Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекциона

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
dhl
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 01 юни 2015 11:46
Автомобил: VW Golf III 1.4
Двигател: ABD 92
Местоположение: Ихтиман

Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекциона

Мнениеот dhl » Нед 26 юли 2015 17:59


Здравейте, търсих с търсачката, но без резултат. Монтирах цялата система почти. Стигнах до окабеляването и не успявам да намеря кой кабел да прекъсна на моноинжекциона, когато съм на газ. Автомобила е VW Golf 3 1.4 92 нямам на идея какъв е кода на двигателя, ако някой каже къде да погледна ще го напиша.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио

Мнениеот Bai Sando » Нед 26 юли 2015 18:33


На повечето моноинжекции при фолксваген обикновено кабела е бял/лилав.Но съм виждал и различни и то точно при 1.4 мотора.Търси го на буксата на моноинжекцията и го прекъсваш с реле. :th_up


Потребителски аватар
dhl
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 01 юни 2015 11:46
Автомобил: VW Golf III 1.4
Двигател: ABD 92
Местоположение: Ихтиман

Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио

Мнениеот dhl » Нед 26 юли 2015 19:05


Намерих бяло/лилав кабел. Ще го клъцна след малко и ще навържа релето и ключа. Пък да видим какво ще стане ;) Благодаря

Гледах схеми, четох обаче изобщо не схващам свързването на пустото реле и ключа газ/бензин. Прилагам снимки и ще кажа какво разбрах. Моля да ми дообясните и посочите грешките.

ИзображениеИзображение
Това е релето трябва да стане. Имам и друго за всеки случай.
Изображение
Това е ключа. Няма марка. Три позиции Газ/Празно/Бензин
Изображение
Бушона четох, че трябва да е 30А и имам букса за релето.
Изображение

Така ето какво разбрах. На позиция 30 и 87 свързвам прекъснатият кабел от моноинжекцията. На позиция 87а свързвам кабела за бензин от превключвателя. На позиция 85 свързвам магнитните клапани за газта, с мост до позиция 86 и от нея към кабела за превключвателя за позицуя Газ. Червеният кабел от копчето през бушона за таблото с бушони. И там търся по дебел кабел, по който има захранване само при положение, че съм дал на контакт. Масата на магнитните клапани е взета от купето. Има ли нещо, което пропускам. Някакви насоки кой кабел в таблото с бушоните да търся? Има ли значение в позиция 30 и 87 кой кабел на моноинжекцията къде ще сложа. Примерно на 30 слагам кабела идващ от към купето, а на 87 този към моното или трябва да е обратното?

В тази тема ме озадачи свързването. Кабел маса на ключа нямам, а и забелязвам, че не ползват и 5-те крачета на релето или пък не схващам обяснението, или проблема е в различният автомобил.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk


Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 823
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио

Мнениеот ivan_pop » Пон 27 юли 2015 18:02


dhl написа:Автомобила е VW Golf 3 1.4 92 нямам на идея какъв е кода на двигателя, ако някой каже къде да погледна ще го напиша.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk

Точно така колега!Да го д***т майсторите газаджии!


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио

Мнениеот Winner25 » Пон 27 юли 2015 23:38


dhl написа:Намерих бяло/лилав кабел. Ще го клъцна след малко и ще навържа релето и ключа. Пък да видим какво ще стане ;) Благодаря

Гледах схеми, четох обаче изобщо не схващам...

В темата която си намерил съм писал релето как се свързва :smile
Нещо не си прочел или не си разбрал правилно.
30 и 87а свързваш с двата края на прекъснатия кабел на дюзата. 85 е маса, 86 свързваш с +12в който отива и към газовия клапан.
Ключа който имаш мисля че не е особенно подходящ. Снимай го все пак отпред, също и кабелите да видим какъв цвят са. Не може да няма маса.


Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 823
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио

Мнениеот ivan_pop » Вто 28 юли 2015 19:00


Winner25 написа:Ключа който имаш мисля че не е особенно подходящ. Снимай го все пак отпред, също и кабелите да видим какъв цвят са. Не може да няма маса.

Ключа е за вакумен изпарител и няма маса!


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио

Мнениеот Bai Sando » Вто 28 юли 2015 19:37


Ключа е за вакумен изпарител и ако остави колата на контакт и той е в положение газ,ще напълни тръбите с газ и ще се задави мотора.При вакумния изпарител,това няма как да стане,понеже ако няма вакуум от двигателя,той не пуска газ.
Иначе колегата горе е обяснил как се свързва релето :th_up


Потребителски аватар
dhl
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 01 юни 2015 11:46
Автомобил: VW Golf III 1.4
Двигател: ABD 92
Местоположение: Ихтиман

Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио

Мнениеот dhl » Вто 28 юли 2015 20:04


Изпарителя е обикновен. Нямам идея разликата от вакуумен и електрически изпарител. Реално не разбирам защо ми е реле с 5 крачета. Ето снимки на превключвателя. Ще седя без газ докат не схвана как да закача всичко сам. Тук в дълбокият прованс баланс на гума нрмигат да направят камо ли да ми вържат газовата. И ще накълцат кабелите като неадерталци. По принцип 12+ не се ли закача за ключа и той да прекъсва само положителната линия?

ИзображениеИзображение

Има още един кабел "жълто/зелено" мисля, че е за сигнал към бобината. Гледах на двама приятели релетата и са точно както съм описал.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио

Мнениеот Bai Sando » Вто 28 юли 2015 22:17


Твоя изпарител от кой модел е точно :question
Това е вакумен
Изображение
Това е електрически
Изображение
Ако си с електрически изпрител,свързването е много лесно.
Червения на копчето го връзваш на бушон номер 18,понеже това е бушона на бензиновата помпа и тя работи само на контакт и ако двигателя работи.Демек няма да ти задави колата с газ ако я оставиш да ти стои на контакт. :wink
Синия на копчето го връзваш на клапана преди изпарителя,и на клапана на самия изпарител.
Сега за релето.Много лесно се прави.
Краче 85 му даваш маса
Краче 86 го връзваш към синия кабел от копчето.
Краче 30 към единия кабел с който си прекъснал дюзата
Краче 87а към другия кабел на дюзата.
Краче 87 ти остава свободно.


Потребителски аватар
dhl
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 01 юни 2015 11:46
Автомобил: VW Golf III 1.4
Двигател: ABD 92
Местоположение: Ихтиман

Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио

Мнениеот dhl » Сря 29 юли 2015 5:11


Изпарителя ми е вторият. Къде свързвам кабела за бензин на превключвателя или и той остава свободен?


Sent from my GT-I9105P using Tapatalk


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио

Мнениеот Bai Sando » Сря 29 юли 2015 15:21


Никъде.От копчето ти трябват само червения и синия кабел и схемата по която ти написах с релето за прекъсване на бенз.дюза.


Потребителски аватар
dhl
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 01 юни 2015 11:46
Автомобил: VW Golf III 1.4
Двигател: ABD 92
Местоположение: Ихтиман

Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио

Мнениеот dhl » Сря 29 юли 2015 20:05


Изображение

Резултата, е че вече съм с газ :P

Ето как седят нещата под капака (да ви развеселя)

Изображение

Изображение

Благодаря Ви за помощта и проявеното разбиране.

Сега ме интересува кой цвят е кабела на помпата, мисля да го прекъсна в прага с второ реле (помпата е китайче) и когато съм на газ да я прекъсва автоматично.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио

Мнениеот Bai Sando » Сря 29 юли 2015 20:16


Като махнеш пластмасовия праг на шофьора,търсиш дебел червен кабел с жълта ивица.
Прекъсваш го по същия начин както и дюзата.С крачета 30 и 87а на релето.85-маса 86 + от синия кабел на копчето.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио

Мнениеот Iezekil » Чет 30 юли 2015 14:45


Затова ти е с 5 крачета релето,можеш на едната верига да вържеш клапана,на другата бензиновата помпа.И без това ти е за доста ампераж и релето и бушона.Червения кабел пък можеш да го проследиш до бушониерата,вместо да го кълцаш в прага.


Потребителски аватар
dhl
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 01 юни 2015 11:46
Автомобил: VW Golf III 1.4
Двигател: ABD 92
Местоположение: Ихтиман

Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио

Мнениеот dhl » Чет 30 юли 2015 22:13


То зад бушониерата са 1002 кабела, бръкна ли там ще стане ала "пиле в кълчища". Мерси за съветите и помагането. По темата какъв би следвало да е " нормалният" разход на газ? Някакви приблизителни стойности ако някой си има идея.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта