Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София
Потвърждавам. Ама аз пък никога не съм си пържил така мотора - 5000+ оборота. За мен от тоя мотор - толкова - 90 коня са си все пак, а и купето не е никак леко.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София
kgkep написа:...На баир примерно като дам пълна газ на 2ра пак с около 2000 дори леко имам чувството, че ЗАБИВА и спира и нито се цеди, нито върви, съвсем спокойно си е.
На моят Пасат 1.8 сам му сложих газовата у дома, разходът ми е около 10.5-11/100 комбинирано и колата макар и малко по-мудна от на бензин набира долу-горе нормално за купето. Освен това нямам такъв проблем да не мога да кача баира на 2-ра скорост. И това имайки предвид, че изпарителят ми е втора ръка и съм си го нагласял сам. Като последното не е хвалба, а подчертавам че нито имам голямо оборудване за настройка..нито имам газ-анализатор, нито съм експерт в настройката...
Карал съм и дизел. В ниските е по-добре, но иначе умира. Освен всичко това дизелите са по-проблемни, като си направят годинките.
Иначе, предавките на Пасат 1.8 са доста къси. Може би защото предната ми кола беше дизел и там оборотите са други. Пасата като изляза извънградско, все стои по 2800-3000оборота, а си карам с 90-110км/ч.
И все пак, на 2-ра колата да не може да качи обороти на баира и да се ускори... Нещо нередно има.
Pet_rov написа:...За мен от тоя мотор - толкова - 90 коня са си все пак, а и купето не е никак леко.
Абе 1185-1250кг е. Малко е мудна.Golf2 1.8 90коня е 965-1080кг. Все пак, Пасат B3 не е някоя нова кола, където тежат по 2 тона.
Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София
Градско ми е немислимо да сменям на 1500 оборота, това означава да сложа 4та преди да съм вдигнал 40км/ч което си е влачене. Ако се налага да карам в колона в задръстване или по тясна улица след градския, тогава да, сменям на ниски. Иначе си я развъртам до 3000, 3500 и се движи нормално. Не мисля, че се цеди до към 4000, все пак максималната мощност е при 4500 и колкото по го развъртам, толкова по-бързо ускорява. Моите познати които карат слабички или градски коли също сменят при подобни обороти. Градските коли като Поло вече са по 90к.с. така че е нормално за това купе да е тромава. Пак казвам, важното е, че ми върши работа и си се придвижвам.
TDIто, във всичко си е по-добре. Няма място за сравнение. Лично аз не бих си купил друга кола с атмосферен мотор, без значение дизел или бензин, освен ако е над 250к.с. но това е друга тема.
TDIто, във всичко си е по-добре. Няма място за сравнение. Лично аз не бих си купил друга кола с атмосферен мотор, без значение дизел или бензин, освен ако е над 250к.с. но това е друга тема.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София
Разбирам неволите ти. Сравняваш моно с газ с турбодизел с директно впръскване.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София
kgkep написа:Градските коли като Поло вече са по 90к.с.
С форсирани двигатели от по 1.0, 1.2 - които без турбо са по 50-60 коня макс. После не се чуди защо новите двигатели не докарват поне 500,000км - 1,000,000км до основен ремонт, а на 200,000км почват да горят масло като фурии. Има причина много хора да твърдят, че всичко над Golf2 е грандиозен провал на свидливостта, където икономистите в крайна сметка надделяват над инженерите. А икономистите по природа са стипци.
- Jijooshu
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед 07 дек 2014 18:03
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1989
- Местоположение: Варна
Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София
К.Одаджийски написа:Хмм, аз редовно обръщам оборотомера до макс, цедя и на втора и на трета понякога до край, отвъд червеното, на втора са около стотина километра, на трета около 140, та на трета по рядко цедя до край. На бензин не може, щото спира горивото на 6 хил оборота като че ли, но на газ, няма проблеми. За съжаление време нямам засичано. Утре ще пътувам и мога да сложа телефона да снима, въпреки калпавата стойка и да направя някои проби
Мислех си, че аз съм луд, ама поне на червеното се запирам малко, не ми се прави салата в картера
Прекъсвача на бензин трябва да ти е на 6200 оборота, поне моя тогава удря. Но със сигурност имаме разлика в кутиите, моя както и да го карам, повече от 90 на втора не иска.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София
Само аз ли си сменям предавките на 1.6-то на 1600-1800 оборота и си се движа с трафика?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София
Днеска засичах, около 15-16 секунди от 0 до 100 км/ч на газ
Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София
15, 16 сек. е супер за газ. Аз горе-долу за толкова ги правя на бензин. Ти на практика не трябва да имаш почти никаква разлика в вървежа от газ на бензин. Ако и аз успея да докарам такова ускорение на газ и разход около 15 на 100 в София ще съм напълно доволен.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София
Има една разлика, аз съм с двигател PF, който по принцип с пълния инжекцион е 107 магарета, обаче аз изхвърлих колектора, дюзите и ЕКУ-то и монтирах моно от ABS двигател. Та по добрите показатели са може би заради разлики в главата на двигателите. Клапаните на моята глава май с с по голям диаметър и от там малко по добра динамика може би. Може да измисля и нещо с разпределителен вал от друг двигател, ама не ги разбирам и не знам какъв точно да търся. Май колегата венто мога да питам, че той вади много коне от моно
Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София
Валове знам че попринцип слагат от 2Е, но не знам дали на 1.8 пълна инжекция като твоя не е същия. И аз мислех да слагам от 2Е като отварях мотора, но за сега се отказах. Сега отивам до газаджията да видя какво ще направи.
Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София
Минах през газаджията, но имаше хора и не ми се чакаше. Прибрах се и реших да си я врътна аз. Преди това 3, 4 пъти минах от газ на бензин и при превключването обратно от бензин на газ все гаснеше.
Отвих около половин оборот кранчето на маркуча за газта, след което ниските отидоха на 1000. От пластмасовия винт отвих 1/4 но не се промениха, след това го върнах както беше преди това и навих малко по-малко от 1/4 с което оборотите заспаха на около 900, както са на бензин. Пробвах из квартала, има доста разлика към по-добро. При много плавно потегляне само на съединител не се тресе както преди, а си тръгва нормално като на бензин. За вървеж не мога да кажа все още. Ако сложа с 30км/ч 3та и дам пълна газ не забива, ами се опитва да поеме. Като излезна на по-широк път, без коли ще я пробвам.
За ниските обороти правилно ли съм ги направил като съм ги регулирал с навиване на винта?
Трябва ли да падат оборотите за секунда при преминаване от бензин на газ, сега отиват до коло 700 и се нормализират веднага до тези около 900, които направих от винта?
Отвих около половин оборот кранчето на маркуча за газта, след което ниските отидоха на 1000. От пластмасовия винт отвих 1/4 но не се промениха, след това го върнах както беше преди това и навих малко по-малко от 1/4 с което оборотите заспаха на около 900, както са на бензин. Пробвах из квартала, има доста разлика към по-добро. При много плавно потегляне само на съединител не се тресе както преди, а си тръгва нормално като на бензин. За вървеж не мога да кажа все още. Ако сложа с 30км/ч 3та и дам пълна газ не забива, ами се опитва да поеме. Като излезна на по-широк път, без коли ще я пробвам.
За ниските обороти правилно ли съм ги направил като съм ги регулирал с навиване на винта?
Трябва ли да падат оборотите за секунда при преминаване от бензин на газ, сега отиват до коло 700 и се нормализират веднага до тези около 900, които направих от винта?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София
На прав път си. Неволята помага.
http://www.slovo.bg/showwork.php3?AuID= ... 06&Level=1
http://www.slovo.bg/showwork.php3?AuID= ... 06&Level=1
Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София
Мерси!
За неволята знам, аз попринцип обичам сам да правя нещата, да питам, прочета, пробвам....Интересното е, че като си прявя нещо, каквото и да е, без значение по кола или друго, все някой се намира да ми каже: "Абе то има майстори за това, какво се занимаваш....." или "То ако всичко можехме сами..."
Затова викам, тая кола това лято всичко и правих, глава, АБС, предница, лагери....Преди години, скорости, шибедах... Та викам айде поне с газовата да не се занимавам аз, но ето че се оказва, че пак се стигна до неволята. Много по-лесно щеше да е ако се бях захванал сам от самото начало.
Днес си мисля, аз по бая руски и ГДРиски карбуратори съм пипал и разглабял, защо не пробвам и газовата да врътна.
П.С.
За правия път по който съм, пропускам ли нещо? За сега мисля да я оставя така и да пипам само ако разхода не е добре?
За неволята знам, аз попринцип обичам сам да правя нещата, да питам, прочета, пробвам....Интересното е, че като си прявя нещо, каквото и да е, без значение по кола или друго, все някой се намира да ми каже: "Абе то има майстори за това, какво се занимаваш....." или "То ако всичко можехме сами..."
Затова викам, тая кола това лято всичко и правих, глава, АБС, предница, лагери....Преди години, скорости, шибедах... Та викам айде поне с газовата да не се занимавам аз, но ето че се оказва, че пак се стигна до неволята. Много по-лесно щеше да е ако се бях захванал сам от самото начало.
Днес си мисля, аз по бая руски и ГДРиски карбуратори съм пипал и разглабял, защо не пробвам и газовата да врътна.
П.С.
За правия път по който съм, пропускам ли нещо? За сега мисля да я оставя така и да пипам само ако разхода не е добре?
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...
Не я закачай. Вече ако разходът е повече, може да я побъзикаш.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта