Полезно откритие за колегите с ГИ
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Чет 01 дек 2011 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Полезно откритие за колегите с ГИ
Колеги разкрих начин ( до колко полезен до колко вреден незнам ) ГИ да пали директно на газ: Когато дадох на контакт и задържах копчето за Газта за около 5-6 секунди .. копчето испищя колата чукна отзад и прехвърли на газ,след което си запалих без проблем.Чух че не е полезно за ГИ този начин на палене,но предполагам при загряла кола няма проблем.Немисля да пробвам при студена.Ако някой има нещо да каже,дали има проблем с това палене моля да пише.Благодаря предварително
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
Тази опция си я има заложена в инжекционите, но нали знаеш, че компютъра си записва всяко едно палене на газ и може да ти отпадне гаранцията(в случай че имаш такава де) 

-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Чет 01 дек 2011 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
Мен ме интересува дали може да се прецака нещо?
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
Прочети за аварийно палене на газов инжекцион. На някои ГИ след определен брой пъти не е позволено и се записва грешка в компютъра. Отделно че прецакваш изпарител и уплътнения на инжектори.
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Чет 01 дек 2011 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
Ще ида да говоря с майстора дет ми я сложи
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
Сега като е топло ще палиш,но стане ли около 0лата дори под 10тина градуса ще изпиташ кушията да ти пада таблото от вибрации.Намаля се пробега на платната,инжекторите ,а да не говорим,че рейката ти при 10гр и при 40гр се държи различно.Ако дори в студено време колата ти работи добре на газ,значи я караш на бедна смес и ще счупиш мотора по-бързо.Освен ако не ти е направена горивна карта по температура,но реално газта под 38гр или 35гр си е все течна.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
mupk0 написа:.......,но реално газта под 38гр или 35гр си е все течна.
дали ?
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
И колко ще спестиш на месец лятото от бензин?И изобщо защо си сложил ГИ?Нз аз не го разбирам това нещо!
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
mafiota написа:mupk0 написа:.......,но реално газта под 38гр или 35гр си е все течна.
дали ?
така съм че,така и казвам.Не съм го тествал лично при колко гр вече става течна,но от голфчето преди знам,че зимата леко мирише на неизгорена газ ивестно време и после спираше.Дори и 30гр да е ,пак е далеч от 0 когато палиш.
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
С ФОБОС 1 съм от около 3 години вече! Колата може да пали по посочения начин (авариен режим за палене на газ), но може да се настрои директно да пали и на газ от софтуера! Факт е, обаче, че при температури под +10 градуса въобще не желае да се опитва дори да пали на газ, било в авариен режим, било софтуерно зададено! :)
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Чет 01 дек 2011 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
3115 написа:И колко ще спестиш на месец лятото от бензин?И изобщо защо си сложил ГИ?Нз аз не го разбирам това нещо!
Колега просто питам дали има проблем..??Аз ще си я карам както трябва
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
В мойта инструкция на газовия инжекцион (Landi Renzo) я има описана процедурата за палене директно на газ, ама до сега и веднъж не съм я правил. А и като прочетох горните мнения не мисля и да правя
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
Аз пък карам кола само на газ с подобие на газов инжекцион (разликата е само в ЕКУто - megasquirt). Бензин няма никъде по нея. Интересно как ли пали зимата при отрицателни температури и не прави проблеми :) . Изпарителят е на година вече и проблеми до сега с него не съм имал - все още си работи идеално.
Всъщност излъгах - 2 пъти е правил проблем - замръзна. Наложи да го поливам с топла вода. Единият път беше рано сутрин и температурите навън бяха -13 :) . А ако все пак нещо се сбози с него - ремонтен комплект и продължавам да карам :) .
Всъщност излъгах - 2 пъти е правил проблем - замръзна. Наложи да го поливам с топла вода. Единият път беше рано сутрин и температурите навън бяха -13 :) . А ако все пак нещо се сбози с него - ремонтен комплект и продължавам да карам :) .
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
brum написа:Аз пък карам кола само на газ с подобие на газов инжекцион (разликата е само в ЕКУто - megasquirt). Бензин няма никъде по нея. Интересно как ли пали зимата при отрицателни температури и не прави проблеми :) . Изпарителят е на година вече и проблеми до сега с него не съм имал - все още си работи идеално.
Всъщност излъгах - 2 пъти е правил проблем - замръзна. Наложи да го поливам с топла вода. Единият път беше рано сутрин и температурите навън бяха -13 :) . А ако все пак нещо се сбози с него - ремонтен комплект и продължавам да карам :) .
мегата няма нищо общо с тея подобия на компютри дето ги слагат в ГИ-тата..едното командва дюзите само за себе си ,а другото коригира времената от вече зададените от бенз комп...
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
niki_gti_pln написа:3115 написа:И колко ще спестиш на месец лятото от бензин?И изобщо защо си сложил ГИ?Нз аз не го разбирам това нещо!
Колега просто питам дали има проблем..??Аз ще си я карам както трябва
Веднаж ми се наложи да паля така-и майсторът ми каза че можело само 10 паления.Не знам дали е вярно.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта