Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Daniel Kuntov
Мнения: 820
Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: GTI 2.0 8V AGG

Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ

Мнениеот Daniel Kuntov » Сря 03 авг 2016 16:16


Здравейте.Имам странни явления когато карам колата на газ.Ту върви,ту не върви.Играх си с настройката на изпарителя и тръгна по добре но не задържаше обороти при изключване от скорост падаха на 500 об. и се мъчи да изгасне ,а после ги стабилизира на 900 об.После врътнах пак винта и стабилизира оборотите но спря да върви добре.Въпроса ми е как да изкарам оптимална настройка на тази газова?
    На бензин всичко е ок :)




    Потребителски аватар
    vucata
    Мнения: 3610
    Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
    Автомобил: Ford Mondeo MK2
    Двигател: 1.8TD 2000
    Местоположение: Bulgaria- Sofia
    Контакти:

    Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ

    Мнениеот vucata » Сря 03 авг 2016 16:26


    Затягаш винта на тройника до край. Връщаш го два оборота и половина. Качваш се и караш, ако не ти харесва развиваш малко винта, и пак караш. Аз на моето 2е му бях целнал ебати яката настройла точно преди да го продам....ама не помня колко вртки направих на внта...


    Потребителски аватар
    Daniel Kuntov
    Мнения: 820
    Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
    Автомобил: VW Golf 3
    Двигател: GTI 2.0 8V AGG

    Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ

    Мнениеот Daniel Kuntov » Сря 03 авг 2016 20:15


    Тройника дето е за въздуха ли?Те са два винта черен пластмасов и месингов на изпарителя.Кой от двата да въртя?А другия в какво положение трябва да остане?


    Потребителски аватар
    vucata
    Мнения: 3610
    Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
    Автомобил: Ford Mondeo MK2
    Двигател: 1.8TD 2000
    Местоположение: Bulgaria- Sofia
    Контакти:

    Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ

    Мнениеот vucata » Сря 03 авг 2016 21:28


    Аз въртях тоя пластмасовия с пружината дето е, малко преди филтърната кутия. При изпарителя не съм барал


    Потребителски аватар
    Daniel Kuntov
    Мнения: 820
    Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
    Автомобил: VW Golf 3
    Двигател: GTI 2.0 8V AGG

    Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ

    Мнениеот Daniel Kuntov » Сря 03 авг 2016 21:32


    Аз въртях изпарителя и сега не мога да я настроя,пробвах да регулирам от тройника но или в ниските или в високите е слаба.Утре ще се отбия до един газаджия да я види


    Потребителски аватар
    Pet_rov
    Мнения: 4491
    Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
    Автомобил: Passat Variant B4
    Двигател: ADZ 1996
    Местоположение: Шумен

    Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ

    Мнениеот Pet_rov » Чет 04 авг 2016 11:35


    Не ми се рови, но някой колега беше описал процеса горе-долу така:
    1. Развиваш тройника за газта към мотора докрай.
    2. Палиш и от пластмасовия винт на изпарителя нагласяш тихите обороти да са равномерни примерно 900/650, зависи от колата.
    3. Някой вдига 3000 об/мин и ги задържа.
    4. Ти навиваш винта на тройника, докато започне да сваля оборотите - примерно 2800.
    5. Караш, ако ти хареса вървежа, оставяш. Ако разходът е висок, навиваш с по 1/4 оборот тройника за газта.
    А, още нещо. Оня бронзов винт за байпасната газ не се отвива повече от оборот и половина.
    Ако нещо бъркам, моля, коригирайте ме.


    Потребителски аватар
    Daniel Kuntov
    Мнения: 820
    Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
    Автомобил: VW Golf 3
    Двигател: GTI 2.0 8V AGG

    Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ

    Мнениеот Daniel Kuntov » Чет 04 авг 2016 14:49


    Мреси :th_up
      Направих го и колата тръгна пак добре при ускорение,но свърши газта и не можах да я пробвам във високите скорости.Като заредя ще видим резултата


      Потребителски аватар
      Pet_rov
      Мнения: 4491
      Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
      Автомобил: Passat Variant B4
      Двигател: ADZ 1996
      Местоположение: Шумен

      Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ

      Мнениеот Pet_rov » Чет 04 авг 2016 15:09


      Дано всичко е наред! Успех!


      Потребителски аватар
      Daniel Kuntov
      Мнения: 820
      Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
      Автомобил: VW Golf 3
      Двигател: GTI 2.0 8V AGG

      Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ

      Мнениеот Daniel Kuntov » Чет 11 авг 2016 22:24


      Перфектно тръгна.Благодаря колеги


      Потребителски аватар
      Pet_rov
      Мнения: 4491
      Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
      Автомобил: Passat Variant B4
      Двигател: ADZ 1996
      Местоположение: Шумен

      Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ

      Мнениеот Pet_rov » Пет 12 авг 2016 15:56


      Чудесно! :beer


      Потребителски аватар
      Daniel Kuntov
      Мнения: 820
      Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
      Автомобил: VW Golf 3
      Двигател: GTI 2.0 8V AGG

      Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ

      Мнениеот Daniel Kuntov » Пет 12 авг 2016 16:02


      Случайно разбрах че долната част на филтърната ми кутия е то голф 3 2Е.Изолирах тази дупка и в момента колата върви на гръмотевица.Топъл въздух ли е гълтало не знам,но имаше негативен ефект когато беше отпушена
      Прикачени файлове
      Изображение033.jpg
      Изображение034.jpg


      Потребителски аватар
      muns61
      Мнения: 7965
      Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
      Автомобил:
      Двигател:
      Местоположение: pleven

      Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ

      Мнениеот muns61 » Пет 12 авг 2016 20:12


      Да видим разхода...


      Потребителски аватар
      Bai Sando
      Мнения: 8116
      Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
      Автомобил: Audi A 3
      Двигател: 2000 TDI 2006г
      Местоположение: Пазарджик

      Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ

      Мнениеот Bai Sando » Пет 12 авг 2016 21:04


      Разхода е ясен :mhihi
      Tури и един инжекцион и да видиш как ще "тръгне".Плочката запушва вървежа на двигател над 100 коня :wink
      И аз моя го карах с обикновена ловато,но имаше разлика особено на бензин.Иначе си работеше прекрасно,но си беше удушена.


      Потребителски аватар
      Daniel Kuntov
      Мнения: 820
      Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
      Автомобил: VW Golf 3
      Двигател: GTI 2.0 8V AGG

      Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ

      Мнениеот Daniel Kuntov » Съб 13 авг 2016 0:41


      Какво за разхода?


      Потребителски аватар
      Bai Sando
      Мнения: 8116
      Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
      Автомобил: Audi A 3
      Двигател: 2000 TDI 2006г
      Местоположение: Пазарджик

      Re: Голф 3 2.0 115 к.с. АГГ настройка на АГУ

      Мнениеот Bai Sando » Съб 13 авг 2016 12:24


      Ще се дигне,щом си я направил да върви доволно със сигурност ще ти качи разхода.
      Няма как хем да върви хем да гори малко :smile



      Върни се в “Автогазови уредби”

      Кой е на линия

      Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта