Здравейте Колеги,
Честит празник!
И към темата, както повечето "разбирачи" и аз наскоро си сложих сам газовата уредба, Но за съжаление имам нужда от помощ.
Както е споменато в заглавието колата е Голф 2 1.6 карбуратор, за да не се занимавам излишно с допълване на комплекти газови и т.н. търсих и намерих газова уредба от същия голф който бе разгобен на части.
Монтирах всичко по схема тук от форума, уви колата запали, но пробема е че когато превключа на газ, работи и на бензин и на газ! клапанът който спира бензина уж щтрака, но притока на бензин не спира , когато го сваля подавам му ток и надуя с уста е зацепил тоест спира. Също така трябва и да я настроя, ако някой си има на представа ще се радвам на помощ.
Благодаря предварително!
Голф 2 1.6 карбуратор Проблем с гзова уредба
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пещера
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 2 1.6 карбуратор Проблем с гзова уредба
Първо сигурен ли си,че бензина не спира?Все пак в карба има остатък о тнего и първо се дава на неутрално положение копчето,за да изгори и чак тогава се прехвърля на газ.Ако е така,то провери дали правилно е вързан клапана,по-точно маркучите на бензина да не са разменени,понеже тогава не го спира.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пещера
Re: Голф 2 1.6 карбуратор Проблем с гзова уредба
Не бях позиционирал правилно бензиновия клапан, а също така той е бил прецакан остава да я настроя, понеже като изразходи бензина който има в карбуратора започва да гасне
- stefan4o
- Мнения: 19305
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 1.6 карбуратор Проблем с гзова уредба
Подсказки от мен:
Бензиновият клапан трябва да е СЛЕД помпата и канистъра за излишното гориво, точно преди карбуратора (моят е сложен около 40-50см преди да влезе в него). Посредством реле можеш да направиш така, че когато си на газ, единият от силовите му пинове да подава напрежение към газовия клапан - респективно да спира напрежението към бензина, който е свързан към другия силов пин ( на релето имаш оперативна верига, която управлява нормално затворен и нормално отворен контакт, да не навлизам в основите на електротехниката).
Иначе за газовата настройка има тонове написано като методиките се припокриват почти. Има писано, разгледай в газовия раздел.
Бензиновият клапан трябва да е СЛЕД помпата и канистъра за излишното гориво, точно преди карбуратора (моят е сложен около 40-50см преди да влезе в него). Посредством реле можеш да направиш така, че когато си на газ, единият от силовите му пинове да подава напрежение към газовия клапан - респективно да спира напрежението към бензина, който е свързан към другия силов пин ( на релето имаш оперативна верига, която управлява нормално затворен и нормално отворен контакт, да не навлизам в основите на електротехниката).
Иначе за газовата настройка има тонове написано като методиките се припокриват почти. Има писано, разгледай в газовия раздел.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта