голф 2 1.6 проблем със студен старт на гас не пали

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Ludiq Мax
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 25 яну 2013 19:08
Автомобил:
Двигател:

голф 2 1.6 проблем със студен старт на гас не пали

Мнениеот Ludiq Мax » Вто 12 фев 2013 19:38


здравейте колеги от скоро съм във форума. проблема ми е следния ГОЛФ 2 1.6 смених Пиербург 2ЕЕ със 2Е3 и колата работи идеално 950 оборота на ПХ при загрял двигател като я запаля е на 1200 и след минута спадат .ако я прехвърля на гас работи идеално няма вибрации не тресе .НО при студен старт на гас резултата е 0 не пали и това си е :banghead :banghead :banghead имам 2 акумулатора и 2-та ги истощавам от въртене и игра с испарителя но неще. ако е загряла пали на четвърт.Моля даите съвет какво да правя.С газаджии ми писна да се разправям ако има някои маистор в ПЛОВДИВ които да свърши работа кажете :banghead нервичките ми се скъсъха с тоя голф а мн си го обичам мн е здрав и от към купе и от към двигател. Ток да те утрепе ,а гас да взривя цял Пловдив и няма палене. Благодаря предварително




Потребителски аватар
georgeX2
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 26 авг 2007 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: голф 2 1.6 проблем със студен старт на гас не пали

Мнениеот georgeX2 » Нед 07 апр 2013 18:02


пробвал ли си да "помпиш" с педала на газта докато върти стартера?


renault_19
Мнения: 294
Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: голф 2 1.6 проблем със студен старт на гас не пали

Мнениеот renault_19 » Пон 08 апр 2013 7:31


Здравей колега.И при мен е така.Когато е студен двигателя си пада яко въртене на газ, но винаги пали.Под студен разбирам преседял цяла нощ, или няколко часа при минусови температури.С вакумно ловато съм.Иначе на бензин и през деня,когато е карана на газ пали веднага.Всичко ми е подържано кабели,свещи,капачки,палци, каквото се сетиш всичко сменям на време.
Доста по-лесно паля по следния начин.Даваш на контакт и натискаш 2-3-4 пъти за по секунда червеното копче на ключа за обогатителя.Държиш настината газта (и съединителя ,но това няма общо с паленето на газ) и врътваш стартера за 2 секунди примерно.Няма да запали ,но го пусни.Пусни газта пак я натисни и този път си завърти по-дълго.При мен така пали най-лесно.Ако на първия опит не пусна стартера може да върти 10-15 секунди докато запали.Но завъртя ли 1-2,пусна ли го и пробвам ли пак на 2-3секунда на втория опът съм запалил вече.Ако не държа натиснат педала на газта също пада яко въртене.


Потребителски аватар
EasEr
Мнения: 119
Регистриран на: Пет 02 дек 2011 20:42
Автомобил: 1990 VW GOLF 2
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: голф 2 1.6 проблем със студен старт на гас не пали

Мнениеот EasEr » Пон 08 апр 2013 20:10


по принцип от раз не е добре да пали на газ няколко оборота са допустими, какви са ти свещите виж ако има нагар по тях вземи финна шкурка и ги изчисти хубаво и пак пробвай ако не ти се дават пари за нови ?
предполагам от смукача може да ти е проблема (автоматичен- електронен) ?
:th_up


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19303
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: голф 2 1.6 проблем със студен старт на гас не пали

Мнениеот stefan4o » Вто 09 апр 2013 6:30


Колегата с реното - то цяла наука има да я запалиш тая кола. :gruebel
Вземете си оправете колите вместо да търсите 1000 чалъма за палене на газ :th_up


renault_19
Мнения: 294
Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: голф 2 1.6 проблем със студен старт на гас не пали

Мнениеот renault_19 » Вто 09 апр 2013 7:56


Аз имам и голф с карбуратор 1.6 имам и рено 19 1.4 с карбуратор.Ако не съм ги паля на бензин сутрин за първи път пада яко въртене.И двете са с вакумно ловато.Голфа малко повече върти,реното малко-полесно ,но по описаната методика и двете палят значително по-лесно.
Стефанчо, би ли ме посъветвал какво може да помогне? На едната кола свещите са на 15хиляди,на другата на 10,въздушни филтри ги сменям най-много на 6-7 хиляди.Палци ,капачки,кабели всичко е сменено и е наред.Двигателите са прилични за годините си голфа харчи около 200грама масло за 10хиляди ,реното около 300грама.На бензин работят и двете коли без проблем,разхода е добър.През деня си палят и на газ и на бензин само като видят ключа.Играл съм си с винта на изпарителя за чувствителността на мембраната,но разлика в паленето не виждам.Какво мога да променя.
Аз си обяснявам нещата по следния начин,но мога и да греша.За разлика от електрическия изпарител на вакумния за да пусне газ му трябва вакум,тоест мотора трябв да повърти на стартер за да дръпне вакума и да пусне газ.Сигурно при по-стари мембрани и по-студено време вакума трябва да е още по-голям,отделно че мотора върти и по-бавно заради по-гъстото масло от студа и затова ства така.През деня като спреш за 2-3-4 часа маслоно не е толкова гъсто като през ноща и е останала някаква газ в тръбата между изпарителя и плочката и мотора тръгва по-лесно.Ако бъркам ме поправете.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19303
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: голф 2 1.6 проблем със студен старт на гас не пали

Мнениеот stefan4o » Вто 09 апр 2013 19:14


renault_19 написа:Аз си обяснявам нещата по следния начин,но мога и да греша.За разлика от електрическия изпарител на вакумния за да пусне газ му трябва вакум,тоест мотора трябв да повърти на стартер за да дръпне вакума и да пусне газ.Сигурно при по-стари мембрани и по-студено време вакума трябва да е още по-голям,отделно че мотора върти и по-бавно заради по-гъстото масло от студа и затова ства така.През деня като спреш за 2-3-4 часа маслоно не е толкова гъсто като през ноща и е останала някаква газ в тръбата между изпарителя и плочката и мотора тръгва по-лесно.Ако бъркам ме поправете.

Горе-долу си прав. По принцип вакуумните изпарители имат един бутон, на който някои му казват "почерпка", други "обогатител". Като дадеш на контакт имаш един ел.клапан, който прави еднократно натискане на мембраната и пуска малко газ в маркучите (чува се едно "цък"). Въпросният обогатител, сработва същия този клапан и вкарва още газ. Аз може би от повече от година-две изобщо не го ползвам при палене. Дори в момента ми е махнат изцяло. Колата си пали без проблем и изобщо не може да става дума за много въртене (останах с впечатление, че въртиш доста време?). Предполагам, че идва реч за центровка на газовата, ако всичко по запалителната система ти е изправно. Не е лошо да хвърлиш едно око и на белезите на центровката на запалването все пак за всеки случай. Става лесно и не се иска кой знае какво нито като знания, нито като усилия и време.


Гъбчо0о
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 13 окт 2014 12:36
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 2 1.6 проблем със студен старт на гас не пали

Мнениеот Гъбчо0о » Пон 13 окт 2014 13:44


здравеите колеги искам съвет за пасат от 92-ра на газ,не иска да пали а на бензин да благодаря предварително!!


Потребителски аватар
radostin.1977
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 26 авг 2015 18:30
Автомобил: VW Golf 2
Двигател:

Re: голф 2 1.6 проблем със студен старт на гас не пали

Мнениеот radostin.1977 » Вто 22 сеп 2015 11:03


Здравейте колеги при мен проблема е следният когато паля сутрин мотора или върти много и не пали било на газ или бензин или изобщо не завърта а само вие като на истощен акумолатор при положение че го свалям от зарядното меря акумолатора със уреда показва 12.5 -13 волта но не превърта като подам ток със кабели от друга кола си пали при запалена кола меря идват 14 волта от генератора работи половин час загрява гася ипак меря тока 13.5-13.3 но като опитам пак да запаля не ще какво става не мога да разбера ако има проблем с мотора поне стартера би трябвало да върти а неще :neutral


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19701
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: голф 2 1.6 проблем със студен старт на гас не пали

Мнениеот radotom » Вто 22 сеп 2015 11:25


Адаш, изхвърляй акумулатора.
Прекъснала клетка! :bishop
Разбира се, ако си стегнал обувките му, де!
Малко да са хлабави и да превъртат при напъване - забрави да запалиш


Потребителски аватар
radostin.1977
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 26 авг 2015 18:30
Автомобил: VW Golf 2
Двигател:

Re: голф 2 1.6 проблем със студен старт на гас не пали

Мнениеот radostin.1977 » Вто 22 сеп 2015 11:35


Ще взема да пробвам и с друг акумолатор да видя какво ще стане



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта