настройка на БРЦ АТ90Е

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Super Sprint
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:29
Автомобил: VW Golf II Marineblau 1987
Двигател: EZ
Местоположение: Севлиево

настройка на БРЦ АТ90Е

Мнениеот Super Sprint » Сря 16 май 2012 23:51


изчетох доста ,но не открих точен отговор на въпроса ми
значи,колата е голф2 ЕZ 1.6 ,изпарителя е брц електрически,
всичко си беше добре,разход обороти палене,докато не реших да сменя въздушния филтър.
След смяната се загуби пх,нагласих го,но колата спря да върви :?
след това май я разбазиках съвсем и от винта за натягане на мембраната.
Интересува ме точен отговор как влияе натегнатоста на мембраната на разхода,на вървежа,също и винта за пх.
Тройника не съм го пипал,преди колата си вървеше много приятно и разхода беше 7 на дълго,сега усезаемо е спъната :roll:
От къде да започна настройката и как влияе на цялата работа натегнатоста на мембраната :roll:




Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: настройка на БРЦ АТ90Е

Мнениеот vladtod® » Съб 19 май 2012 16:05


Сефте сменяш филтър ли , че се е сринало всичко.Ако е била настройвана на мръсен филтър резултата е налице.Натегнатостта на мембраната определя динамиката на колата т.е. чувствителността, а винта с накатката оборотите .Нагласи оборотите като държиш дросела с ръка, и бавно отпускай пружината като рязко подаваш газ и усетиш къде е най-динамична.


janko_danev
Мнения: 110
Регистриран на: Нед 17 окт 2010 16:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: настройка на БРЦ АТ90Е

Мнениеот janko_danev » Съб 19 май 2012 17:01


Колега аз съм с такъв изпарител.Настроива ми го газ-анализатор,винта на оборотите е завит докраи,няма пропадане на обороти,всичко друго регулира от троиника.Шестограма въобще не го пипа,тои е развит на 2 оборота от начално положение.БРЦ е много труден за регулиране иска газ-анализатор.От троиника определяш вървене и горене.Поздрави.


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: настройка на БРЦ АТ90Е

Мнениеот toshara » Сря 23 май 2012 11:27


BRC AT90 електрически как ще е труден за настройка...Имам приятел с такъв и 5мин е готов...Аз съм с BRC AT90 вакуумен и е ужас,минавам поне 50км докато го настроя както ми хареса...А и вървежа ми се мени точно спрямо тройника.


Потребителски аватар
дзвера
Мнения: 867
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 9:21
Автомобил: ford escape
Двигател:
Местоположение: отвъд голямата локва

Re: настройка на БРЦ АТ90Е

Мнениеот дзвера » Сря 23 май 2012 11:34


сам си го настройвам, шестограма е почти завит, той натяга мембраната, с месинговия върток регулираш празния ход, почти завит е и той, от тройника определяш динамиката като рязко форсираш до 3000-3500 оборота и гледаш да реагира бързо и да не гъгне, като пуснеш газта да не падат оборотите под 750-800-850 и да си ги държи постоянно без да притриса.Настроиката се прави на ЗАГРЯЛ(90гр.) мотор.След манипулацията правиш един кръг в квартала и ако ти идва мудна отвиваш с 1/4 от троиника.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: настройка на БРЦ АТ90Е

Мнениеот Winner25 » Пет 13 май 2016 22:45


Имам проблем с настройката на изпарителя. Когато колата загрее при подаване на газ при ниски обороти се получава недостиг на гориво и започва да придърпва или направо забива муцуната. Месинговият винт е завит докрай. Ако развия повече винта за чувствителноста на мембраните ми се губи празния ход заради богата смес. С развиване на тройника пак не се получава.
Някакви идеи как да се справя с проблема? Или може би вече мембраните са за смяна?


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: настройка на БРЦ АТ90Е

Мнениеот vladtod® » Нед 15 май 2016 7:53


Или филтърчето е замазано.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: настройка на БРЦ АТ90Е

Мнениеот Winner25 » Нед 15 май 2016 16:17


Клапана ми е чисто нов. Газ стига достатъчно. Мога да поддържам високи обороти. Проблема е че трябва плавно да ускорявам.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: настройка на БРЦ АТ90Е

Мнениеот pe6kata » Нед 15 май 2016 16:50


Winner25 написа: ...Някакви идеи как да се справя с проблема? Или може би вече мембраните са за смяна?

направил ли е 5-6 години, ред е на нов(!) изпарител. Така става, не може да се настрои ..
Не се подлъгвай да тръгваш да сменяш мембрани на този изпарител.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: настройка на БРЦ АТ90Е

Мнениеот Winner25 » Нед 15 май 2016 20:02


Стар е изпарителя. Не знам на колко години е, но уж до последно е работел :rolleyes


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: настройка на БРЦ АТ90Е

Мнениеот vladtod® » Пон 16 май 2016 7:01


Аз паля на газ и е необходими месинга да е развит малко за да пусне малко газчица иначе няма палене, а натегнатоста на мембраната не ми влияе на ПХ освен ако не съм откачил стъпковия мотор ако става въпрос за пасат 1.8.,


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: настройка на БРЦ АТ90Е

Мнениеот Winner25 » Пон 16 май 2016 8:00


Не е пасата. Настройката е продължението на тази тема. Колата пали лесно и на бензин и на газ. Има перфектен празен ход. Докато загрее напълно върви добре.
Като загрее, за да ускоря от ниска скорост, трябва да го направя с много плавно подаване на газта. Ако натисна повече педала почва да придърпва.
Мисля да пробвам с друг изпарител. Другия вариант е като загрее от някъде да смуче въздух под смесителя, но мисля че няма от къде.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19303
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: настройка на БРЦ АТ90Е

Мнениеот stefan4o » Пон 16 май 2016 10:00


Ограничи дебита на охл. течност през изпарителя и може нещата да се подобрят. 90-100 градуса около мембраната според мен (а и не само) са нежелателни. Подобен ефект го има и при мен, но не толкоз ясно изразен и дразнещ, че да ме накара да редуцирам още дебита на водата


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: настройка на БРЦ АТ90Е

Мнениеот Winner25 » Пон 16 май 2016 13:40


Ще пробвам с дебита :th_up Другото което ме притеснява е че единия от тънките маркучи между тройника и изпарителя е доста извит, но разстоянието е много малко и няма как да го пусна с по-малко извивки.


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: настройка на БРЦ АТ90Е

Мнениеот vaiper 1 » Нед 22 май 2016 13:26


Придърпва казваш газ ли не стига :biggrin Виж дали загрява изобщо тоя изпарител с малко реглаж ще тръгне :wink



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта