лоша газ или потенциален проблем?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: лоша газ или потенциален проблем?
Ще се запази
Re: лоша газ или потенциален проблем?
krasi748 написа:Така е, прав си.
Ако тогава бях извадил бушона на бенз. помпа, нямаше да хвърля бензин в моното и да смесва горивата. Газта щеше да е единственото гориво и колата щеше да спре с лошите симптоми, т.е. да върви перфектно.
Но се заблудих по това че на бензин колата се държеше прекрасно и на топло и на студено каране. Същевременно газта я имам от много години и километри вече. Всички дават при над 5-6годишна експлоатация за АГУ-то и описаните симптоми, амортизиране на платната на изпарителя. Не бях сменял и филтърчето на газта. Вероятностите бяха много. Добре че забелязах капенето на бензин от моното - че иначе щях да вляза в статистиката на запалилите се автомобили с АГУ, без то да е виновно.
По кръстовищата усещах че ми миришеше на нещо като газ и бензин взети заедно. Затова няколко пъти мазах по изпарителя с парцал с веро за мехурчета, без успех обаче.
някой може ли да ми каже как да разбера дали и при мене некапе бензин от моното,понеже имам същите симптоми като колетага,
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: Пет 17 дек 2010 9:05
- Автомобил: GolfIII
- Двигател:
- Местоположение: СтЗагора0877046889
Re: лоша газ или потенциален проблем?
wasntmeer написа:krasi748 написа:Така е, прав си.
Ако тогава бях извадил бушона на бенз. помпа, нямаше да хвърля бензин в моното и да смесва горивата. Газта щеше да е единственото гориво и колата щеше да спре с лошите симптоми, т.е. да върви перфектно.
Но се заблудих по това че на бензин колата се държеше прекрасно и на топло и на студено каране. Същевременно газта я имам от много години и километри вече. Всички дават при над 5-6годишна експлоатация за АГУ-то и описаните симптоми, амортизиране на платната на изпарителя. Не бях сменял и филтърчето на газта. Вероятностите бяха много. Добре че забелязах капенето на бензин от моното - че иначе щях да вляза в статистиката на запалилите се автомобили с АГУ, без то да е виновно.
По кръстовищата усещах че ми миришеше на нещо като газ и бензин взети заедно. Затова няколко пъти мазах по изпарителя с парцал с веро за мехурчета, без успех обаче.
някой може ли да ми каже как да разбера дали и при мене некапе бензин от моното,понеже имам същите симптоми като колетага,
Ами като си на газ, прекъсваш захранването на бензиновата помпа-или чрез бушона или ще извадиш буксата на помпата.
Re: лоша газ или потенциален проблем?
Огромно благодаря на krasi748 и на всички, които са коментирали в темата. Реших си същия проблем...
Надявам се да не ви разочаровам прекалено много, аз карам Опел Астра комби 1.4, 96та година.
Бях карал известно време на берзин само, но след като последно засякох, че ми изгори 37 литра за 200 км пробег с няколко пъти по 20-30 минути престой запалена, реших да върна газовата. Сложиха нов изпарител и започна абсолютно същият проблем, едно към едно!
Много ми хареса колегата колко точно и детайлно е описал държанието на колата, ввсичките неща съвпадат.
Махнах бушона на бензиновата помпа и колата тръгна супер добре, освен че няма симптомите на тая болест, не придърпва и не гасне имам чувството, че цялостно доста по-добре върви на газ - повече мощност и динамика в сравнение с когато е на газ с вървяща бензинова помпа.
Много, много съм доволен, че намерих тази тема, като цяло се старая каквото мога сам да оправям, без да си създавам сам проблеми де.
Сега ми остава да видя как да направя така, че да изключвам помпата евентуално или да установя как да оправя потенциалния проблем. Евентуално колегата ако се сети да ми каже с няколко думи как се оправя проблемът.
Предполагам огромният разход на бензин има връзка с този проблем, може и да няма естествено, ще се разбере.
Надявам се да не ви разочаровам прекалено много, аз карам Опел Астра комби 1.4, 96та година.
Бях карал известно време на берзин само, но след като последно засякох, че ми изгори 37 литра за 200 км пробег с няколко пъти по 20-30 минути престой запалена, реших да върна газовата. Сложиха нов изпарител и започна абсолютно същият проблем, едно към едно!
Много ми хареса колегата колко точно и детайлно е описал държанието на колата, ввсичките неща съвпадат.
Махнах бушона на бензиновата помпа и колата тръгна супер добре, освен че няма симптомите на тая болест, не придърпва и не гасне имам чувството, че цялостно доста по-добре върви на газ - повече мощност и динамика в сравнение с когато е на газ с вървяща бензинова помпа.
Много, много съм доволен, че намерих тази тема, като цяло се старая каквото мога сам да оправям, без да си създавам сам проблеми де.
Сега ми остава да видя как да направя така, че да изключвам помпата евентуално или да установя как да оправя потенциалния проблем. Евентуално колегата ако се сети да ми каже с няколко думи как се оправя проблемът.
Предполагам огромният разход на бензин има връзка с този проблем, може и да няма естествено, ще се разбере.
Последна промяна от FireSquad на Чет 11 фев 2021 21:52, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19133
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: лоша газ или потенциален проблем?
Всички коли, които имат проблем с бензина, вървят по-добре на газ. Мога да ти снимам клип, моя дърт 30-годишен карбуратор как ускорява на бензин... На газ ако ще и да се накензам, не мога да я накарам така да върви никой път.
Re: лоша газ или потенциален проблем?
krasi748 написа:След продължително каране на газ с придърпване при тръгване по кръстовищата, днес забелязах теч на бензин от Моното.
Оказа се мембраната на регулатора на бензин. Смесвали са се бензин и газ и затова съм имал проблеми наподобяващи за 1. Запушено газово филтърче; 2. Заминали мембрани на изпарителя Ловато; 3. Три полюсните свещи.
Поради липсата на каквито и да е проблеми на бензин, не ми се вярваше че причината е в бенз. горивна система, а то какво се оказа. Сега вече и топлото палене на бензин става с лекота.
За сега изпарителя, платната, както и свещите още няма да се сменят, колата вече се държи прекрасно.
Прилагам снимка от форума на тази мембранка, която сменихме.
Колега, моля за малко повече информация - ако има такава тема, моля да споделите. Не питам неподготвен - потърсих доста, но не успях да намеря насочваща информация.
Какво точно означава теч от моното? Как се оправя ''мембраната на регулатора на бензин"'?
Засега ще правя ключе ръчно да се изключва помпата, за да я изключвам след като превключа на газ при запалване.
(Паленето на газ не върви много добре - върти бая докато запали. Пък и съм чувал, че не е много добре да се прави.)
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
- Автомобил:
- Двигател: CAYB ++130кс
- Местоположение: varna
Re: лоша газ или потенциален проблем?
Колеги това е което сме сменили в Моното на Пасат 1.8 с двигател RP 1990г. Снимката е пак от мнението ми от тогава април 2015г.
Вероятно при вас е по различно.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: лоша газ или потенциален проблем?
моното на астрата също има регулатор на налягането с мембрана и изглежда почти по същия начин.
освен това е възможно да са ти се скапали "О" пръстените на инжектора - тогава почва да тече бензин покрай дюзата
махни тръбата на моното, запали на газ и погледни дали не капе бензин от инжектора.
светни с фенерче или с телефона
освен това е възможно да са ти се скапали "О" пръстените на инжектора - тогава почва да тече бензин покрай дюзата
махни тръбата на моното, запали на газ и погледни дали не капе бензин от инжектора.
светни с фенерче или с телефона
Re: лоша газ или потенциален проблем?
Много благодаря за отделеното внимание, ето снимка
кое наричаш "моното"
и кое наричаш "инжектора"?
Ако ми стане ясно някой път може и да се пробвам да пипам по тая част.
кое наричаш "моното"
и кое наричаш "инжектора"?
Ако ми стане ясно някой път може и да се пробвам да пипам по тая част.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: лоша газ или потенциален проблем?
Тази Астра е MPI, не е моноинжекция.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: лоша газ или потенциален проблем?
мдаа това не е моно снимал си рейката на многоточков инжекцион. Там има една капачка - закачаш манометър там, палиш и гледаш налягането
след това гасиш и гледаш дали ще падне - ако пада значи някой инжектор изтърва, което означава сваляне на всички инжектори с рейката, диагностика на инжекторите и почистване или смяна на проблемните.
след това гасиш и гледаш дали ще падне - ако пада значи някой инжектор изтърва, което означава сваляне на всички инжектори с рейката, диагностика на инжекторите и почистване или смяна на проблемните.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта