Здравейте, имам проблем с газов инжекцион AG Autogas systems SGI (холандски) доколкото знам. Така съм я закупил с този инжекцион, внос е от Италия...
Та в последствие започна да ми губи мощност, гори ми повече от преди, прелашква в движение в ниските обороти, като е студена си пали на бензин няма проблем, ако ме хване в скорост да обърне на газ няма проблем, но ако я спра както е топла и след 10-15 минути я запаля отново изгасва, започвам да въртя напразно на 4-5я път запалва и то с мъки и трябва да изфорсирам здраво двигателя за да поеме, или другия вариянт е като дам на контакт преди да запаля да натисна индикатора и да запаля на бензин ръчно. Сменял съм всички филтри, преди рейката имам на маркуча филтър и един филтър имам на изпарителя който е след тръбичката от бутилката, за друг филтър не знам. Отворих и пробката при загрят двигател на изпарителя под двата маркуча (има желязна пробка за шестограм), но нищо не изтече от там съвсем сухо си е.. Не съм отварял изпарителя, понеже не разбирам нищо и няма да мога да си почистя мембрани или да ги сменя, а и за този изпарител ще е трудно да намеря кой знае какво. Проверих в интернет дали има части за тоя ГИ, но не намерих.. единствено в чужди сайтове има такива изпарители, но са около 250-300 евро. Някакви идеи и решения според вас? Благодаря !
Понеже не разбирам, възможна ли е подмяната с алтернативен изпарител ? И как да го избера.
AG Autogas systems SGI 600.001
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: AG Autogas systems SGI 600.001
Възможно е. Не знам откъде си колега, но в повечето сервизи за газови уредби се занимават и с ремонт, независимо от марката на ГИ-то. Ако си някъде около Търговище, мога да препоръчам много добър сервиз.
- Николай.Петров
- Мнения: 41
- Регистриран на: Нед 03 яну 2016 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
Re: AG Autogas systems SGI 600.001
От Русе съм, ходил съм в много сервизи и в известния сервиз в Русе "Клас", навсякъде ми казват, че този газов инжекцион няма да намеря къде да ми го закачат, понеже в Русе никой нямал софтуер за такъв ГИ.. и ми казаха "да не те отчайвам, че и в цяла България са малко хората които имат софтуер за тези инжекциони" :), за това мисля за алтернативен изпарител поне да го сменя, понеже се съмнявам, че проблемите идват главно от него, но то пак ще ми трябва да го закачат на компютър и да го нагодят към моя инжекцион (предполагам)..
- stefan4o
- Мнения: 19300
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: AG Autogas systems SGI 600.001
Ти ще сложиш нов изпарител, ама това не зная дали ще ти реши проблема. Със софтуера се гледа налягането и според него можеш да коригираш коефициентите за дюзите. В смисъл ако старият е работил на дадено налягане (ти не знаеш колко, понеже не си я закачал на комп) трябва да направиш новия да работи на същото, за да не се налагат корекции по горивната карта на ГИ.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: AG Autogas systems SGI 600.001
Слагаш нов изпарител и проблема си остава,с две думи рискуваш да сменяш на сляпо.
Може да се окаже,че рейката е тръгнала.
Липсата на софтуер на коли с монтирани в чужбина уредби е един от най-честите им проблеми.
Ако не е Ланди,БРЦ или Ловато,трудно ще намериш някой който ще има съответния кабел и софт.
Случвало се да монтирам български или друг по-масов компютър който е по-разпространен по нашите ширини.
Понякога се е случвало всичко по уредбата да се е скапало и от нея остава само бутилката и тръбата под колата.
Може да се окаже,че рейката е тръгнала.
Липсата на софтуер на коли с монтирани в чужбина уредби е един от най-честите им проблеми.
Ако не е Ланди,БРЦ или Ловато,трудно ще намериш някой който ще има съответния кабел и софт.
Случвало се да монтирам български или друг по-масов компютър който е по-разпространен по нашите ширини.
Понякога се е случвало всичко по уредбата да се е скапало и от нея остава само бутилката и тръбата под колата.
- ivan_pop
- Мнения: 823
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: AG Autogas systems SGI 600.001
Николай.Петров написа:От Русе съм, ходил съм в много сервизи и в известния сервиз в Русе "Клас", навсякъде ми казват, че този газов инжекцион няма да намеря къде да ми го закачат, понеже в Русе никой нямал софтуер за такъв ГИ.. и ми казаха "да не те отчайвам, че и в цяла България са малко хората които имат софтуер за тези инжекциони" :), за това мисля за алтернативен изпарител поне да го сменя, понеже се съмнявам, че проблемите идват главно от него, но то пак ще ми трябва да го закачат на компютър и да го нагодят към моя инжекцион (предполагам)..
Тези AG SGI са три вида Type1,Type2 и Type3.Тези дето са Type2 ги закачам с кабел за VAG-COM 409 със един преход.На Type1 програмата е под ДОС и не ми се занимава с изкопаеми.За Type3 не съм виждал,те са сравнително нови.Та на въпроса,на Type2 най-често им се скапват дюзите.Дюзите вътре са с едни мембрани и се късат мамбраните.Нови дюзи има в нета да се продават,ама са бая скъпи.Ако дадеш снимки на компа, редуктора и филтъра преди преди дюзите мога да ти кажа с кой тип си,ама няма смисъл.
Моя съвет е остави бутилката и тръбата и сменяй всичко в моторния отсек!
- Николай.Петров
- Мнения: 41
- Регистриран на: Нед 03 яну 2016 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
Re: AG Autogas systems SGI 600.001
така мисля да направя, но всичко опира до пари, ако оставя бутилката и тръбата все ще са си едни 400-500 лева за инжекциона (компютър + дюзи и изпарител) ..
Ще му мислим :)
Ще му мислим :)
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 69 госта