
пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
- Светалце
- Мнения: 129
- Регистриран на: Съб 11 окт 2014 20:26
- Автомобил: Passat GL
- Двигател: E2 91
- Местоположение: Монтана
пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
пълен инжекцион - съвместим ли е с АГУ. Годишният ми пробег се увеличи от тази година драстично - от 10 000 към 30 000 км. Заслужава ли си слагането на ГУ? Добре ли ще работи? И въобще - жена кара - почти всичко в колата ми е в графа "джаджи"... Нямам познати, които имат коли с такъв двигател. Всяко мнение ще ми е от огромна полза! 

- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
Слагането на газ си заслужава, защото цената на горивото е наполовина. Кажи от кой град си, за да може някой да те насочи към правилния майстор.
- Светалце
- Мнения: 129
- Регистриран на: Съб 11 окт 2014 20:26
- Автомобил: Passat GL
- Двигател: E2 91
- Местоположение: Монтана
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
Благодаря за мнението! В случая наистина искам да ползвам готов житейски опит, защото не обичам принципа "проба- грешка".Живея в Монтана. Правилният майстор ще ми е от голяма полза. Има ли значение каква ще е ГУ? Приемам идеите за майстора до четвъртък - чак тогава ще мога да се занимавам с нещо друго освен със здравето и работата си.
Племенникът ми ми предлага бившата ГУ на тъста си, защото са продали колата, а "новата" си има ГУ. Съдържание на ГУ: газова бутилка/40 л/, копче и нещо, което не запомних по телефона какво е/?!
/. Трябвали ѝ само тръбички. Приблизителна цена за въпросните липсващи части и работата по поставянето и сработването както трябва , също ще ми е от голяма полза!


-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
Заслужава си слагането на АГУ, но преди това си заслужава смяна на колата. Като се кара по много, този бензино/газояд не е много удачен вариант, разбира се ако не се налага да се прекарват големи товари, хладилници, печки, трупове например.
-
- VW експерт
- Мнения: 13382
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
Щом си от Монтана,търсиш сервиза на Цецо(Кебапчето).
Намира се на ул.Н.Вапцаров,в двора,в който е склада на Фелдхюз.
Намира се на ул.Н.Вапцаров,в двора,в който е склада на Фелдхюз.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
Най вероятно си с 2Е мотора.При него е е голямо предизвикателство за всеки газаджия да го настрои да работи добре с газов инжекцион.За това е за предпочитане обикновената уредба която са ти предложили.Само ти трябва плочката която се слага преди дебитомера и някоя хубава клапа,която да го предпази от детонация.Правите една бърза проверка на кабели и свещи,защото при газ те трябва да са отлично състояние,за да няма детонации.Другото е само каране и сипване на 1.14 лв литъра.За голямото купе на пасата е супер тоя мотор.Гори колкото 1.8 а може и по-малко,но върви много по-добре.С една дума,заслужава си 

-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
3-та година съм с газов инжекцион на този мотор/50000 км/и досега един път не ми е направила проблем.Разход извън града с 120 км/ч 8..8,5л.Засичана е много пъти.Много доволен.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12116
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
Zdravko Zankov написа:Щом си от Монтана,търсиш сервиза на Цецо(Кебапчето).
Намира се на ул.Н.Вапцаров,в двора,в който е склада на Фелдхюз.
Те тука къде е казал Здравко, да ти слагат едно обикновено АГУ и си свиркай.
Два начина има на 2Е мотора за захранване с газ обаче, единия с плочка при дебитомера на кутията за въздушния филтър и единия с кръгла плочка комбинирана с кихалка директно на дросела. И за двата варианта обаче чувам положителни и отрицателни неща, та не знам, каквото ти каже майстора
- Светалце
- Мнения: 129
- Регистриран на: Съб 11 окт 2014 20:26
- Автомобил: Passat GL
- Двигател: E2 91
- Местоположение: Монтана
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
Голямо благодарско всички Ви!!! Ако ми дадете и телефон на въпросния Цецо, цена няма да имате! Иначе пренасям /превозвам/ само себе си и една колежка от града до работата , и евентуално мен и детето - до село и обратно/ако решим, че ви е омръзнало да се гражданеем
/. Големите товари са инцидентни събития. Иначе съм доволна от колата - търпи ме геройски вече толкова години! Гори свръхприемливо за обема си! Понася с величествено търпение опитите ми да излети през разкопаните монтански улици! Ако някой трябва да се оплаква, това е пасатчето.
Е, малко ми е висока и карам с възглавница, но ...няма две добрини!
Та дори и да се наложи да я сменя - пак ще е VW!!! Лека и успешна седмица, колеги! Аз ще се газифицирам от четвъртък нататък! Затова все още приемам всякакви съвети. А после ще ми отговаряте на допълнително възникналите въпроси! 





- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
На колите от тия години с механичен дебитомер,плочката се слага само преди него.Има доста коли с такъв вид дебитомер Опел,БМВ,Фолксваген.Ако се сложи след него,няма да държи празен ход
Иначе е препоръчително да се сложи и кихалка с клапа и гумен пръстен,да не пръсне кутията или дебитомера,ако се получи детонация.

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12116
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
С равновеска на изпарителя става и при дросела да е плочката. Спорен е ефекта от галимацията, но по принцип става....
-
- VW експерт
- Мнения: 13382
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
Цецо-0889 51 57 88,Монтана


- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
автора така и не каза какъв му е двигателя
дали в 8в или е 16в
дали в 8в или е 16в
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13542
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
moimoimoi написа:авторКАТа така и не каза..
дали в 8в или е 16в
16В са рядкост, а и щеше да се похвали за пъргавина.
Ако се вземе 2 ра употреба ГУ - бутилката ще ходи сигурно на водна проба или поне ще трябва документ за преминала такава.
Слагай и не му мисли. само мисли за двигателя - редовна проверка на масло и антифриз. двигателя е много надежден , ако се поддържа за разлика от модните сега еднодневки с алуминиев блок без ризи. Купето е по-добре защитено от корозия за разлика от следващия Б4 .Дори новите 2л изчадия след тези на ADY,AGG са маслояди
- Светалце
- Мнения: 129
- Регистриран на: Съб 11 окт 2014 20:26
- Автомобил: Passat GL
- Двигател: E2 91
- Местоположение: Монтана
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
Авторката и идея си няма за какво иде реч в горните два поста.
Обаче от днес има нова АГУ и е направо щастлива! Нямам никаква идея и какво къде са ми сложили, но гледам, че работи тихо и безпроблемно! При минати само 40 км след поставянето ѝ, де.
Не забелязвам да ми е паднала мощността, но вероятно ще видя в процеса на кормуване. Какъв разход да очаквам на газ - на бензин ми харчи по 7,5/100 комбинирано трасе? Инструктажът беше кратък. Сега приемам съвети, свързани с кормуването и поддръжката ѝ?


Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта