Трудно ми пали на газ под 15 градуса

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
kapini
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 09 ное 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Трудно ми пали на газ под 15 градуса

Мнениеот kapini » Вто 30 сеп 2014 15:25


Колеги. Трудно ми пали на газ под 15 градуса. Над 15 - от раз. Почнах да бърникам по реглажите на изпарителя и маркуча след него и установих, че при напълно затворен винтил на изпарителя (ФЕРОНИ) и напълно затворен винт на маркуча след изпарителя, двигателят държи по-високи обороти и работи прекрасно, отколкото при отворени винтове. Направо се изумих. Откъде идва газ при затворени винтили. Как става това. Нормално ли е. Някой може ли да обясни.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19298
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Това нормално ли е???

Мнениеот stefan4o » Чет 02 окт 2014 8:18


Нищо от това, което описваш не е нормално.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12109
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Това нормално ли е???

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 02 окт 2014 10:35


Напълно затворения винт след изпарителя никога не е напълно затворен, т.е завит до край, остава отвор в долния край.
Виж тоя клапан на изпарителя затваря ли или остава да се "цеди" газчица да не ти дави нещо или да не би да е завит до край или отвит много винта за стартовата газ, бронзовия с отверка дето се върти, по спомен между половин и един оборот трябва да е отвит


Потребителски аватар
kapini
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 09 ное 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Трудно ми пали на газ под 15 градуса

Мнениеот kapini » Чет 24 ное 2016 19:38


Сега съм със стария изпарител БРЦ - АТ 90 Е, на който смених мебраните благодарение на този форум. Регулира се добре, работи добре и не ми порави номера. Явнос времето филтрите се запувшат, мебраните се променят и това води до нужда от нов реглаж. С един шестограм става лесно. Оборотите трябва да са 800-900.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта