитвал за подробности, но преди ми казаха като зареждам всеки път да гледам налягането на съответната колонка.


cezar1656
Мнения: 185
Регистриран на: Вто 07 май 2013 10:24
Автомобил: vw vento
Двигател: ABU
Местоположение: софия

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот cezar1656 » Пон 30 дек 2013 1:35


сеата ми беше с бсм и бях много доволен колега.ако почти винаги зареждаш от петрол зареди си от там и отиди да ти настроят ги-то.относно филтрите моите ги сменях малкия на 5к а големия на 8-10к км...


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот eurogas » Пон 30 дек 2013 9:56


Проблема е комплексен, Томасетото Арктик си е намалило леко дебита ( с гаранция ), те от нови си имат такива проблеми, Арктик не са успешни изпарители, ако сложиш един Меджик проблема ще изчезне, той вдига налягането като настъпиш педала.

Липсата на пропан в газта също оказва влияние, понеже изпарителя няма запас от мощност, кляка веднага, съвсем логично, а налягането на колонката определя само времето което ще зареждаш, и нищо друго !!! :th_up


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот jijane » Съб 01 фев 2014 20:29


Те не са много изпарителите покриващи твоите изисквания. Най-евтиният е меджик-а, иначе има и по-корави, примерно BRC Genius MAX 240 kW, но цената му е колкото целия ти газов инжекцион.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта