Полезно откритие за колегите с ГИ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
niki_gti_pln
Мнения: 55
Регистриран на: Чет 01 дек 2011 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот niki_gti_pln » Вто 16 апр 2013 23:44


Колеги разкрих начин ( до колко полезен до колко вреден незнам ) ГИ да пали директно на газ: Когато дадох на контакт и задържах копчето за Газта за около 5-6 секунди .. копчето испищя колата чукна отзад и прехвърли на газ,след което си запалих без проблем.Чух че не е полезно за ГИ този начин на палене,но предполагам при загряла кола няма проблем.Немисля да пробвам при студена.Ако някой има нещо да каже,дали има проблем с това палене моля да пише.Благодаря предварително




Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот 6669 » Вто 16 апр 2013 23:52


Тази опция си я има заложена в инжекционите, но нали знаеш, че компютъра си записва всяко едно палене на газ и може да ти отпадне гаранцията(в случай че имаш такава де) :c020


niki_gti_pln
Мнения: 55
Регистриран на: Чет 01 дек 2011 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот niki_gti_pln » Сря 17 апр 2013 0:02


Мен ме интересува дали може да се прецака нещо?


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот batko_miro » Сря 17 апр 2013 0:07


Прочети за аварийно палене на газов инжекцион. На някои ГИ след определен брой пъти не е позволено и се записва грешка в компютъра. Отделно че прецакваш изпарител и уплътнения на инжектори.


niki_gti_pln
Мнения: 55
Регистриран на: Чет 01 дек 2011 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот niki_gti_pln » Сря 17 апр 2013 0:15


Ще ида да говоря с майстора дет ми я сложи


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот mupk0 » Сря 17 апр 2013 0:18


Сега като е топло ще палиш,но стане ли около 0лата дори под 10тина градуса ще изпиташ кушията да ти пада таблото от вибрации.Намаля се пробега на платната,инжекторите ,а да не говорим,че рейката ти при 10гр и при 40гр се държи различно.Ако дори в студено време колата ти работи добре на газ,значи я караш на бедна смес и ще счупиш мотора по-бързо.Освен ако не ти е направена горивна карта по температура,но реално газта под 38гр или 35гр си е все течна.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот mafiota » Сря 17 апр 2013 7:18


mupk0 написа:.......,но реално газта под 38гр или 35гр си е все течна.


дали ?


3115
Мнения: 374
Регистриран на: Нед 06 дек 2009 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот 3115 » Сря 17 апр 2013 8:02


И колко ще спестиш на месец лятото от бензин?И изобщо защо си сложил ГИ?Нз аз не го разбирам това нещо!


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот mupk0 » Сря 17 апр 2013 8:54


mafiota написа:
mupk0 написа:.......,но реално газта под 38гр или 35гр си е все течна.


дали ?

така съм че,така и казвам.Не съм го тествал лично при колко гр вече става течна,но от голфчето преди знам,че зимата леко мирише на неизгорена газ ивестно време и после спираше.Дори и 30гр да е ,пак е далеч от 0 когато палиш.


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот BG_POLICE » Сря 17 апр 2013 13:16


С ФОБОС 1 съм от около 3 години вече! Колата може да пали по посочения начин (авариен режим за палене на газ), но може да се настрои директно да пали и на газ от софтуера! Факт е, обаче, че при температури под +10 градуса въобще не желае да се опитва дори да пали на газ, било в авариен режим, било софтуерно зададено! :)


niki_gti_pln
Мнения: 55
Регистриран на: Чет 01 дек 2011 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот niki_gti_pln » Сря 17 апр 2013 19:33


3115 написа:И колко ще спестиш на месец лятото от бензин?И изобщо защо си сложил ГИ?Нз аз не го разбирам това нещо!



Колега просто питам дали има проблем..??Аз ще си я карам както трябва


Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1221
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот siso_k » Сря 17 апр 2013 20:06


В мойта инструкция на газовия инжекцион (Landi Renzo) я има описана процедурата за палене директно на газ, ама до сега и веднъж не съм я правил. А и като прочетох горните мнения не мисля и да правя


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот brum » Чет 18 апр 2013 1:35


Аз пък карам кола само на газ с подобие на газов инжекцион (разликата е само в ЕКУто - megasquirt). Бензин няма никъде по нея. Интересно как ли пали зимата при отрицателни температури и не прави проблеми :) . Изпарителят е на година вече и проблеми до сега с него не съм имал - все още си работи идеално.

Всъщност излъгах - 2 пъти е правил проблем - замръзна. Наложи да го поливам с топла вода. Единият път беше рано сутрин и температурите навън бяха -13 :) . А ако все пак нещо се сбози с него - ремонтен комплект и продължавам да карам :) .


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот mupk0 » Чет 18 апр 2013 6:26


brum написа:Аз пък карам кола само на газ с подобие на газов инжекцион (разликата е само в ЕКУто - megasquirt). Бензин няма никъде по нея. Интересно как ли пали зимата при отрицателни температури и не прави проблеми :) . Изпарителят е на година вече и проблеми до сега с него не съм имал - все още си работи идеално.

Всъщност излъгах - 2 пъти е правил проблем - замръзна. Наложи да го поливам с топла вода. Единият път беше рано сутрин и температурите навън бяха -13 :) . А ако все пак нещо се сбози с него - ремонтен комплект и продължавам да карам :) .

мегата няма нищо общо с тея подобия на компютри дето ги слагат в ГИ-тата..едното командва дюзите само за себе си ,а другото коригира времената от вече зададените от бенз комп...


3115
Мнения: 374
Регистриран на: Нед 06 дек 2009 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот 3115 » Чет 18 апр 2013 7:39


niki_gti_pln написа:
3115 написа:И колко ще спестиш на месец лятото от бензин?И изобщо защо си сложил ГИ?Нз аз не го разбирам това нещо!



Колега просто питам дали има проблем..??Аз ще си я карам както трябва

Веднаж ми се наложи да паля така-и майсторът ми каза че можело само 10 паления.Не знам дали е вярно.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта