Защо на мi може да се сложи обикновена газова?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Защо на мi може да се сложи обикновена газова?

Мнениеот moimoimoi » Чет 19 апр 2007 18:11


Някои които може да обясни защо на мi може да се сложи обикновена газова, няма ли пак да се получават взривове от време на време. Не трябва ли да е газов инжекцион?
mod edit: Sunny
Моля те, опитай се да използваш букви вместо цифри!




Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Чет 19 апр 2007 18:44


хубаво е да газов инжекцион.......моното е по-просто от пълната инж, и по-лесно се залъгва колата че не работи на бенз ;)


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 19 апр 2007 18:52


Аре сложи газов инжекцион на моно и ще те черпя нещо :lol: (изключвам тия руските ГИГмоноинжекции... )


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Чет 19 апр 2007 19:15


моно инжекцията е перфектен вариант за газ, евтина газова уредба и при добра настройка много добро съотношение разход-вървене.


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Чет 19 апр 2007 19:21


The_Machine написа:..изключвам тия руските ГИГмоноинжекции...

а защо? чувал съм добри отзиви за тях :idea: :roll:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 19 апр 2007 19:24


The_Machine написа:Аре сложи газов инжекцион на моно и ще те черпя нещо :lol: (изключвам тия руските ГИГмоноинжекции... )
    Не виждам що ги изключваш като имало слагани и на BMW 5-та серия V6=


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 19 апр 2007 20:01


Не ме разбирайте погрешно , говорех като вариант за монтаж на газов инжекцион на автомобил с едноточково впръскване на горивото :)

Пък и няма по-проста , безпроблемна и по-пригодима на газ система за горивоподаване от моното :)


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 19 апр 2007 20:17


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 12:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 19 апр 2007 20:24


The_Machine написа:
Пък и няма по-проста , безпроблемна и по-пригодима на газ система за горивоподаване от моното :)

    Като е толкова безпроблемна обясни ми защо 80% от притежателите на моноинжекций с газови уредби имат проблеми с обороти, прекъсване, гаснене и други подобни неизправности :wink:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 19 апр 2007 20:41


Може защото моното няма разходомер, и дори да стане гърмеж, най-много кутията на въздушния филтър да цъфне, и то дори това е малко вероятно. А разходомера си струва $$$...
Другото е че компютъра му не се престарава със самодиагностики, и по-лесно се лъже.



"...защо 80% от притежателите на моноинжекций с газови уредби имат проблеми с обороти, прекъсване, гаснене и други подобни неизправности"

Ами щото се слагат възможно най-евтините уредби, без ламбда контрол, т.е. без обратна връзка. И кат няма обратна връзка, става като с ладите и москвичите - периодично трябва да се подбъзва карбуратора например. :-)
Другото е че се гони максимална икономия и се търси най-икономична настройка, която (без обратна връзка) няма как да не води до нестабилност и периодични проблеми.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 19 апр 2007 20:47


psstv18rp написа:Може защото моното няма разходомер, и дори да стане гърмеж, най-много кутията на въздушния филтър да цъфне, и то дори това е малко вероятно. А разходомера си струва $$$...
Другото е че компютъра му не се престарава със самодиагностики, и по-лесно се лъже.



"...защо 80% от притежателите на моноинжекций с газови уредби имат проблеми с обороти, прекъсване, гаснене и други подобни неизправности"

Ами щото се слагат възможно най-евтините уредби, без ламбда контрол, т.е. без обратна връзка. И кат няма обратна връзка, става като с ладите и москвичите - периодично трябва да се подбъзва карбуратора например. :-)
Другото е че се гони максимална икономия и се търси най-икономична настройка, която (без обратна връзка) няма как да не води до нестабилност и периодични проблеми.


А баш! :)
Мога да ви предложа обикновена уредба , работеща безупречно на цена от около 900 лв , ще се съгласите ли?!?!?!?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 19 апр 2007 21:08


The_Machine написа:
psstv18rp написа:Може защото моното няма разходомер, и дори да стане гърмеж, най-много кутията на въздушния филтър да цъфне, и то дори това е малко вероятно. А разходомера си струва $$$...
Другото е че компютъра му не се престарава със самодиагностики, и по-лесно се лъже.



"...защо 80% от притежателите на моноинжекций с газови уредби имат проблеми с обороти, прекъсване, гаснене и други подобни неизправности"

Ами щото се слагат възможно най-евтините уредби, без ламбда контрол, т.е. без обратна връзка. И кат няма обратна връзка, става като с ладите и москвичите - периодично трябва да се подбъзва карбуратора например. :-)
Другото е че се гони максимална икономия и се търси най-икономична настройка, която (без обратна връзка) няма как да не води до нестабилност и периодични проблеми.


А баш! :)
Мога да ви предложа обикновена уредба , работеща безупречно на цена от около 900 лв , ще се съгласите ли?!?!?!?
    Въпреки че съм твърдо против газта кажи каква гаранция даваш или друго-ятче казано колко км безплатна поддръжка даваш за всякакви проблеми свързани с работата на газ за уредбата от 900лв. Ако ми дадеш задоволителен отговор още сега си записвам час за монтаж :wink:


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Мнениеот Чудомир » Пет 20 апр 2007 0:06


Аз карам с БРЦ за 1000 лв на АДЗ двигател, и за 15 000 км не съм имал никакви проблеми. Както ускорение, така и разход. Само газ съм сипвал. Да чукам на дърво....


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 20 апр 2007 7:48


Колеги, някой беше казал ,че в спора се раждала истината......, незнам може и да е така :),
но аз ще ви сподея че съм виждал на автомобил с моноинжекция монтиран най обикновен "вакумен" изпарител (ловато), и колцата вече повече от три години си върви перфектно на газ, и е дори с много приличен разход. Преди време бях чел форума на рено, някакъв пич със Рено25 - пълна инжекция и тои е с вакумен изпарител,и грижи никакви. Всичко е според гледната точка, и джоба.
Е, не отхвърлям разбира се по-добрите и скъпи системи, но както се казва гаранция франция - както може да имаш проблеми със ефтината система, така и със скъпата.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 20 апр 2007 8:29


и аз трета година съм с вакумно Ловато + стоп клапан на изхода и няма грижи, освен че трупаше някоя грешка компа и се наложи да сложа емулатор.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 24 госта