Питане за диференциално налягане
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Питане за диференциално налягане
Здравейтe колеги !Става въпрос за голф 4 1.8Т с чип около 190 коня е ,а турбото надува на около 1.1 , 1.2бара!Газовата система е Фобос 1 само информативно да ги кажа тези неща да знаете за какво става въпрос!!На скоро сложих ето такъв изпарител http://nigsgas.it/#/...cts/open=6&id=0 и всичко беще ок до момента в който не заредих скапана газ и в момента в който настъпвах колата започваше да забива после да тръгва и пак да забива и така все едно не и стигаше газ.После заредих на други и го правеше доста по малко, но колата спря да върви.Имам кабел и след като го закачих ми направи впечатление че диференциалното налягане от 1350 мбара(празен ход)при настъпване стигаше до 780мбара (при натоварен двигател),а при отпускане на газта скачаше до 3Мбара.Свалих филтъра за течна газ и беше доста мръсен а е на около 2000км и го смених след което малко се оправиха нещата но пак не ми харесва!Въпроса ми е това нормално ли е толкова да пада диференциалното налягане или изпарителя който е на 1 месец е дефектен ?
- ivan_pop
- Мнения: 823
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Питане за диференциално налягане !
На изпарителя има газов клапан точно под филтъра.Може и в клапана да са влезли боклуци!
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Питане за диференциално налягане !
Клапана го знам,но над него има едно капаче с два шестограма.Това Филтър ли е ?
Re: Питане за диференциално налягане !
Ако можеш върни този изпарител и си купи истински,това не е италиански изпарител, а български с много лошо качество и е зглобен с турски части, опитват да го пробутват за италиански. Производителя e BSM след около една година максимум вътре всичко е на юфка и е за боклука.
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Питане за диференциално налягане !
Еми като не разбирам кой е добър и кой не е така става !Казах на газаджията ми че искам нещо качествено с което да знам че няма да имам проблеми,защото преди бях с Меджик - компакт с който имах проблеми около 1 година и накрая отказа тотално !Можеш ли да ми препоръчаш нещо качествено с което да забравя за тоя проблем ?
- ivan_pop
- Мнения: 823
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Питане за диференциално налягане !
alexx_1990 написа:Клапана го знам,но над него има едно капаче с два шестограма.Това Филтър ли е ?
Под това капаче има филтър.Смени този филтър ако не е сменян и разглоби клапана и го почисти.
Изпарителя какъвто и да е производителя е добър!
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Питане за диференциално налягане !
Филтъра си е като нов днес го свалях и го гледах което е много странно защото пък инжекторите който са на около 2 хиляди бяха доста омазани с нещо като масло, а що се отнася до клапана свалях го, но и той като филтъра беше чист! В сондата гледах че няма боклуци и така! все пак колеги кажете ми диференциалното налягане променя ли се при настъпване на педала или трябва да го държи еднакво дори когато двигателя е натоварен ?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Питане за диференциално налягане !
Ако имаш задръстен филтър някаде - налягането пада. Или ако имаш задръстен изпарител с боклуци пак пада.
Кой филтър си свалял? Тоя преди изпарителят или тоя преди дюзите? Тоя дето е между бутилката и изпарителят обикновенно се проверява първо.
Кой филтър си свалял? Тоя преди изпарителят или тоя преди дюзите? Тоя дето е между бутилката и изпарителят обикновенно се проверява първо.
Re: Питане за диференциално налягане !
Вземи си изпарител Романо HD Капацитета му е до 250к.с.Гарантирам че забравяш за него от момента в който го поставиш.
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Питане за диференциално налягане !
Значи аз започнах с филтъра който е първи след сондата и той беше много зле (след само около 2 хиляди км) и го смених !Колата не се оправи и затова реших да сваля и сондата да видя там какво е положението беше добре и понеже още не бях свързал тръбата на филтъра а бях откачил тази от сондата която отива към него пуснах едно компресорче за гуми да видя дали мината въздух и минаваше !След това свалях филтърчето на самия изпарител, но то си беще чисто и го оставих същото. Клапана на изпарителя проверих и той беше добре !инжекторите са перфектни нови и чисти !Изпарителя е на 1 месец и честно казано каквато и куча марка да е не ми се вярва за 1 месец да се предаде и то странно съвпадение че точно след като заредих на Еко-то и почна да присецва яко ама никога не се знае де !По принцип до понеделник ако не успея да я оправя ще отида до газаджията да видя какво правим ! А относно този изпарител го срещах в сайта на "Фобос" ,но го срещах и на други места и пишеше за коли без турбо .А искам да ви попитам колеги нормално ли е тръбичката която смуче газ от бутилката да е с отвор от около 3мм !В смисъл вярно че дърпа в течно и след това става в гъзообразно ама то не се ли обезмисля цялата история със 8 мм тръби по цялото трасе?
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Питане за диференциално налягане
Колеги свалих филтъра преди дюзите и като погледнах вътре изглеждаще чист,но понеже не съм изхвърлил стария който се вижда че си е мръсен ги взех и започнах да духам през тях и през стария беше по лесно от колкото през новия та го сложих него и колата се пооправи! Сега налягането се вдигна малко и пада доста по малко ! В понеделник когато работят магазините ще отида да си купя нов и се надявам да стане и още по добре,но ще видим !Благодаря ви колеги за помоща която ми оказахте
!!Поздрави !




-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Питане за диференциално налягане
Тоя филтър май е излишен ако имаш филтър преди изпарителят. То и не би трябвало да може нещо да стигне до него ако предишният е здрав.
При мен процедирам така - филтъра преди изпарителя се сменя заедно с маслото. Тоя филтър последните 30 000км съм го сваляш 2-3 пъти, почуквам го да видя ще падне ли онова подобното на графит и след като не пада нищо си го слагам обратно.
Ако изтървеш филтъра преди изпарителят по-големите проблеми са със самият изпарител - има вероятност да се наложи сваляне и чистене.
При мен процедирам така - филтъра преди изпарителя се сменя заедно с маслото. Тоя филтър последните 30 000км съм го сваляш 2-3 пъти, почуквам го да видя ще падне ли онова подобното на графит и след като не пада нищо си го слагам обратно.
Ако изтървеш филтъра преди изпарителят по-големите проблеми са със самият изпарител - има вероятност да се наложи сваляне и чистене.
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Питане за диференциално налягане
Ами като свалях инжекторите да ги чистя бяха омазани с масло което сигурно е минало през този филтър което ме учудва че е успяло да мине от там !И как филтъра на самия изпарител е чист пък този не е !Може и да не се е бил зацапал а просто новия да си е имал по малка пропускливост и от там да се налягането !Факт е че след смяната му със стария се оправи !Но честно да ти кажа щом са го сложили и да има и да няма смисъл от него мисля да си го оставя и да си го сменям 6 7 лева е не е кой знае колко .
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Питане за диференциално налягане
Днес свалих Филтъра за газова фаза( http://dox.bg/files/dw?a=bb8fc1299e ) който бях сложил и беше на около 10 хиляди и с който колата се държеше нормално!Смених го с нов от този тип https://www.google.bg/search?q=%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%82%D1%8A%D1%80+%D0%B7%D0%B0+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%D1%84%D0%B0%D0%B7%D0%B0&biw=1366&bih=669&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCAQsARqFQoTCNP0-M6Kz8gCFURaLAod-CAJuQ#imgrc=MaROweXcLd-2ZM%3A и колата пак стана мудна и налягането пак започна да стига критични граници !Утре или ще си сложа мръсния или както колегата "brum" каза направо да го отстраня !След като сложих този изпарител на който има филтър за течна фаза вече имам 2 за течна и мисля че са достатъчни !Все пак имате ли впечатления от някакви по пропускливи филтри за газова фаза ?
- mirkata 4020
- Мнения: 905
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 11:57
- Автомобил: vw mk3
- Двигател: 1996
- Местоположение: Ловеч-старият град
Re: Питане за диференциално налягане
Не се занимавай и не пипай тези филтри.Не ти е в тях проблема.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта