Някои които може да обясни защо на мi може да се сложи обикновена газова, няма ли пак да се получават взривове от време на време. Не трябва ли да е газов инжекцион?
mod edit: Sunny
Моля те, опитай се да използваш букви вместо цифри!
Защо на мi може да се сложи обикновена газова?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 12:35, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Може защото моното няма разходомер, и дори да стане гърмеж, най-много кутията на въздушния филтър да цъфне, и то дори това е малко вероятно. А разходомера си струва $$$...
Другото е че компютъра му не се престарава със самодиагностики, и по-лесно се лъже.
"...защо 80% от притежателите на моноинжекций с газови уредби имат проблеми с обороти, прекъсване, гаснене и други подобни неизправности"
Ами щото се слагат възможно най-евтините уредби, без ламбда контрол, т.е. без обратна връзка. И кат няма обратна връзка, става като с ладите и москвичите - периодично трябва да се подбъзва карбуратора например.
Другото е че се гони максимална икономия и се търси най-икономична настройка, която (без обратна връзка) няма как да не води до нестабилност и периодични проблеми.
Другото е че компютъра му не се престарава със самодиагностики, и по-лесно се лъже.
"...защо 80% от притежателите на моноинжекций с газови уредби имат проблеми с обороти, прекъсване, гаснене и други подобни неизправности"
Ами щото се слагат възможно най-евтините уредби, без ламбда контрол, т.е. без обратна връзка. И кат няма обратна връзка, става като с ладите и москвичите - периодично трябва да се подбъзва карбуратора например.

Другото е че се гони максимална икономия и се търси най-икономична настройка, която (без обратна връзка) няма как да не води до нестабилност и периодични проблеми.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
psstv18rp написа:Може защото моното няма разходомер, и дори да стане гърмеж, най-много кутията на въздушния филтър да цъфне, и то дори това е малко вероятно. А разходомера си струва $$$...
Другото е че компютъра му не се престарава със самодиагностики, и по-лесно се лъже.
"...защо 80% от притежателите на моноинжекций с газови уредби имат проблеми с обороти, прекъсване, гаснене и други подобни неизправности"
Ами щото се слагат възможно най-евтините уредби, без ламбда контрол, т.е. без обратна връзка. И кат няма обратна връзка, става като с ладите и москвичите - периодично трябва да се подбъзва карбуратора например.![]()
Другото е че се гони максимална икономия и се търси най-икономична настройка, която (без обратна връзка) няма как да не води до нестабилност и периодични проблеми.
А баш!

Мога да ви предложа обикновена уредба , работеща безупречно на цена от около 900 лв , ще се съгласите ли?!?!?!?
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
The_Machine написа:psstv18rp написа:Може защото моното няма разходомер, и дори да стане гърмеж, най-много кутията на въздушния филтър да цъфне, и то дори това е малко вероятно. А разходомера си струва $$$...
Другото е че компютъра му не се престарава със самодиагностики, и по-лесно се лъже.
"...защо 80% от притежателите на моноинжекций с газови уредби имат проблеми с обороти, прекъсване, гаснене и други подобни неизправности"
Ами щото се слагат възможно най-евтините уредби, без ламбда контрол, т.е. без обратна връзка. И кат няма обратна връзка, става като с ладите и москвичите - периодично трябва да се подбъзва карбуратора например.![]()
Другото е че се гони максимална икономия и се търси най-икономична настройка, която (без обратна връзка) няма как да не води до нестабилност и периодични проблеми.
А баш!
Мога да ви предложа обикновена уредба , работеща безупречно на цена от около 900 лв , ще се съгласите ли?!?!?!?
- Въпреки че съм твърдо против газта кажи каква гаранция даваш или друго-ятче казано колко км безплатна поддръжка даваш за всякакви проблеми свързани с работата на газ за уредбата от 900лв. Ако ми дадеш задоволителен отговор още сега си записвам час за монтаж

- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Колеги, някой беше казал ,че в спора се раждала истината......, незнам може и да е така
,
но аз ще ви сподея че съм виждал на автомобил с моноинжекция монтиран най обикновен "вакумен" изпарител (ловато), и колцата вече повече от три години си върви перфектно на газ, и е дори с много приличен разход. Преди време бях чел форума на рено, някакъв пич със Рено25 - пълна инжекция и тои е с вакумен изпарител,и грижи никакви. Всичко е според гледната точка, и джоба.
Е, не отхвърлям разбира се по-добрите и скъпи системи, но както се казва гаранция франция - както може да имаш проблеми със ефтината система, така и със скъпата.

но аз ще ви сподея че съм виждал на автомобил с моноинжекция монтиран най обикновен "вакумен" изпарител (ловато), и колцата вече повече от три години си върви перфектно на газ, и е дори с много приличен разход. Преди време бях чел форума на рено, някакъв пич със Рено25 - пълна инжекция и тои е с вакумен изпарител,и грижи никакви. Всичко е според гледната точка, и джоба.
Е, не отхвърлям разбира се по-добрите и скъпи системи, но както се казва гаранция франция - както може да имаш проблеми със ефтината система, така и със скъпата.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 24 госта