Golf 1.6 AKL 101 hp. с ГИ - Проблем с трудно палене
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 31 юли 2015 9:54
- Автомобил:
- Двигател:
Golf 1.6 AKL 101 hp. с ГИ - Проблем с трудно палене
Здравейте колеги. Имам golf 1.6 akl 101 hp. с ГИ. Проблема е че пали винаги след много въртене. Няма значение дали сам го карал на бензин или газ не пали и това е. Трябва да му подавам газ докато върти за да запали и замирисва на бензин. Смянях свещи, дюзи, датчик на коляновия вал, температурен датчик и няма оправия. Дайте някакви идеи че ще го засиля някъде вече. Благодаря предварително :)
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: golf 1.6 akl 101 hp. с ГИ - Проблем с палене
Ако с подадена газ пали веднага дросел клапата.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 31 юли 2015 9:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: golf 1.6 akl 101 hp. с ГИ - Проблем с палене
Правих адаптация на дросел клапата и казаха че уж работи нормално. А и не пали веднага и след подаване на газ. Ако сменя дросела ще трябва ли пак да й правя адаптация?
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: golf 1.6 akl 101 hp. с ГИ - Проблем с палене
Да.
На студен двигател пак ли е така?
На студен двигател пак ли е така?
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 31 юли 2015 9:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: golf 1.6 akl 101 hp. с ГИ - Проблем с палене
Ако не сам я карал 24 часа пали както си трябва
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: golf 1.6 akl 101 hp. с ГИ - Проблем с палене
Температурен датчик 

-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: golf 1.6 akl 101 hp. с ГИ - Проблем с палене
Колега, пробвай да спреш газта от крана на бутилката, да не би да изпуска газ и да я смесва с бензина при палене. При мен беше се скапал изпарителя и правеше такива мизерии.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 31 юли 2015 9:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: golf 1.6 akl 101 hp. с ГИ - Проблем с палене
Спрях газта. Същата работа.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 31 юли 2015 9:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: golf 1.6 akl 101 hp. с ГИ - Проблем с палене
Възможно ли е въпреки че газта е спряна от крана, газовия компютър да бърка бензиновия и от там да прави проблем?
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: golf 1.6 akl 101 hp. с ГИ - Проблем с палене
Колега, най-големите проблеми стават когато се смеси газ и бензин. Трябва да си сигурен, че няма достъп на газ до двигателя. Клапана понакога не затваря добре, а и да затвори като оставиш да работи на газ, работи поне 2-3мин докато свърши газта по тръбите. Ако изключим газта кото причинител на проблема и на Ваг-кома непоказва дифектирал датчик, трябва да се почва едно по едно да се сменят, свещите си ги сменил,кабели, бобина и т.н. Всичко по запалването. При мен се оказа дефект в изпаретеля само след 20000км.Сега си пали от раз. Две три години се мъчих и плалеше от втория, третия, четвъртия път, но никога не съм въртял много, два, три оборота и връщам ключа, после пак два три оборота и така докато запали. Успех!
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Трудно палене, тресене и прекъсване— Бора, 1.6 AKL
Здравейте, колеги. Имам проблеми с въпросната кола — Бора, 1.6 AKL, 99 годинаа с газов инжекцион.
Колата я карах сравнително малко време след покупката на бензин, но през този период нямах никакви проблеми. Проблемите започнаха след монтиране на ГИ, който е МИМГАЗ. Проблемите са следните. При студено време пали трудно, често се случва да изгасне и така 2-3 пъти, при по-топло време пали от първият път, но и при двата случая студена мотора работи неравномерно, тресе и прекъсва. Когато позагрее и обърне на газ, работата на мотора се нормализира, но все пак се усеща едно леко претрисане. Проблемът го има и по време на движение — при по-рязко подаване на газ(а-и вече не) колата забива, претриса, продърпва и чак тогава тръгва да върви, но придърпването, макар и по-малко продължава да го има. Всичко това е особено забележимо при по-голям наклон и при по-ниски обороти — придърпва, претриса, припатква и така. Не знам дали това е свързано с по-горе описания проблем, но при по-рязко подаване на газ от време на време се чува и някакво изчаткване или подобен шум откъм двигателя, но така и не мога да разбера от къде точно.
До сега не съм се занимавал сериозно с проблема, защото в началото го правеше по-рядко, но от известно време го прави винаги и е невъзможна за каране вече. До сега съм сменял само свещи, като сложих такива по каталог NGK, триполюсни и съм чистил дросела. Колеги, дайте някакви идеи къде да търся проблема?
Колата я карах сравнително малко време след покупката на бензин, но през този период нямах никакви проблеми. Проблемите започнаха след монтиране на ГИ, който е МИМГАЗ. Проблемите са следните. При студено време пали трудно, често се случва да изгасне и така 2-3 пъти, при по-топло време пали от първият път, но и при двата случая студена мотора работи неравномерно, тресе и прекъсва. Когато позагрее и обърне на газ, работата на мотора се нормализира, но все пак се усеща едно леко претрисане. Проблемът го има и по време на движение — при по-рязко подаване на газ(а-и вече не) колата забива, претриса, продърпва и чак тогава тръгва да върви, но придърпването, макар и по-малко продължава да го има. Всичко това е особено забележимо при по-голям наклон и при по-ниски обороти — придърпва, претриса, припатква и така. Не знам дали това е свързано с по-горе описания проблем, но при по-рязко подаване на газ от време на време се чува и някакво изчаткване или подобен шум откъм двигателя, но така и не мога да разбера от къде точно.
До сега не съм се занимавал сериозно с проблема, защото в началото го правеше по-рядко, но от известно време го прави винаги и е невъзможна за каране вече. До сега съм сменял само свещи, като сложих такива по каталог NGK, триполюсни и съм чистил дросела. Колеги, дайте някакви идеи къде да търся проблема?
Re: Трудно палене, тресене и прекъсване— Бора, 1.6 AKL
здрасти колега, почти съм сигурен че като са ти слагали газта не са ти сменили О пръстените на всмукателния колектор, от там идва цялата работа, като е студен мотора пали трудно и тресе, като загрее се оправя, смени ги, не са скъпи, и 4- те са около 20 лв. на "виктор рейнц"
пиши ако имаш развитие по темата
пиши ако имаш развитие по темата
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Трудно палене, тресене и прекъсване— Бора, 1.6 AKL
Добър вечер, колега. Били казал какви точно са тези О пръстени, някакви по-специфични или обикновени О пръстени? Ходих да ги търся в магазините за авточасти тук в Карнобат и когато им кажа, чв търся О пръстени ония се чудяхщт и се маят какви са.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта