Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ
Здравейте.Имам странни явления когато карам колата на газ.Ту върви,ту не върви.Играх си с настройката на изпарителя и тръгна по добре но не задържаше обороти при изключване от скорост падаха на 500 об. и се мъчи да изгасне ,а после ги стабилизира на 900 об.После врътнах пак винта и стабилизира оборотите но спря да върви добре.Въпроса ми е как да изкарам оптимална настройка на тази газова?
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ
Затягаш винта на тройника до край. Връщаш го два оборота и половина. Качваш се и караш, ако не ти харесва развиваш малко винта, и пак караш. Аз на моето 2е му бях целнал ебати яката настройла точно преди да го продам....ама не помня колко вртки направих на внта...
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ
Тройника дето е за въздуха ли?Те са два винта черен пластмасов и месингов на изпарителя.Кой от двата да въртя?А другия в какво положение трябва да остане?
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ
Аз въртях тоя пластмасовия с пружината дето е, малко преди филтърната кутия. При изпарителя не съм барал
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ
Аз въртях изпарителя и сега не мога да я настроя,пробвах да регулирам от тройника но или в ниските или в високите е слаба.Утре ще се отбия до един газаджия да я види
- Pet_rov
- Мнения: 4491
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ
Не ми се рови, но някой колега беше описал процеса горе-долу така:
1. Развиваш тройника за газта към мотора докрай.
2. Палиш и от пластмасовия винт на изпарителя нагласяш тихите обороти да са равномерни примерно 900/650, зависи от колата.
3. Някой вдига 3000 об/мин и ги задържа.
4. Ти навиваш винта на тройника, докато започне да сваля оборотите - примерно 2800.
5. Караш, ако ти хареса вървежа, оставяш. Ако разходът е висок, навиваш с по 1/4 оборот тройника за газта.
А, още нещо. Оня бронзов винт за байпасната газ не се отвива повече от оборот и половина.
Ако нещо бъркам, моля, коригирайте ме.
1. Развиваш тройника за газта към мотора докрай.
2. Палиш и от пластмасовия винт на изпарителя нагласяш тихите обороти да са равномерни примерно 900/650, зависи от колата.
3. Някой вдига 3000 об/мин и ги задържа.
4. Ти навиваш винта на тройника, докато започне да сваля оборотите - примерно 2800.
5. Караш, ако ти хареса вървежа, оставяш. Ако разходът е висок, навиваш с по 1/4 оборот тройника за газта.
А, още нещо. Оня бронзов винт за байпасната газ не се отвива повече от оборот и половина.
Ако нещо бъркам, моля, коригирайте ме.
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ
Мреси

- Pet_rov
- Мнения: 4491
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ
Дано всичко е наред! Успех!
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ
Перфектно тръгна.Благодаря колеги
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ
Случайно разбрах че долната част на филтърната ми кутия е то голф 3 2Е.Изолирах тази дупка и в момента колата върви на гръмотевица.Топъл въздух ли е гълтало не знам,но имаше негативен ефект когато беше отпушена
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ
Да видим разхода...
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ
Разхода е ясен
Tури и един инжекцион и да видиш как ще "тръгне".Плочката запушва вървежа на двигател над 100 коня
И аз моя го карах с обикновена ловато,но имаше разлика особено на бензин.Иначе си работеше прекрасно,но си беше удушена.

Tури и един инжекцион и да видиш как ще "тръгне".Плочката запушва вървежа на двигател над 100 коня

И аз моя го карах с обикновена ловато,но имаше разлика особено на бензин.Иначе си работеше прекрасно,но си беше удушена.
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ
Какво за разхода?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ
Ще се дигне,щом си я направил да върви доволно със сигурност ще ти качи разхода.
Няма как хем да върви хем да гори малко
Няма как хем да върви хем да гори малко

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта