пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Светалце
Мнения: 129
Регистриран на: Съб 11 окт 2014 20:26
Автомобил: Passat GL
Двигател: E2 91
Местоположение: Монтана

пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ

Мнениеот Светалце » Съб 11 окт 2014 20:56


пълен инжекцион - съвместим ли е с АГУ. Годишният ми пробег се увеличи от тази година драстично - от 10 000 към 30 000 км. Заслужава ли си слагането на ГУ? Добре ли ще работи? И въобще - жена кара - почти всичко в колата ми е в графа "джаджи"... Нямам познати, които имат коли с такъв двигател. Всяко мнение ще ми е от огромна полза! :smile




Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ

Мнениеот Pet_rov » Нед 12 окт 2014 12:44


Слагането на газ си заслужава, защото цената на горивото е наполовина. Кажи от кой град си, за да може някой да те насочи към правилния майстор.


Потребителски аватар
Светалце
Мнения: 129
Регистриран на: Съб 11 окт 2014 20:26
Автомобил: Passat GL
Двигател: E2 91
Местоположение: Монтана

Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ

Мнениеот Светалце » Нед 12 окт 2014 14:41


Благодаря за мнението! В случая наистина искам да ползвам готов житейски опит, защото не обичам принципа "проба- грешка".Живея в Монтана. Правилният майстор ще ми е от голяма полза. Има ли значение каква ще е ГУ? Приемам идеите за майстора до четвъртък - чак тогава ще мога да се занимавам с нещо друго освен със здравето и работата си. :smile Племенникът ми ми предлага бившата ГУ на тъста си, защото са продали колата, а "новата" си има ГУ. Съдържание на ГУ: газова бутилка/40 л/, копче и нещо, което не запомних по телефона какво е/?! :screwy /. Трябвали ѝ само тръбички. Приблизителна цена за въпросните липсващи части и работата по поставянето и сработването както трябва , също ще ми е от голяма полза!


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ

Мнениеот jijane » Нед 12 окт 2014 15:31


Заслужава си слагането на АГУ, но преди това си заслужава смяна на колата. Като се кара по много, този бензино/газояд не е много удачен вариант, разбира се ако не се налага да се прекарват големи товари, хладилници, печки, трупове например.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13382
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 12 окт 2014 19:11


Щом си от Монтана,търсиш сервиза на Цецо(Кебапчето).
Намира се на ул.Н.Вапцаров,в двора,в който е склада на Фелдхюз.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ

Мнениеот Bai Sando » Нед 12 окт 2014 21:00


Най вероятно си с 2Е мотора.При него е е голямо предизвикателство за всеки газаджия да го настрои да работи добре с газов инжекцион.За това е за предпочитане обикновената уредба която са ти предложили.Само ти трябва плочката която се слага преди дебитомера и някоя хубава клапа,която да го предпази от детонация.Правите една бърза проверка на кабели и свещи,защото при газ те трябва да са отлично състояние,за да няма детонации.Другото е само каране и сипване на 1.14 лв литъра.За голямото купе на пасата е супер тоя мотор.Гори колкото 1.8 а може и по-малко,но върви много по-добре.С една дума,заслужава си :th_up


anton123
Мнения: 169
Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ

Мнениеот anton123 » Нед 12 окт 2014 21:44


3-та година съм с газов инжекцион на този мотор/50000 км/и досега един път не ми е направила проблем.Разход извън града с 120 км/ч 8..8,5л.Засичана е много пъти.Много доволен.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12116
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 12 окт 2014 23:31


Zdravko Zankov написа:Щом си от Монтана,търсиш сервиза на Цецо(Кебапчето).
Намира се на ул.Н.Вапцаров,в двора,в който е склада на Фелдхюз.

Те тука къде е казал Здравко, да ти слагат едно обикновено АГУ и си свиркай.
Два начина има на 2Е мотора за захранване с газ обаче, единия с плочка при дебитомера на кутията за въздушния филтър и единия с кръгла плочка комбинирана с кихалка директно на дросела. И за двата варианта обаче чувам положителни и отрицателни неща, та не знам, каквото ти каже майстора


Потребителски аватар
Светалце
Мнения: 129
Регистриран на: Съб 11 окт 2014 20:26
Автомобил: Passat GL
Двигател: E2 91
Местоположение: Монтана

Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ

Мнениеот Светалце » Пон 13 окт 2014 9:02


Голямо благодарско всички Ви!!! Ако ми дадете и телефон на въпросния Цецо, цена няма да имате! Иначе пренасям /превозвам/ само себе си и една колежка от града до работата , и евентуално мен и детето - до село и обратно/ако решим, че ви е омръзнало да се гражданеем :icon_lol /. Големите товари са инцидентни събития. Иначе съм доволна от колата - търпи ме геройски вече толкова години! Гори свръхприемливо за обема си! Понася с величествено търпение опитите ми да излети през разкопаните монтански улици! Ако някой трябва да се оплаква, това е пасатчето. :th_up :bowdown Е, малко ми е висока и карам с възглавница, но ...няма две добрини! :smile Та дори и да се наложи да я сменя - пак ще е VW!!! Лека и успешна седмица, колеги! Аз ще се газифицирам от четвъртък нататък! Затова все още приемам всякакви съвети. А после ще ми отговаряте на допълнително възникналите въпроси! :redface


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ

Мнениеот Bai Sando » Пон 13 окт 2014 18:48


На колите от тия години с механичен дебитомер,плочката се слага само преди него.Има доста коли с такъв вид дебитомер Опел,БМВ,Фолксваген.Ако се сложи след него,няма да държи празен ход :wink Иначе е препоръчително да се сложи и кихалка с клапа и гумен пръстен,да не пръсне кутията или дебитомера,ако се получи детонация.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12116
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 14 окт 2014 7:45


С равновеска на изпарителя става и при дросела да е плочката. Спорен е ефекта от галимацията, но по принцип става....


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13382
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 14 окт 2014 15:40


Цецо-0889 51 57 88,Монтана
:beer


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ

Мнениеот moimoimoi » Вто 14 окт 2014 19:23


автора така и не каза какъв му е двигателя
дали в 8в или е 16в


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13542
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ

Мнениеот kris11 » Сря 15 окт 2014 11:16


moimoimoi написа:авторКАТа така и не каза..
дали в 8в или е 16в

16В са рядкост, а и щеше да се похвали за пъргавина.
Ако се вземе 2 ра употреба ГУ - бутилката ще ходи сигурно на водна проба или поне ще трябва документ за преминала такава.
Слагай и не му мисли. само мисли за двигателя - редовна проверка на масло и антифриз. двигателя е много надежден , ако се поддържа за разлика от модните сега еднодневки с алуминиев блок без ризи. Купето е по-добре защитено от корозия за разлика от следващия Б4 .Дори новите 2л изчадия след тези на ADY,AGG са маслояди


Потребителски аватар
Светалце
Мнения: 129
Регистриран на: Съб 11 окт 2014 20:26
Автомобил: Passat GL
Двигател: E2 91
Местоположение: Монтана

Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ

Мнениеот Светалце » Пет 17 окт 2014 20:14


Авторката и идея си няма за какво иде реч в горните два поста. :biggrin Обаче от днес има нова АГУ и е направо щастлива! Нямам никаква идея и какво къде са ми сложили, но гледам, че работи тихо и безпроблемно! При минати само 40 км след поставянето ѝ, де. :cool Не забелязвам да ми е паднала мощността, но вероятно ще видя в процеса на кормуване. Какъв разход да очаквам на газ - на бензин ми харчи по 7,5/100 комбинирано трасе? Инструктажът беше кратък. Сега приемам съвети, свързани с кормуването и поддръжката ѝ?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта