При тези цени на бензина съм принуден да си сложа газова на пасата. Нека запозначите хора да споделят каква е добре да се сложи. Може ли да не е Газов инжекцион и до какви отрицателни моменти може да се стигне. Какъв разход горе долу ще ми дава. Колко пари ще ми струва. Газовия инжекцион е по-скъп , но кое му е по-доброто.
Какви са съветите ,които бихте ми дали ако се приеме, че не съм много запознат с газовите уредби за инжекциони. Какво трябва да правя , за да не скъся живота на някои от елементите по горивната уредба. И какво не трябва да правя. Ако може да ми да дете съвет и относно марка за компонентите , сервиз в София където ще ми свършат работата и настройките качествено и на нормални цени.
Изобщо каквото се сетите все ще ми е от полза. Другата кола е на газ , но е карбуратор и знам , че нямат нищо общо.
Благодаря Ви поредварително
каква газова уредба на Passta B4 2е 2000сс 115к.с.
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
М'даа-а-а ... един по един се предаваме (и vaskoto1 се газифицира ...)
Обикновена газова (за до 400лв.) може (има във форума писано, аз не съм виждал), ама не ми изглежда разумно. Нямам нищо против газта, (три години карах газиран МосквиЧ). А "газова инжекция" и "метанова уредба" са почти на една цена,та защо не МЕТАН?? Имам предвид поста на valyo_v:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=27062
Обикновена газова (за до 400лв.) може (има във форума писано, аз не съм виждал), ама не ми изглежда разумно. Нямам нищо против газта, (три години карах газиран МосквиЧ). А "газова инжекция" и "метанова уредба" са почти на една цена,та защо не МЕТАН?? Имам предвид поста на valyo_v:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=27062
valyo_v написа: ...
21лева на метан =360-380км нааай малко (точно 4 пъти повече каране:))
преди време четох из форума за някаква фирма дето монтира нови/мисля че бяха руски/газови уредби от ново поколение.май нямаше изпарител,ами някаква пошибалка,която го замества.съдейки по написаното и снимките,няма разлика в ускорението и вървежа на колата.можело да се монтират на всякакви мотори.мисля че би те заинтересувало.разрови навсякъде с търсачката и ще ги намериш.ако някой колега я е чел-нека ти покаже линка.успех!
метан не искам, един приятел караше фиеста 1,3 на метан и по тая кола нямаше нищо нормално. Окачването се съсипа за отрицателно време, вечно изпуснали амортисьори, клекнала задница, прекъсване в ниските обороти, дори се скъса пода на багажника. Имаше две бутилки, събиращи 13-15кг. Евтино е , но цената доста солена пък и скоро ще наложат жесток акциз на метана и ще се вдигне цената.
Като събирам мнения май клоня към обикновена газова уредба. Тия дни ще ходя по сервизите и ще събирам инфо, скоро трябва да я сложа. тия цени от по 1000 и повече лева нещо не ми се дават, пък и имам приятели с инжекциони с обикновени газови и не са имали някакви проблеми съществени.
Тези руските бутилки системи нещо съм предубеден към тях, може и да е неосновано, но не ми се експериментира.
Сега е интересно кихалките какви да са, примерно ако се пали всеки ден колата на бензи и поработи докато позагрее пък после се кара на газ, ще има ли някакв проблеми за дюзите? Чувал съм че и стъпковото моторче се повреждало при постоянно каране на газ. За бензина в резервоара знам че трябва да е пълен че горяла помпата.
Ако се сетите нещо казвайте , че така уж са ми горе долу ясни нещата, но 100% изпускам нещо
Като събирам мнения май клоня към обикновена газова уредба. Тия дни ще ходя по сервизите и ще събирам инфо, скоро трябва да я сложа. тия цени от по 1000 и повече лева нещо не ми се дават, пък и имам приятели с инжекциони с обикновени газови и не са имали някакви проблеми съществени.
Тези руските бутилки системи нещо съм предубеден към тях, може и да е неосновано, но не ми се експериментира.
Сега е интересно кихалките какви да са, примерно ако се пали всеки ден колата на бензи и поработи докато позагрее пък после се кара на газ, ще има ли някакв проблеми за дюзите? Чувал съм че и стъпковото моторче се повреждало при постоянно каране на газ. За бензина в резервоара знам че трябва да е пълен че горяла помпата.
Ако се сетите нещо казвайте , че така уж са ми горе долу ясни нещата, но 100% изпускам нещо

Слагаш обикновена газоеа и си свиркаш. Аз препоръчвам Ловато, не спестявай 50-60 лв. с турски изпарител примерно...
Дали ще си доволен и ще имаш проблеми си зависи най вече от монтажа койо ти направят.
Аз твърдо съм ЗА спиране на помпата при работа на газ. Ако инжекциона ти е БОШ, предполагам ще се наложи да се сложи и ламбда емулатор (цена около 20 лв.). Твърдо против за ресет на компютъра при всеки старт.
Паленето на бензи е добро с това че ще избегнеш риска от детонации при палене на газ, тъй като при работещ вече двигател в смукателния колектор имаш вакуум и при преминаване на газ - веднага се поема. Това че ще ти промива инжекторите - забрави!;) И да се запушат - сваляш почистваш нищо страшно. По принцип ако двигателя е читав - добре лягащи клапани, вложки.... няма да имаш проблем.
Бензина като гориво ще го забравиш доста бързо!;)
Друго важно нещ е настройката на сместа... настройката с газ анализатор не е като тази на ухо и око!:)
Не се занимавам с газови но на няколко коли съм си монтирл сам и споделям неща от опит!;)
Успех и късмет!
Дали ще си доволен и ще имаш проблеми си зависи най вече от монтажа койо ти направят.
Аз твърдо съм ЗА спиране на помпата при работа на газ. Ако инжекциона ти е БОШ, предполагам ще се наложи да се сложи и ламбда емулатор (цена около 20 лв.). Твърдо против за ресет на компютъра при всеки старт.
Паленето на бензи е добро с това че ще избегнеш риска от детонации при палене на газ, тъй като при работещ вече двигател в смукателния колектор имаш вакуум и при преминаване на газ - веднага се поема. Това че ще ти промива инжекторите - забрави!;) И да се запушат - сваляш почистваш нищо страшно. По принцип ако двигателя е читав - добре лягащи клапани, вложки.... няма да имаш проблем.
Бензина като гориво ще го забравиш доста бързо!;)
Друго важно нещ е настройката на сместа... настройката с газ анализатор не е като тази на ухо и око!:)
Не се занимавам с газови но на няколко коли съм си монтирл сам и споделям неща от опит!;)
Успех и късмет!
ееей мерси за мнението, само , че няколко неща не разбрах напълно, опитвам се да си ги интерпретирам,но все пак...Deltata написа:Слагаш обикновена газоеа и си свиркаш. Аз препоръчвам Ловато, не спестявай 50-60 лв. с турски изпарител примерно...
Дали ще си доволен и ще имаш проблеми си зависи най вече от монтажа койо ти направят.
Аз твърдо съм ЗА спиране на помпата при работа на газ. Ако инжекциона ти е БОШ, предполагам ще се наложи да се сложи и ламбда емулатор (цена около 20 лв.). Твърдо против за ресет на компютъра при всеки старт.
Паленето на бензи е добро с това че ще избегнеш риска от детонации при палене на газ, тъй като при работещ вече двигател в смукателния колектор имаш вакуум и при преминаване на газ - веднага се поема. Това че ще ти промива инжекторите - забрави!;) И да се запушат - сваляш почистваш нищо страшно. По принцип ако двигателя е читав - добре лягащи клапани, вложки.... няма да имаш проблем.
Бензина като гориво ще го забравиш доста бързо!;)
Друго важно нещ е настройката на сместа... настройката с газ анализатор не е като тази на ухо и око!:)
Не се занимавам с газови но на няколко коли съм си монтирл сам и споделям неща от опит!;)
Успех и късмет!
1. Спиране на помпата, имаш предвид подкачващата дето е в резервоара. Как да се спира ? някакъв превключвател ли? Ако се кара само на газ например, може да й се махне бушона, но при палене всеки ден на газ , на дали с бушона е начина.
2. ламбда емулатор... това предполагам е нещо което ще променя показанията на ламбда сондата за да не бърка компютъра с показанията си? по принцип няма аз да си я слагам , в сервиз специализиран ще е ,но ще спомена за това нещо, ако не ми го предложат
3.ресет на компютъра ? това предполагам е свързано с инсталацията на уредбата , не мога да направя връзката
4. да разбирам , че настройката с газ анализатор е задължителна, това и аз го смятам за задължително.
относно състоянието на двигателя всичко е изрядно и двигателя е доста малко километри.
1. За спирането на бензиновата помпа когато си на газ - има 2 мнения - да се спира и да не се спира!:) Свързано е с монтажа на газовата уредба, прави се с реле. Ако някой държи да си чешем езиците може да бистрим +/- за това!;)
2. Да точно така, това е прост генератор който имитира работата на ламбда сондата когато си на газ, защото тогава тя не подава коректна информация към компютъра и променя режима му. Не е проблемно за всички типове инжекциони но не мога да кажа при твоят как ще е. Споменавам ти цена за ориентация, за да не ти отрежат главата!;)
3. Когато монтажниците не могат да се справят с "трупането на грешки" в компютъра, например от ламбда сондата ... Най-лесното е с едно реле да прекъсват захранването на компютъра при изгасяне на двигателя. Така при всеки старт, компютърът ти е "чист и прост"!:) Грешките са изтрити но следва режим на обучение. Няма да ти е приятно всяка сутрин да се събуждаш и да нямаш спомени, образно казано!;)
Има колеги в форума които се занимават с мнтаж на газови уредби, те ще казат за този двигател необходимо ли е поставяне на емулатор за инжекторите и ламбда емулатор.
2. Да точно така, това е прост генератор който имитира работата на ламбда сондата когато си на газ, защото тогава тя не подава коректна информация към компютъра и променя режима му. Не е проблемно за всички типове инжекциони но не мога да кажа при твоят как ще е. Споменавам ти цена за ориентация, за да не ти отрежат главата!;)
3. Когато монтажниците не могат да се справят с "трупането на грешки" в компютъра, например от ламбда сондата ... Най-лесното е с едно реле да прекъсват захранването на компютъра при изгасяне на двигателя. Така при всеки старт, компютърът ти е "чист и прост"!:) Грешките са изтрити но следва режим на обучение. Няма да ти е приятно всяка сутрин да се събуждаш и да нямаш спомени, образно казано!;)
Има колеги в форума които се занимават с мнтаж на газови уредби, те ще казат за този двигател необходимо ли е поставяне на емулатор за инжекторите и ламбда емулатор.
много благодаря за пореден път. Днес ще видя какво ще измъдря след като пообиколя тук там.Deltata написа:1. За спирането на бензиновата помпа когато си на газ - има 2 мнения - да се спира и да не се спира!:) Свързано е с монтажа на газовата уредба, прави се с реле. Ако някой държи да си чешем езиците може да бистрим +/- за това!;)
2. Да точно така, това е прост генератор който имитира работата на ламбда сондата когато си на газ, защото тогава тя не подава коректна информация към компютъра и променя режима му. Не е проблемно за всички типове инжекциони но не мога да кажа при твоят как ще е. Споменавам ти цена за ориентация, за да не ти отрежат главата!;)
3. Когато монтажниците не могат да се справят с "трупането на грешки" в компютъра, например от ламбда сондата ... Най-лесното е с едно реле да прекъсват захранването на компютъра при изгасяне на двигателя. Така при всеки старт, компютърът ти е "чист и прост"!:) Грешките са изтрити но следва режим на обучение. Няма да ти е приятно всяка сутрин да се събуждаш и да нямаш спомени, образно казано!;)
Има колеги в форума които се занимават с мнтаж на газови уредби, те ще казат за този двигател необходимо ли е поставяне на емулатор за инжекторите и ламбда емулатор.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
спред мене на 2,0 пълна инжекция (2Е мотор) и да откачаш акумулатора полза няма, тъй като грешките не се трият - трият се само с ВАГком.
Във форума има доста хора, които карат с обикновена газова уредба и са доволни стага да е сложена като хората и да си има нужните емулатори, както и да си смениш свещи, палец и дистрибутор.
Колкото до помпата - не се спира на пълен инжекцион.
Във форума има доста хора, които карат с обикновена газова уредба и са доволни стага да е сложена като хората и да си има нужните емулатори, както и да си смениш свещи, палец и дистрибутор.
Колкото до помпата - не се спира на пълен инжекцион.
добре де защо пък да се сменят свещите , палеца и дистрибутор ?ivo123 написа:спред мене на 2,0 пълна инжекция (2Е мотор) и да откачаш акумулатора полза няма, тъй като грешките не се трият - трият се само с ВАГком.
Във форума има доста хора, които карат с обикновена газова уредба и са доволни стага да е сложена като хората и да си има нужните емулатори, както и да си смениш свещи, палец и дистрибутор.
Колкото до помпата - не се спира на пълен инжекцион.
И при моя мотор задължително ли е слагането на емулатор за дюзи и ламбда контролер. На опелите май било задължително защото еку-то хващало, че съответните елементи не работят или дават грешни сигнали, но при мен така ли е?
така, значи до сега обикалях и вече горе долу ми се изясни. Направиха ми оферти в няколко сервиза. В "Аркус" в люлин ми казаха 520лв със всичко, бутилка 38литра тип пура открай докрая в багжника. Кихалка на всмукателния колектор. Инсталация и гаранция на всичко 1 година. Всичко е Lovato. С автоматично прехвърляне от бензина на газ при определени обороти. Възможност за каране само на газ и само на бензин. Емулатори не са необходими никъде ,защото по думите на майстора "колата е достатъчно глупава и няма какво да я лъжем". Та значи 520лв със всичко, монтаж,настройки и т.н. качваш се и караш. При опелите се налагало да се лъжат ламбди и дюзи , защото компютъра ги откривал, демек били по-умни оелите
Благодаря на всички отзовали се...
Но нека темата продължи така, че който има нужда да я намери и да се информира.

Благодаря на всички отзовали се...

Но нека темата продължи така, че който има нужда да я намери и да се информира.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
дискусии много има за и против спиране на помпата - но там е главно за механичен инжекцион и за моноинжекция.
няма смисъл отново да дискутираме дали трябва или не да се изключва помпата, а колкото до ламбда сондата мисля си че ще е нужен емулатор.
при моноинжекцията е нужен - иначе започва да вдига обороти на празен ход, да прекъсва на бензин и т.н.
на моното компа е по-глупав от пълната, предполагам, че на пълната ще прави магарии ако отчита повече време бедна или богата смес, което при обикновенната газова уредба се получава - никога не може да се нагласи сместта да е оптимална във всички режими без ламбда контрол система.
ако не знаеш състоянието на свещи, палец и дистрибутор по-добре си ги смени - сменят се защото те са една от предпоставките за гърмежи.
Това са си консумативи на колата а и не са толкова скъпи.
Това е само при положение, че не си ги сменял - всмисъл свещите да са на 50к км и т.н.
няма смисъл отново да дискутираме дали трябва или не да се изключва помпата, а колкото до ламбда сондата мисля си че ще е нужен емулатор.
при моноинжекцията е нужен - иначе започва да вдига обороти на празен ход, да прекъсва на бензин и т.н.
на моното компа е по-глупав от пълната, предполагам, че на пълната ще прави магарии ако отчита повече време бедна или богата смес, което при обикновенната газова уредба се получава - никога не може да се нагласи сместта да е оптимална във всички режими без ламбда контрол система.
ако не знаеш състоянието на свещи, палец и дистрибутор по-добре си ги смени - сменят се защото те са една от предпоставките за гърмежи.
Това са си консумативи на колата а и не са толкова скъпи.
Това е само при положение, че не си ги сменял - всмисъл свещите да са на 50к км и т.н.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта