Трудно ми пали на газ под 15 градуса
Трудно ми пали на газ под 15 градуса
Колеги. Трудно ми пали на газ под 15 градуса. Над 15 - от раз. Почнах да бърникам по реглажите на изпарителя и маркуча след него и установих, че при напълно затворен винтил на изпарителя (ФЕРОНИ) и напълно затворен винт на маркуча след изпарителя, двигателят държи по-високи обороти и работи прекрасно, отколкото при отворени винтове. Направо се изумих. Откъде идва газ при затворени винтили. Как става това. Нормално ли е. Някой може ли да обясни.
- stefan4o
- Мнения: 19298
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Това нормално ли е???
Нищо от това, което описваш не е нормално.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12109
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Това нормално ли е???
Напълно затворения винт след изпарителя никога не е напълно затворен, т.е завит до край, остава отвор в долния край.
Виж тоя клапан на изпарителя затваря ли или остава да се "цеди" газчица да не ти дави нещо или да не би да е завит до край или отвит много винта за стартовата газ, бронзовия с отверка дето се върти, по спомен между половин и един оборот трябва да е отвит
Виж тоя клапан на изпарителя затваря ли или остава да се "цеди" газчица да не ти дави нещо или да не би да е завит до край или отвит много винта за стартовата газ, бронзовия с отверка дето се върти, по спомен между половин и един оборот трябва да е отвит
Re: Трудно ми пали на газ под 15 градуса
Сега съм със стария изпарител БРЦ - АТ 90 Е, на който смених мебраните благодарение на този форум. Регулира се добре, работи добре и не ми порави номера. Явнос времето филтрите се запувшат, мебраните се променят и това води до нужда от нов реглаж. С един шестограм става лесно. Оборотите трябва да са 800-900.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта