Колеги от известно време имам проблем който ме дрезни ужасно много.
Аз съм с газов инжекцион кар газ в БМС съм го слагал преди някоко месеца.всичко е ОК но като загрее колата започва да мени обороти на празен ход?днес 2 часа гледаха и не можаха да разберат от каде е проблема?
на бензин не го прави толкова осезаемо но баено връща до нормални обороти.
менящи се обороти?
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
От всичко може да е, може да е от кабелите, свещите, от ламдба сондата - вижте първо нея дали подава нормален сигнал, може и да са ти сложили различен размер дюзи на газовият инжекцион. За всеки модел кола има различен размер. При мене онея тикви в Търново бяха ми сложили стандартните (те идват само с един размер от Италия), че тука в Русе ми сложиха размерът за моя модел и колата се озапти. Имах същия проблем като тебе, подскачаха като луди оборотите. Почти съм убеден, ако всички други неща са наред по колата, че е от дюзите на инжекциона (газовия).
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
Ko да се съмняваш. 90 % от майсторите газаджии са измекяри и некадърници, повечето се учат на твоята кола. И до ден днешен тези в Олимпик в Търново не знаят, че има различни размери дюзи. Кадърните газаджии са страшно малко! От опит това ти го казвам! А за дюзите съм почти убеден! Кажи какъв модел точно ти е уредбата, каква кола точно караш, с какъв мотор, какъв обем и каква година, аз ще проверя тук за дюзите и ще видим какво можем да направим. По принцип и сам можеш да си ги смениш. Струват 2.5 парчето, едни бронзови винтили все едно гледаш. Пиши, ще проверя и ще пробваш сам тази операция!
- dan40
- Мнения: 428
- Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
- Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега , аз го имам същия проблем . Моята не е газов инжекцион , но прави същата мизерия с оборотите . Газовата уредба я сложих преди 4 дена и направо вече почвам да съжалявам , че я сложих . На празен ход , така мени оборотите , че имам чувството че карам трактор , а не кола . Днес ходих до газаджиите дето ми я слагаха и те я гледаха 2 часа и накрая така и не разбраха от какво го прави . Закрепиха я да работи на 1000 оборота и сега не го прави , но като врътнат малко изпаритела да паднат оборотите и пак почва. Направо незнам какво да правя .. в краен случай мился да я карам на един майстор на ул. Козлодуй , който уж се води че много разбира и да видим той какво ще каже ...
- Shnorhel
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
аз бях ж ХЕЕД в надежда и я гледаха за грешки и откриха само това 4е връща бавно оборотите до нормално положение.и предполагам 4е това е проблема?мисля 4е в Хеед няма д згрешиш сега съм в командировка,но когато се върна там ще отида
35 лева е прегледа и оправяне на що годе малки неща
ина4е е супер дразнещо това
ако ти го оправят кажи ми:)
35 лева е прегледа и оправяне на що годе малки неща
ина4е е супер дразнещо това
ако ти го оправят кажи ми:)
- dan40
- Мнения: 428
- Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
- Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
- Двигател:
- Местоположение: София
Начи при мен не е само това проблема,че връща бавно оборотите . Проблема е там,че постоянно мени оборотите в доапазон от 800 до 1000 оборота и колата престана да работи добре и на бензин . Но все пак мерси за съвета , ще я закарам там и да видим какво ще кажат там .Дай малко повече инфо каде се намира тоя сервиз
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 17 май 2007 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Братоци аз отдавна го решх този проблем. Значи карам тройка 1.6 моно АБУ на метан Проблема ми бе същия като на повечето от вас менящи се обороти от време на време или много високи или много ниски, на бензин ужас гасне пука чука абе заеби .Та моя майстор като отидох ми каза като почне да го прави да спра да махна клемата на акумулаторада изчакам 5-10 минути и да я сложа обратно. По този начин се рестартвал компа и се чистели всички грешки. Направих го и като че ли колата се съживи оправи се и започна да работи перфектно, казах това на майстора и той реши проблема радикално като ми направи така че като изгася колата все едно свалям клема на акумулатора и компа се рестартва от тогава вече 80 хил км на метан колата ми върви на пушка 170 км/ч на метан без ядове обороти перфектни разход перфект . На моно инжекция това е решението повечето лъжливи релета са пълен ташак и не дават никакъв резултат надявам се да съм бил полезен с моя скромен опит
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Dankin написа:Тва колега с рестартването на компа беше първото нещо което направих , но ... без резултат . Вчера колата ми беше на сервиз и ми казаха че мембраната на моното си е отишла.Днес трябва да си взема колата и се надявам вече всичко да е на 6
каква мембрана на моното колега?
за бензина ли или??
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта