Н Може би, защото няма емулатор при работата на газ ,и да не трупа грешки ЕКУ-то!Но така то сигурно работи по осреднени стойности!Може ли това да е причината ,да пали трудно при по студено време?И ако сложа емулатор,ще пали ли по-лесно!Ако има колеги с аналогични проблеми ,да пишат Газови неволи
-
pacho109
- Мнения: 25
- Регистриран на: Нед 06 окт 2013 14:39
- Автомобил: WV passat 1.8 ABC
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Газови неволи
Колеги имам Пасат 1,8 моноинжекция АБС-90кс от две години с газова система
Зимата ми палеше трудно на бензин!Търсих причините в термодатчици и къде ли не,но днес ми остана време и направих по-обстоен преглед и констатирах:Ламда-сондата изключена
Н Може би, защото няма емулатор при работата на газ ,и да не трупа грешки ЕКУ-то!Но така то сигурно работи по осреднени стойности!Може ли това да е причината ,да пали трудно при по студено време?И ако сложа емулатор,ще пали ли по-лесно!Ако има колеги с аналогични проблеми ,да пишат
Благодаря предварително 
Н Може би, защото няма емулатор при работата на газ ,и да не трупа грешки ЕКУ-то!Но така то сигурно работи по осреднени стойности!Може ли това да е причината ,да пали трудно при по студено време?И ако сложа емулатор,ще пали ли по-лесно!Ако има колеги с аналогични проблеми ,да пишат - stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Газови неволи
Доколкото зная показанията на ламбда сондата при студена кола не са от значение при твоят случай конкретно.
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Газови неволи
stefan4o написа:Доколкото зная показанията на ламбда сондата при студена кола не са от значение при твоят случай конкретно.

- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Газови неволи
Имам въпрос към автора, коя година е колата, стъпковият мотор на моното с колко крака е?
Принципно моното на 1,8 е много лесно за газификация. Ако трудно пали на ензин означава, че си право адапрация на горивноте смеси от работата на газ. Има значение как ти е сложена плочката на газта, как ти е настроен изпарителя.
Ако мотора на коното е с 4-ри крака не ти трябва емулатор, просто добре настроен изпарител и кранчетата.
Принципно моното на 1,8 е много лесно за газификация. Ако трудно пали на ензин означава, че си право адапрация на горивноте смеси от работата на газ. Има значение как ти е сложена плочката на газта, как ти е настроен изпарителя.
Ако мотора на коното е с 4-ри крака не ти трябва емулатор, просто добре настроен изпарител и кранчетата.
-
pacho109
- Мнения: 25
- Регистриран на: Нед 06 окт 2013 14:39
- Автомобил: WV passat 1.8 ABC
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: Газови неволи
Колата е 1994 година.За стъпковото моторче не съм сигурен,но мисля ,че е с 4
и май че няма плочка,направо влиза тръба в моното.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Газови неволи
Ако няка плочка малко трудно се оправят смесите на газ, плочката се намира между бакелитената подложка и тялото на дросела, добре е плочката да е с два входа не с един, размера да е приличен, колкото отвора на моното. След това се прави реглажа на газ. Когата е директно няма как да оправиш правилното подаване на газ.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта