Здравейте, търсих с търсачката, но без резултат. Монтирах цялата система почти. Стигнах до окабеляването и не успявам да намеря кой кабел да прекъсна на моноинжекциона, когато съм на газ. Автомобила е VW Golf 3 1.4 92 нямам на идея какъв е кода на двигателя, ако някой каже къде да погледна ще го напиша.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекциона
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио
На повечето моноинжекции при фолксваген обикновено кабела е бял/лилав.Но съм виждал и различни и то точно при 1.4 мотора.Търси го на буксата на моноинжекцията и го прекъсваш с реле. 

- dhl
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пон 01 юни 2015 11:46
- Автомобил: VW Golf III 1.4
- Двигател: ABD 92
- Местоположение: Ихтиман
Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио
Намерих бяло/лилав кабел. Ще го клъцна след малко и ще навържа релето и ключа. Пък да видим какво ще стане ;) Благодаря
Гледах схеми, четох обаче изобщо не схващам свързването на пустото реле и ключа газ/бензин. Прилагам снимки и ще кажа какво разбрах. Моля да ми дообясните и посочите грешките.


Това е релето трябва да стане. Имам и друго за всеки случай.

Това е ключа. Няма марка. Три позиции Газ/Празно/Бензин

Бушона четох, че трябва да е 30А и имам букса за релето.

Така ето какво разбрах. На позиция 30 и 87 свързвам прекъснатият кабел от моноинжекцията. На позиция 87а свързвам кабела за бензин от превключвателя. На позиция 85 свързвам магнитните клапани за газта, с мост до позиция 86 и от нея към кабела за превключвателя за позицуя Газ. Червеният кабел от копчето през бушона за таблото с бушони. И там търся по дебел кабел, по който има захранване само при положение, че съм дал на контакт. Масата на магнитните клапани е взета от купето. Има ли нещо, което пропускам. Някакви насоки кой кабел в таблото с бушоните да търся? Има ли значение в позиция 30 и 87 кой кабел на моноинжекцията къде ще сложа. Примерно на 30 слагам кабела идващ от към купето, а на 87 този към моното или трябва да е обратното?
В тази тема ме озадачи свързването. Кабел маса на ключа нямам, а и забелязвам, че не ползват и 5-те крачета на релето или пък не схващам обяснението, или проблема е в различният автомобил.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Гледах схеми, четох обаче изобщо не схващам свързването на пустото реле и ключа газ/бензин. Прилагам снимки и ще кажа какво разбрах. Моля да ми дообясните и посочите грешките.


Това е релето трябва да стане. Имам и друго за всеки случай.

Това е ключа. Няма марка. Три позиции Газ/Празно/Бензин

Бушона четох, че трябва да е 30А и имам букса за релето.

Така ето какво разбрах. На позиция 30 и 87 свързвам прекъснатият кабел от моноинжекцията. На позиция 87а свързвам кабела за бензин от превключвателя. На позиция 85 свързвам магнитните клапани за газта, с мост до позиция 86 и от нея към кабела за превключвателя за позицуя Газ. Червеният кабел от копчето през бушона за таблото с бушони. И там търся по дебел кабел, по който има захранване само при положение, че съм дал на контакт. Масата на магнитните клапани е взета от купето. Има ли нещо, което пропускам. Някакви насоки кой кабел в таблото с бушоните да търся? Има ли значение в позиция 30 и 87 кой кабел на моноинжекцията къде ще сложа. Примерно на 30 слагам кабела идващ от към купето, а на 87 този към моното или трябва да е обратното?
В тази тема ме озадачи свързването. Кабел маса на ключа нямам, а и забелязвам, че не ползват и 5-те крачета на релето или пък не схващам обяснението, или проблема е в различният автомобил.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
- ivan_pop
- Мнения: 823
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио
dhl написа:Автомобила е VW Golf 3 1.4 92 нямам на идея какъв е кода на двигателя, ако някой каже къде да погледна ще го напиша.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Точно така колега!Да го д***т майсторите газаджии!
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио
dhl написа:Намерих бяло/лилав кабел. Ще го клъцна след малко и ще навържа релето и ключа. Пък да видим какво ще стане ;) Благодаря
Гледах схеми, четох обаче изобщо не схващам...
В темата която си намерил съм писал релето как се свързва

Нещо не си прочел или не си разбрал правилно.
30 и 87а свързваш с двата края на прекъснатия кабел на дюзата. 85 е маса, 86 свързваш с +12в който отива и към газовия клапан.
Ключа който имаш мисля че не е особенно подходящ. Снимай го все пак отпред, също и кабелите да видим какъв цвят са. Не може да няма маса.
- ivan_pop
- Мнения: 823
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио
Winner25 написа:Ключа който имаш мисля че не е особенно подходящ. Снимай го все пак отпред, също и кабелите да видим какъв цвят са. Не може да няма маса.
Ключа е за вакумен изпарител и няма маса!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио
Ключа е за вакумен изпарител и ако остави колата на контакт и той е в положение газ,ще напълни тръбите с газ и ще се задави мотора.При вакумния изпарител,това няма как да стане,понеже ако няма вакуум от двигателя,той не пуска газ.
Иначе колегата горе е обяснил как се свързва релето
Иначе колегата горе е обяснил как се свързва релето

- dhl
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пон 01 юни 2015 11:46
- Автомобил: VW Golf III 1.4
- Двигател: ABD 92
- Местоположение: Ихтиман
Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио
Изпарителя е обикновен. Нямам идея разликата от вакуумен и електрически изпарител. Реално не разбирам защо ми е реле с 5 крачета. Ето снимки на превключвателя. Ще седя без газ докат не схвана как да закача всичко сам. Тук в дълбокият прованс баланс на гума нрмигат да направят камо ли да ми вържат газовата. И ще накълцат кабелите като неадерталци. По принцип 12+ не се ли закача за ключа и той да прекъсва само положителната линия?


Има още един кабел "жълто/зелено" мисля, че е за сигнал към бобината. Гледах на двама приятели релетата и са точно както съм описал.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk


Има още един кабел "жълто/зелено" мисля, че е за сигнал към бобината. Гледах на двама приятели релетата и са точно както съм описал.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио
Твоя изпарител от кой модел е точно
Това е вакумен

Това е електрически

Ако си с електрически изпрител,свързването е много лесно.
Червения на копчето го връзваш на бушон номер 18,понеже това е бушона на бензиновата помпа и тя работи само на контакт и ако двигателя работи.Демек няма да ти задави колата с газ ако я оставиш да ти стои на контакт.
Синия на копчето го връзваш на клапана преди изпарителя,и на клапана на самия изпарител.
Сега за релето.Много лесно се прави.
Краче 85 му даваш маса
Краче 86 го връзваш към синия кабел от копчето.
Краче 30 към единия кабел с който си прекъснал дюзата
Краче 87а към другия кабел на дюзата.
Краче 87 ти остава свободно.

Това е вакумен

Това е електрически

Ако си с електрически изпрител,свързването е много лесно.
Червения на копчето го връзваш на бушон номер 18,понеже това е бушона на бензиновата помпа и тя работи само на контакт и ако двигателя работи.Демек няма да ти задави колата с газ ако я оставиш да ти стои на контакт.

Синия на копчето го връзваш на клапана преди изпарителя,и на клапана на самия изпарител.
Сега за релето.Много лесно се прави.
Краче 85 му даваш маса
Краче 86 го връзваш към синия кабел от копчето.
Краче 30 към единия кабел с който си прекъснал дюзата
Краче 87а към другия кабел на дюзата.
Краче 87 ти остава свободно.
- dhl
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пон 01 юни 2015 11:46
- Автомобил: VW Golf III 1.4
- Двигател: ABD 92
- Местоположение: Ихтиман
Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио
Изпарителя ми е вторият. Къде свързвам кабела за бензин на превключвателя или и той остава свободен?
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио
Никъде.От копчето ти трябват само червения и синия кабел и схемата по която ти написах с релето за прекъсване на бенз.дюза.
- dhl
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пон 01 юни 2015 11:46
- Автомобил: VW Golf III 1.4
- Двигател: ABD 92
- Местоположение: Ихтиман
Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио

Резултата, е че вече съм с газ :P
Ето как седят нещата под капака (да ви развеселя)


Благодаря Ви за помощта и проявеното разбиране.
Сега ме интересува кой цвят е кабела на помпата, мисля да го прекъсна в прага с второ реле (помпата е китайче) и когато съм на газ да я прекъсва автоматично.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио
Като махнеш пластмасовия праг на шофьора,търсиш дебел червен кабел с жълта ивица.
Прекъсваш го по същия начин както и дюзата.С крачета 30 и 87а на релето.85-маса 86 + от синия кабел на копчето.
Прекъсваш го по същия начин както и дюзата.С крачета 30 и 87а на релето.85-маса 86 + от синия кабел на копчето.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио
Затова ти е с 5 крачета релето,можеш на едната верига да вържеш клапана,на другата бензиновата помпа.И без това ти е за доста ампераж и релето и бушона.Червения кабел пък можеш да го проследиш до бушониерата,вместо да го кълцаш в прага.
- dhl
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пон 01 юни 2015 11:46
- Автомобил: VW Golf III 1.4
- Двигател: ABD 92
- Местоположение: Ихтиман
Re: Монтаж LPG Golf 3 1.4 mono 92 прекъсване на моноинжекцио
То зад бушониерата са 1002 кабела, бръкна ли там ще стане ала "пиле в кълчища". Мерси за съветите и помагането. По темата какъв би следвало да е " нормалният" разход на газ? Някакви приблизителни стойности ако някой си има идея.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта