Проблел с евро клапан на ловато

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
shusho
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: банкя

Проблел с евро клапан на ловато

Мнениеот shusho » Чет 09 юли 2015 23:44


Здравей те колеги, имам следният провлем с евро клапана на голф 3 1.6 с газова ловато.Както си карам и клапана на бутилката започва да включва и изключва ,дори ми се случва и когато я запалвам да чукне и колата да загасне и после трудно да запали.А и вчера ми направи вечатление че е доста топъл.Какъв може да е проблема , моля за помощ.




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12113
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Проблел с евро клапан на ловато

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 10 юли 2015 6:28


Недоразумението клапан се опитва да се счупи предполагам.
Ако имаш клапан преди изпарителя, само ако имаш такъв, спри си газта с ръчния кран на бутилката, изгори това което е в тръбата като газ, отвърти клапана и му изхвърли карантиите отвътре и си върни пак клапана на мястото, пусни си газта и си свиркай.
Пак повтарям, това само ако имаш клапан преди изпарителя!!!


Потребителски аватар
shusho
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: банкя

Re: Проблел с евро клапан на ловато

Мнениеот shusho » Пет 10 юли 2015 8:08


Имам клапън преди изпарителят кадето на него е и филтера на газта, за този ли клапан става валос.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12113
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Проблел с евро клапан на ловато

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 10 юли 2015 8:36


Да за него става въпрос, един клапан има на самия изпарител, един преди изпарителя с филтъра и евроклапана ти се води трети клапан.
Разбира се можеш и да отидеш да си го смениш с нов този клапан на бутилката, но не виждам какъв е смисъла от него. Разбира се че смисъл според учените и директивите има сигурно, но при наличие на скоростен клапан в бутилката и кран за ръчно затваряне не знам, твърде малък съм обаче да разсъждавам аз


Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 823
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: Проблел с евро клапан на ловато

Мнениеот ivan_pop » Пет 10 юли 2015 19:50


Аз предполагам,че по същия начин се държат клапана преди изпаритела и този дето е на изпаритела!Ако е така проблема е някъде по управлението на клапаните!


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблел с евро клапан на ловато

Мнениеот Iezekil » Съб 25 юли 2015 6:02


И аз отдавна спрях да чета странична литература,но смисъла на евро клапана е ясен.Отделно оборудвана с евро сонда бутилка не се знае има ли скоростен клапан.Най-добре да се провери първо проблема дали не е от захранването на клапана и съответно при нужда да се подмени самия клапан с по-качествен такъв.


Потребителски аватар
kostik
Мнения: 149
Регистриран на: Пон 23 яну 2012 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, жк.Люлин

Re: Проблел с евро клапан на ловато

Мнениеот kostik » Съб 25 юли 2015 7:24


Ето малко то скромният ми опит при газ с плочка.
Тези клапани при мен спират или отварят, когато си искат и то щракане няма, когато се захабят. Според мен е по-възможно да имаш загуба на маса при клапана с филтъра и въобще провери си тока там, когато спре.
Ако няма плюс там най-добре си виж кабела, който е намотан върху високоволтовия от бубината, от къде минава, дали не е прекъснат някъде.
Моята газова за този проблем и бе сменен изпарител, клапан с филтър, бутилка, тръби и нови кабели(не само зареди този проблем, но и ме дразнеше, че е в резервната гума бутилката а на голф 3 това е ху*). След известно време проблемите се завърнаха смених си собствено ръчно всички(некадърно пуснати)кабели и накрая този на бобината, от къде идваше моят проблем.
За голямо съжаление попаднах на много некадърен "майстор", който ми бе познат от дете и развива, от скоро тази дейност - няма да повторя(Цената беше същата, като в сервиз, просто исках да му се случат нещата,но уви).


dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблел с евро клапан на ловато

Мнениеот dreadx » Пет 04 сеп 2015 20:01


Провери ел.инсталацията.

Колкото до Ловато - веднъж преди време изчоплих синята пластмаса от една бобина на клапан Ловато и ми се видя ужасно некадърно направена:
- На един приятел му изгоря бобината на клапана на изпарител Lovato. Аз имах някакви за части и му дадох друга, да си я смени. После взех, че разчовърках старата, за да видя какво точно е изгоряло. Първо, че беше навита като на ръка. Все едно са въртяли макарата на бормашината и са подавали жицата ръчно. Намотките бяха ужасно разхвърляни. Второ на мястото на клемите едната беше запоена с много грозна спойка, но все пак държеше. Другата беше омотана около клемата, и докосната с поялник, но топчето калай на края на жицата изобщо не беше хванало да направи спойка. През целия живот на бобината жицата просто си е опирала там. След някакво време лошият контакт е довел до прегряване и точно от към клемата беше изгоряла. Не отричам постиженията на Ловато в газаджийската техника, напротив много добри са. Но жалко, ако си поръчват бобините от някой индиец, който ги произвежда в някой гараж. Все пак започни проверката от ел.инсталацията.

edit: Има смисъл от клапана на евро-сондата. Например ако по някакъв начин се пробие газова тръба или има изтичане от някоя свръзка. За да избегнем възможни проблеми от всички слаби места на системата - тръби, свръзки и т.н. е редно газта да се спира по възможност преди всички тях - още в сондата.

При старите газови уредби газта се спира с клапан след всички тръби и свръзки, непосредствено преди изпарителя. Това не означава, че старите са опасни. Просто са решили да произвеждат новите с едно допълнително ниво на сигурност.

Например при пропуск в системата, ако колата е на открито и има изтичане на газ в атмосферата, най-много на другия ден да забележим, че нямаме газ и че изчезва мистериозно - ще потърсим и ще отстраним проблема. Но ако колата е в гараж и има теч на газ, това постепенно ще доведе до напълване на гаража до взривоопасна концентрация. Освен това клапанът в евро-сондата може да се свърже (абсолютно извън управлението на газовата уредба) към инерционния изключвател и при удар да спира газта.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Проблел с евро клапан на ловато

Мнениеот Bai Sando » Пет 04 сеп 2015 21:07


Моя клапан съм го вързал към бензиновата помпа.Работи ли мотора,клапана е отворен.Така заобикалям пускането на допълнителни кабели и евентуално прекъсване някъде си.
Щом при теб ясно се чува как включва и изключва,явно някъде му се губи тока.
Обикновено кабелите ги пускат по тръбата за газта под колата.Ако си ги закачил някъде,може от там да идва проблема.
Може и самата маса на клапана да е слаба.
А може и копчето да ти прави проблем и да прекъсва + към всичките клапани,но ти да чуваш само задния,понеже е най-шумен.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Проблел с евро клапан на ловато

Мнениеот vucata » Пет 04 сеп 2015 21:10


Копчето :th_up


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблел с евро клапан на ловато

Мнениеот Iezekil » Съб 05 сеп 2015 20:35


Bai Sando написа:Моя клапан съм го вързал към бензиновата помпа.Работи ли мотора,клапана е отворен.Така заобикалям пускането на допълнителни кабели и евентуално прекъсване някъде си.

...Обикновено кабелите ги пускат по тръбата за газта под колата.
....но ти да чуваш само задния,понеже е най-шумен.

Това всичкото ми звучи като виц.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Проблел с евро клапан на ловато

Мнениеот Bai Sando » Съб 05 сеп 2015 20:41


Кое по точно?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблел с евро клапан на ловато

Мнениеот Iezekil » Нед 06 сеп 2015 6:13


Всичко.
Клапан вързан към помпата?Правилния монтаж изключва захранването на помпата при работа на газ.Но откъдето и да вземеш захранване,без пускане на кабели нестава.
Кабели пуснати извън купето?Нито съм чувал,нито виждал такова изпълнение.Пускат се покрай останалите.
Най-шумен задния клапан?Шумен е колкото останалите,но щом говорим за евро изпълнение,то значи,че е в кутия.При тороидалните бутилки пък има капак над него,над бутилката има още един капак/понеже е на резервната гума/и практически е най-безшумен.Аз например моя не го чувам,чувам тия отпред/карам Пасат обаче/.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Проблел с евро клапан на ловато

Мнениеот Bai Sando » Нед 06 сеп 2015 13:55


Викаш кабелите за нивомера и клапана се пускали през инсталацията от вътре в купето?Поне на 95% от колите с монтирани АГУ си вървят от долу хванати за тръбата.Много рядко е да видиш кабели през купето.
Това дали трябва да работи помпата когато колата е на газ е спорен въпрос.Моята си работи постоянно и проблеми нямам.
Всеки сам си преценява дали трябва да я изключва.
А задния клапан така кънти от металните стени на бутилката,че се чува чак от вън.
Не мисля да споря,сигурно си видял повече уредби от мен :beer
Възможните причини за проблема на колегата съм ги написал точно и ясно и не си ги говоря ей така.Не е като да не ми се е случвало да търся подобен проблем.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Проблел с евро клапан на ловато

Мнениеот vucata » Нед 06 сеп 2015 15:13


Сандо е прав за кабеляците. На моята също бяха прекарани доста кабели покрай тръбата за газта, отдолу....2 пъти съм имал ядове след като сложих спортното окачване, и си бях повярвал, че мога да минавам навсякъде :Mr Green Fun



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта