Преходници под бензинови дюзи
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Преходници под бензинови дюзи
Някой ползвал ли е такива преходници под бензиновите дюзи, или рейка?
http://audibg.com/forum/index.php?/topi ... D0%B08-42/
Попаднах на тема в ауди клуба, но няма там достатъчно подробности. Гледам по сайтовете на газаджийските магазини, че се предлагат с различни диаметри - 23 и 28мм.а при мен отворите в колектора, където ляга рейката с дюзите е 20,2мм/ Гледам че има и такива преходни за бенз. дюзи на бош. Попадам и на снимки на същите преходници измерени с шублер, показват диаметър 13,2мм. Подскажете къде мога да намеря такива преходни с моя диаметър? Или някъде някой да ги изработи?
http://audibg.com/forum/index.php?/topi ... D0%B08-42/
Попаднах на тема в ауди клуба, но няма там достатъчно подробности. Гледам по сайтовете на газаджийските магазини, че се предлагат с различни диаметри - 23 и 28мм.а при мен отворите в колектора, където ляга рейката с дюзите е 20,2мм/ Гледам че има и такива преходни за бенз. дюзи на бош. Попадам и на снимки на същите преходници измерени с шублер, показват диаметър 13,2мм. Подскажете къде мога да намеря такива преходни с моя диаметър? Или някъде някой да ги изработи?
Последна промяна от KingoftheROAD на Вто 05 апр 2016 22:40, променено общо 1 път.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Преходници под бензинови дюзи
Както съм писал и в Ауди форума, аз карам с такива джаджи пасата и съм доволен. Сигурен ли си в твоите размери, нещо не ми се връзва, защото дюзите за бензин май са стандартизирани по размер?
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Преходници под бензинови дюзи
Меря с шублер по отвора в колектора. При мен е цяла рейка. А при теб пасата е доста по-нов, не знам на рейка ли е, или отделни дюзи?
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Преходници под бензинови дюзи
Дюзите на ACU и на моя бус VR6 за едни и същи, ето тези:

На пасата ми са тези:

Предполагам, че не си извадил дюзите, като си мерил, а си мерил "около тях" диаметъра на леглото? Не можеш ли да измериш диаметъра на дюзата, след като си я извадил?
На пасата ми са тези:
Предполагам, че не си извадил дюзите, като си мерил, а си мерил "около тях" диаметъра на леглото? Не можеш ли да измериш диаметъра на дюзата, след като си я извадил?
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Преходници под бензинови дюзи
Не меря дюзата, а на свален колектор от същия мотор. Дюзите при мен май не са точно тези, а по-стар модел. Буса е произведен 95-та. VR6, и твоя пасат са по-нови. При мен дюзите стоят на самата рейка, и се свалят заедно с нея. Ще потърся снимки в нета, утре евентуално ще снимам.
Така при мен дюзите си стоят на самата рейка, и преходниците трябва да се сложат под рейката.
Така при мен дюзите си стоят на самата рейка, и преходниците трябва да се сложат под рейката.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Преходници под бензинови дюзи
Твоята дюза я намирам по VW 021 906 031 D или по Magneti Marelli : 805000346108 и модела по Марели / Вебер е IWP 022.
За този модел, както и за негови производни, има инфо тук:
https://de.scribd.com/doc/195342440/Web ... Spray-Data
За по-новите модели от тази серия има инфо тук, заедно с размери на дюзата:
http://www.magnetimarelli.com/sites/def ... v7.0_p.pdf
Според мен това е обиквновения 14м размер на VW, за които ше ти трябва адаптер 14 мм, например този:
http://www.drypa.pl/produkt1803_AKCESOR ... 4_6_2.html
За този модел, както и за негови производни, има инфо тук:
https://de.scribd.com/doc/195342440/Web ... Spray-Data
За по-новите модели от тази серия има инфо тук, заедно с размери на дюзата:
http://www.magnetimarelli.com/sites/def ... v7.0_p.pdf
Според мен това е обиквновения 14м размер на VW, за които ше ти трябва адаптер 14 мм, например този:
http://www.drypa.pl/produkt1803_AKCESOR ... 4_6_2.html
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Преходници под бензинови дюзи
Това, което си снимал, ми излиза за AAF двигател.
Явно Т4 викито, което цитирах, не е много точно формулирано в случая - там пише 5 цилиндрови бензини и AES (което е ВР6) са с еднакви дюзи, което явно не е така.
Това от снимката е
VW 044906031 / Bosch 0280155604
За съжаление не намирам нищо подходящо.
Явно Т4 викито, което цитирах, не е много точно формулирано в случая - там пише 5 цилиндрови бензини и AES (което е ВР6) са с еднакви дюзи, което явно не е така.
Това от снимката е
VW 044906031 / Bosch 0280155604
За съжаление не намирам нищо подходящо.
Последна промяна от Чудомир на Вто 05 апр 2016 23:47, променено общо 1 път.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Преходници под бензинови дюзи
Да, последното е. намерих снимка отдолу. Преходниците трябва да са под рейката. Устройството й е такова, че няма как да се извадят дюзите, да се ложат преходниците, и да се наденат дюзите в тях. Утре имам път към един газаджийски магазин, който е богато зареден, и ще поискам да ми покажат наживо, и ще меря размери, ще поразпитам. Ако така и не се намерят, ще търся материал някой да ми ги направи.
- ivan_pop
- Мнения: 823
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Преходници под бензинови дюзи
Тази бензинова рейка от снимката,ми прилича да е като на 2Е мотора.Ако е така,няма да намериш преходи за нея.Освен това тези преходи влошават работата на бензин.Не виждам какъв е проблема да се дупчи колектора?
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Преходници под бензинови дюзи
Би трябвало да е същата като на 2Е, само че за 5 цил. Инжекциона е диджифант. Колектора е дупчен много неграмотно (не от мен), като го сваля ще снимам.
Искам да пробвам с преходници, диджифанта е фулгруп, та преходник не би трябвало много да му повлияе. Ще потърся подходящ материал - бронз, или алуминий, и ще пробвам да ми ги изработят някъде. Като изработка не са кой знае каква сложност. Рейката да се повдигне с 20-на мм., и с толкова по-дълги болтове, уплътнението е челно, и това не е проблем да се изработи.
А колегата Чудомир защо няма оплаквания от преходници на пасата? той би трябвало да е с пофазово пълнене, и там би трябвало да се забележи по-сериозно влошаване на работата на бензин.
Искам да пробвам с преходници, диджифанта е фулгруп, та преходник не би трябвало много да му повлияе. Ще потърся подходящ материал - бронз, или алуминий, и ще пробвам да ми ги изработят някъде. Като изработка не са кой знае каква сложност. Рейката да се повдигне с 20-на мм., и с толкова по-дълги болтове, уплътнението е челно, и това не е проблем да се изработи.
А колегата Чудомир защо няма оплаквания от преходници на пасата? той би трябвало да е с пофазово пълнене, и там би трябвало да се забележи по-сериозно влошаване на работата на бензин.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Преходници под бензинови дюзи
Задаваш ми въпрос, на който не мога да отговоря. Нека да си изясним какво значи да съм доволен:
Откакто сложих адаптерите тримовете при работа на газ ми се доближиха един до друг и почти не се различават. Всички други опити да ги събера останаха неуспешни. Естествено смених и колектора заедно с това.
Винаги има какво да се оптимира, но при работата на газ са толкова много части, които могат да ти скофтят вървенето, че в един момент се ориентирам по най-лесното: не киха, не пали чека, върви с 200 и харчи...колкото е харчила преди. Тримовете са ОК - значи всичко е нормално.
Откакто сложих адаптерите тримовете при работа на газ ми се доближиха един до друг и почти не се различават. Всички други опити да ги събера останаха неуспешни. Естествено смених и колектора заедно с това.
Винаги има какво да се оптимира, но при работата на газ са толкова много части, които могат да ти скофтят вървенето, че в един момент се ориентирам по най-лесното: не киха, не пали чека, върви с 200 и харчи...колкото е харчила преди. Тримовете са ОК - значи всичко е нормално.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Преходници под бензинови дюзи
Извинявай, имах предвид колегата ivan_pop, но благодаря за отговора. Пределно ясно е че всяка намеса по двигателя изисква и оптимизация след това. При теб се е получило достатъчно добре, предвид сложността на бенз. инжекцион на пасата. При мен нещата са по-прости, и би трябвало да стане.
Гледах ги тези преходници вчера в един газаджийски магазин, но имат само за дюзите посочени от теб по-горе. Сега търся една рейка за експеримента, имам и още един колектор в запас, та ще се пробвам да си ги направя при някой стругар. При мен колектора с е такава крива форма, че трябва да се разпробива с ъглова бормашина. Попадам на снимки с много хитро разпробити колектори, но при мен няма как да се получи така заради начина на фабричен монтаж на бенз. рейката.
Миналото лято сменях маркучите на изпарителя, и се наложи да сменя и маркучите от рейката до щуцерите в колектора. Е, бях много приятно изненадан, наложи се да свалям бенз. рейка, и се оказа че са разпробити срещу въздушния поток. Освен това се застъпват с бенз. рейка така, че маркучите на края на щуцерите се пречупват и затварят частично сечението. Наложи се да местя газовата рейка на друго място, така че пречупването на маркучите да е по-малко. И освен това успях да ги скъся с 2-3см. Нещата се подобриха. Но може и още. Навремето ония газаджии цял ден си играха да свалят колектора, и като са нямали ъглова бормашина, са дупчили както могат. Не съм присъства, иначе щях да им вдлъбна канчетата. След това известно време уредбата работеше нормално, но след 2-3г. се наложи да им оправям бакиите. Сега няма почти нищо общо с техния начин на монтаж, освен щуцерите в колектора...
Гледах ги тези преходници вчера в един газаджийски магазин, но имат само за дюзите посочени от теб по-горе. Сега търся една рейка за експеримента, имам и още един колектор в запас, та ще се пробвам да си ги направя при някой стругар. При мен колектора с е такава крива форма, че трябва да се разпробива с ъглова бормашина. Попадам на снимки с много хитро разпробити колектори, но при мен няма как да се получи така заради начина на фабричен монтаж на бенз. рейката.
Миналото лято сменях маркучите на изпарителя, и се наложи да сменя и маркучите от рейката до щуцерите в колектора. Е, бях много приятно изненадан, наложи се да свалям бенз. рейка, и се оказа че са разпробити срещу въздушния поток. Освен това се застъпват с бенз. рейка така, че маркучите на края на щуцерите се пречупват и затварят частично сечението. Наложи се да местя газовата рейка на друго място, така че пречупването на маркучите да е по-малко. И освен това успях да ги скъся с 2-3см. Нещата се подобриха. Но може и още. Навремето ония газаджии цял ден си играха да свалят колектора, и като са нямали ъглова бормашина, са дупчили както могат. Не съм присъства, иначе щях да им вдлъбна канчетата. След това известно време уредбата работеше нормално, но след 2-3г. се наложи да им оправям бакиите. Сега няма почти нищо общо с техния начин на монтаж, освен щуцерите в колектора...
- ivan_pop
- Мнения: 823
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Преходници под бензинови дюзи
Чудомир написа:Задаваш ми въпрос, на който не мога да отговоря. Нека да си изясним какво значи да съм доволен:
Откакто сложих адаптерите тримовете при работа на газ ми се доближиха един до друг и почти не се различават. Всички други опити да ги събера останаха неуспешни. Естествено смених и колектора заедно с това.
А динамиката на бензин не се влоши след монтиране на преходите?
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Преходници под бензинови дюзи
Да ме извинят останалите колеги, но...
Колега ivan_pop, за каква динамика на бензин си се затревожил? Нали си наясно, че тези двигатели не са с "директно впръскване", а и тук се пита за слагане на газова уредба...
Много й здраве на динамиката на бензин, казвам аз.
Карам AHL 1.6, ползвам точно такива преходници - ето и темата ми viewtopic.php?f=22&t=392709
и от всичкото каране от както съм и сложил газ до сега мога да кажа, че "влошената" динамика на бензин досега съм я усетил само веднъж - свърши газта по магистралата, и с това сякаш малко от "конете" избягаха. Малко по-натам обаче имаше от къде да заредя газ, и проблема изчезна.
Колега ivan_pop, за каква динамика на бензин си се затревожил? Нали си наясно, че тези двигатели не са с "директно впръскване", а и тук се пита за слагане на газова уредба...
Много й здраве на динамиката на бензин, казвам аз.
Карам AHL 1.6, ползвам точно такива преходници - ето и темата ми viewtopic.php?f=22&t=392709
и от всичкото каране от както съм и сложил газ до сега мога да кажа, че "влошената" динамика на бензин досега съм я усетил само веднъж - свърши газта по магистралата, и с това сякаш малко от "конете" избягаха. Малко по-натам обаче имаше от къде да заредя газ, и проблема изчезна.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта