Въпрос за газова диагностика
- walentin
- Мнения: 519
- Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Въпрос за газова диагностика
Колеги ,може ли някой да ми посочи диагностика за газова уредба някъде в София със съвестни хора.Тия , които ми сложиха нова уредба ме финтират , че компа им бил на ремонт. Вече три седмици така. С пасат 1.8 моно съм и ми се струва,че ми харчи множко.
- Miki
- Мнения: 1035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колко ти харчи? И какво имаш предвид под диагностика? Ако става дума за реглаж на газовата не знам защо си мислиш, че обезателно е нужен комп за целта.
Моята газова е регулирана само един път на ухо и я карам така вече втора година.
това е от стикнатата тема горе в раздела - пуснато на: Сряда Авг 31, 2005 11:29 и досега разхода ми е все същия.


Miki написа:Passat B3 1.8 Mi 92 г. седан.
Газ - Лукойл и Газтрейд
Градско - 11/100
Извънградско - 8/100 натоварен до дупка![]()
Уредбата е LandiRenzo, електрически изпарител.
Слагана при Павката и Лъчо в Княжево
това е от стикнатата тема горе в раздела - пуснато на: Сряда Авг 31, 2005 11:29 и досега разхода ми е все същия.
- megalodon
- Мнения: 883
- Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аргус - Люлин www.argus.dir.bg
Аз лично съм много доволен.
Аз лично съм много доволен.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Е ако си говорим за настройки на ухо, то всеки може да се пробва, но е несериозно да твърдиш , че с апаратура е по-зле от колкото без.
Линка е за тези които сами искат да бърникат:
http://autogas.hit.bg/
Линка е за тези които сами искат да бърникат:
http://autogas.hit.bg/

- meltin
- Мнения: 167
- Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
L&R написа:Е ако си говорим за настройки на ухо, то всеки може да се пробва, но е несериозно да твърдиш , че с апаратура е по-зле от колкото без.
Линка е за тези които сами искат да бърникат:
http://autogas.hit.bg/
Ами ако може апаратура да мери под товар ще е супер...

ама не може така че... пак си оставам доволен от настройката на ухо на Павката и Лъчо.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
С анализатор могат да настроят добре празния ход. Нищо повече.
Освен ако имат установка да сложат колата на валци и да имитират набиране по баир с 100км/ч например, ама едва ли.
Майката му е - караш, спираш, подбъзваш, пак спираш и т.н докато ти хареса и разхода и вървенето. После вече нищо не пипаш, и на никой не даваш да пипа.
А ако някой майстор е добър и опитен, и ако много коли с този двг и с такава уредба са му минали през ръцете - ще успее и "на ухо" да постигне настройка близка до оптималната.
Освен ако имат установка да сложат колата на валци и да имитират набиране по баир с 100км/ч например, ама едва ли.

Майката му е - караш, спираш, подбъзваш, пак спираш и т.н докато ти хареса и разхода и вървенето. После вече нищо не пипаш, и на никой не даваш да пипа.

А ако някой майстор е добър и опитен, и ако много коли с този двг и с такава уредба са му минали през ръцете - ще успее и "на ухо" да постигне настройка близка до оптималната.
- meltin
- Мнения: 167
- Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
psstv18rp написа:С анализатор могат да настроят добре празния ход. Нищо повече.
Освен ако имат установка да сложат колата на валци и да имитират набиране по баир с 100км/ч например, ама едва ли.
Майката му е - караш, спираш, подбъзваш, пак спираш и т.н докато ти хареса и разхода и вървенето. После вече нищо не пипаш, и на никой не даваш да пипа.
А ако някой майстор е добър и опитен, и ако много коли с този двг и с такава уредба са му минали през ръцете - ще успее и "на ухо" да постигне настройка близка до оптималната.
Точно това имах и аз на предвид!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
psstv18rp написа:С анализатор могат да настроят добре празния ход. Нищо повече.
Освен ако имат установка да сложат колата на валци и да имитират набиране по баир с 100км/ч например, ама едва ли.
Майката му е - караш, спираш, подбъзваш, пак спираш и т.н докато ти хареса и разхода и вървенето. После вече нищо не пипаш, и на никой не даваш да пипа.
А ако някой майстор е добър и опитен, и ако много коли с този двг и с такава уредба са му минали през ръцете - ще успее и "на ухо" да постигне настройка близка до оптималната.
Това не е малко защотосе прави корекция на съотношението газ/въздух,а то до голяма степен определя разхода.Отделен е въпроса,че много малко майстори разполагат с нужния интелектуален багаж да работят със съвременна апаратура!!!!
Затова и аз съм за емпиричния реглаж!!!Спираш -бъзикаш-караш-бъзикаш-пълна газ-бъзикаш-мериш разхода-пак бъзикаш.......докато се набъзикаш едно хубаво и ти писне!!!!!!
Аз също не давам газаджии да ми пиат газовото.
BRS с ламбда-контрол монтирано в Италия-без разлика дали е на газ иили бензин колата ми има еднаква динамика ...1.8 АBS моноинж.
Разход градско от 9.7-11/100(на много къси разстояния-6-7 км) извънградско със 120-130 8.7/100...с по-малка скорост не знам-не я карам по-бавно.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта