Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
Много бутан в газта.
- Robbin75
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 06 дек 2012 6:30
- Автомобил: Passat b5 1.8 125 hp ADR
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Radnevo
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
Най-вероятно изпарителя си заминава. Провери къде могат да му направят профилактика или евентуално ще се наложи нов да вземеш.
Последна промяна от Robbin75 на Нед 22 дек 2013 12:07, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
Не мисля, че е в налягането на пистолета проблемът. И аз съм зареждал на подобна газ-станция, просто мисля, че сипват по-малко гориво така
Преди 6-7-години като се качих на първата си лична кола имам спомен, че не беше така. Навсякъде пълнеха по над 10 атмосфери 10-12 в общия случай. Търси другаде проблема според мен.
Напоследък и друго ми прави впечатление - миналата година с другата ми Джета най-високият разход беше от сорта на 12.7, както и да я карам зимата. Сега с тази на последното засичане беше 13.8, а още не е станало студено като хората. Допускам, че може да има и малка разлика в настройката, ама тази я настройвах по абсолютно същия начин, само разликата е, че с другата карах с въртяло делко, а тук съм с ТАП.

Напоследък и друго ми прави впечатление - миналата година с другата ми Джета най-високият разход беше от сорта на 12.7, както и да я карам зимата. Сега с тази на последното засичане беше 13.8, а още не е станало студено като хората. Допускам, че може да има и малка разлика в настройката, ама тази я настройвах по абсолютно същия начин, само разликата е, че с другата карах с въртяло делко, а тук съм с ТАП.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
и на мен ми се е случвало да не може да дигне повече от 5500 оборота на празен ход,в движение 90-100 без проблем подържаше и аз си мислех че има проблем,ама при следващото зареждане всичко беше добре,вдигаше обороти до прекъсвач-а към 6800 и явно проблема беше от газта
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
TiL написа:Явно ще трябва да поразпитам как стоят нещата с контрола на LPG и евентуално да организираме аерия от жалби. Ах защо си нямаме Eko...
Да и дано да не са като половината Пловдивски Еко-та, в 40 литрова бутилка да ти сипват по 39,5 литра.
-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
Налягането на газта на колонката НЕМА отношение към вървежа на колата. Бутилката се пълни по ниво, а не по налягане - на 80% от обема а не на 80% от някакво налягане
. LPG -то е течност, а не газ, за разлика от метана (там по-голямо налягане = повече газ) Метановите бутилки се мерят с манометър, а пропан-бутановите с поплавък( дето некои гяволи го вадят, че да си го вкарат повече
). Сигурно не си мислиш, че в бутилката има пружина,която поддържа "налетите"12 кг/см2, докато свърши газта?
Та така - щом ти изключва нивомера - газта си е там, не е "по-рядка" щот' не е достатъчно "смачкана", а само се пълни по-бавно при по-ниското налягане.
Некой май е бЕгал да пуши в час по физика, или е уманитар по образование - за тях физичните закони не важат
Търси кучето другаде -филтри, редуктор, рейка,газ - менте и т.н.


Та така - щом ти изключва нивомера - газта си е там, не е "по-рядка" щот' не е достатъчно "смачкана", а само се пълни по-бавно при по-ниското налягане.



Търси кучето другаде -филтри, редуктор, рейка,газ - менте и т.н.
-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
А червените думички чете ли ги? 

- Robbin75
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 06 дек 2012 6:30
- Автомобил: Passat b5 1.8 125 hp ADR
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Radnevo
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
Почти съм готов да се обзаложа, че е проблем с редуктора(изпарителя). Отиди да го погледне някой газаджия. 

-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
Ми на човека все не му стигат парите - жената иска, децата искат... Пък и като веднъж му е хванал чалъма....к'во ся!



-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
Като дойдеш във Фобос Пловдив, щи кажат, че твоя е боклук и да цакнеш едни 700-800 лева да ти сложат от супер дупер газовите им инжекциони. Не си мисли, че ако си смениш уредбата с Фобос-ки контролер ще се случи нещо революционно с колата ти от към разход и динамика. Разликата в класовете на контролерите не е кой знае какво, и двете са low cost системи. Дори така наречения от повечето "висок клас ГИ Фобос 1" си е една low cost система, сори на върлите фенове на Фобос, но това си е истината.
-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
TiL написа:bayspiro написа:Ми на човека все не му стигат парите - жената иска, децата искат... Пък и като веднъж му е хванал чалъма....к'во ся!![]()
Точно па човека е коректен и не жули с косата от кръста. Тогава заредих бутилката до горе, човека смени филтрите, върза компа, донастрои я на място. След което потеглихме към Свиленград за проба. Донастройваше я по време на движение. Колата нямаше никакви ядове, на 4та я настъпах до 18Х км/ч и нямаше проблеми, но ме достраша да мачкам още на тоз път. Ще отида до Пловдив във Фобос(предполагам ще имат софтуер за моя ГИ) да видим там какво ще ми кажат и ако трябва ще обслужа/сменя изпарителя макар и газовата да е на 60к км и е обслужена при наближаването на края на гаранцията.
Ние говорим за гаЗара на газостанцията, а не за сервиза.Не веднаж съм ял опашката от калпава газ.
- teosz
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 26 апр 2013 18:36
- Автомобил: VW Golf IV Variant
- Двигател: 1.9 TDI-ATD
- Местоположение: Стара Загора
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
Аз знам от човек който работи на газстанция, че когато видиш да показва под 8 налягане-бягай.Не съм разпитвал за подробности, но преди ми казаха като зареждам всеки път да гледам налягането на съответната колонка.
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: Вто 07 май 2013 10:24
- Автомобил: vw vento
- Двигател: ABU
- Местоположение: софия
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
сеата ми беше с бсм и бях много доволен колега.ако почти винаги зареждаш от петрол зареди си от там и отиди да ти настроят ги-то.относно филтрите моите ги сменях малкия на 5к а големия на 8-10к км...
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
Проблема е комплексен, Томасетото Арктик си е намалило леко дебита ( с гаранция ), те от нови си имат такива проблеми, Арктик не са успешни изпарители, ако сложиш един Меджик проблема ще изчезне, той вдига налягането като настъпиш педала.
Липсата на пропан в газта също оказва влияние, понеже изпарителя няма запас от мощност, кляка веднага, съвсем логично, а налягането на колонката определя само времето което ще зареждаш, и нищо друго !!!
Липсата на пропан в газта също оказва влияние, понеже изпарителя няма запас от мощност, кляка веднага, съвсем логично, а налягането на колонката определя само времето което ще зареждаш, и нищо друго !!!

-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
Те не са много изпарителите покриващи твоите изисквания. Най-евтиният е меджик-а, иначе има и по-корави, примерно BRC Genius MAX 240 kW, но цената му е колкото целия ти газов инжекцион.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта