Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4414
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София

Мнениеот Pet_rov » Чет 03 ное 2016 15:56


Потвърждавам. Ама аз пък никога не съм си пържил така мотора - 5000+ оборота. За мен от тоя мотор - толкова - 90 коня са си все пак, а и купето не е никак леко.




Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София

Мнениеот инжектопляктор » Чет 03 ное 2016 16:01


kgkep написа:...На баир примерно като дам пълна газ на 2ра пак с около 2000 дори леко имам чувството, че ЗАБИВА и спира и нито се цеди, нито върви, съвсем спокойно си е.

На моят Пасат 1.8 сам му сложих газовата у дома, разходът ми е около 10.5-11/100 комбинирано и колата макар и малко по-мудна от на бензин набира долу-горе нормално за купето. Освен това нямам такъв проблем да не мога да кача баира на 2-ра скорост. И това имайки предвид, че изпарителят ми е втора ръка и съм си го нагласял сам. Като последното не е хвалба, а подчертавам че нито имам голямо оборудване за настройка..нито имам газ-анализатор, нито съм експерт в настройката...
Карал съм и дизел. В ниските е по-добре, но иначе умира. Освен всичко това дизелите са по-проблемни, като си направят годинките.
Иначе, предавките на Пасат 1.8 са доста къси. Може би защото предната ми кола беше дизел и там оборотите са други. Пасата като изляза извънградско, все стои по 2800-3000оборота, а си карам с 90-110км/ч.
И все пак, на 2-ра колата да не може да качи обороти на баира и да се ускори... Нещо нередно има.
Pet_rov написа:...За мен от тоя мотор - толкова - 90 коня са си все пак, а и купето не е никак леко.

Абе 1185-1250кг е. Малко е мудна.Golf2 1.8 90коня е 965-1080кг. Все пак, Пасат B3 не е някоя нова кола, където тежат по 2 тона.


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София

Мнениеот kgkep » Пет 04 ное 2016 23:52


Градско ми е немислимо да сменям на 1500 оборота, това означава да сложа 4та преди да съм вдигнал 40км/ч което си е влачене. Ако се налага да карам в колона в задръстване или по тясна улица след градския, тогава да, сменям на ниски. Иначе си я развъртам до 3000, 3500 и се движи нормално. Не мисля, че се цеди до към 4000, все пак максималната мощност е при 4500 и колкото по го развъртам, толкова по-бързо ускорява. Моите познати които карат слабички или градски коли също сменят при подобни обороти. Градските коли като Поло вече са по 90к.с. така че е нормално за това купе да е тромава. Пак казвам, важното е, че ми върши работа и си се придвижвам.
TDIто, във всичко си е по-добре. Няма място за сравнение. Лично аз не бих си купил друга кола с атмосферен мотор, без значение дизел или бензин, освен ако е над 250к.с. но това е друга тема.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София

Мнениеот stefan4o » Съб 05 ное 2016 7:59


Разбирам неволите ти. Сравняваш моно с газ с турбодизел с директно впръскване.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София

Мнениеот инжектопляктор » Съб 05 ное 2016 8:10


kgkep написа:Градските коли като Поло вече са по 90к.с.

С форсирани двигатели от по 1.0, 1.2 - които без турбо са по 50-60 коня макс. После не се чуди защо новите двигатели не докарват поне 500,000км - 1,000,000км до основен ремонт, а на 200,000км почват да горят масло като фурии. Има причина много хора да твърдят, че всичко над Golf2 е грандиозен провал на свидливостта, където икономистите в крайна сметка надделяват над инженерите. :no А икономистите по природа са стипци. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Jijooshu
Мнения: 87
Регистриран на: Нед 07 дек 2014 18:03
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1989
Местоположение: Варна

Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София

Мнениеот Jijooshu » Съб 05 ное 2016 9:45


К.Одаджийски написа:Хмм, аз редовно обръщам оборотомера до макс, цедя и на втора и на трета понякога до край, отвъд червеното, на втора са около стотина километра, на трета около 140, та на трета по рядко цедя до край. На бензин не може, щото спира горивото на 6 хил оборота като че ли, но на газ, няма проблеми. За съжаление време нямам засичано. Утре ще пътувам и мога да сложа телефона да снима, въпреки калпавата стойка и да направя някои проби


Мислех си, че аз съм луд, ама поне на червеното се запирам малко, не ми се прави салата в картера :mhihi :mhihi

Прекъсвача на бензин трябва да ти е на 6200 оборота, поне моя тогава удря. Но със сигурност имаме разлика в кутиите, моя както и да го карам, повече от 90 на втора не иска.


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1934
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София

Мнениеот beuchat » Съб 05 ное 2016 17:41


Само аз ли си сменям предавките на 1.6-то на 1600-1800 оборота и си се движа с трафика? :rolleyes


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 05 ное 2016 19:42


Днеска засичах, около 15-16 секунди от 0 до 100 км/ч на газ


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София

Мнениеот kgkep » Нед 06 ное 2016 18:37


15, 16 сек. е супер за газ. Аз горе-долу за толкова ги правя на бензин. Ти на практика не трябва да имаш почти никаква разлика в вървежа от газ на бензин. Ако и аз успея да докарам такова ускорение на газ и разход около 15 на 100 в София ще съм напълно доволен.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 06 ное 2016 19:12


Има една разлика, аз съм с двигател PF, който по принцип с пълния инжекцион е 107 магарета, обаче аз изхвърлих колектора, дюзите и ЕКУ-то и монтирах моно от ABS двигател. Та по добрите показатели са може би заради разлики в главата на двигателите. Клапаните на моята глава май с с по голям диаметър и от там малко по добра динамика може би. Може да измисля и нещо с разпределителен вал от друг двигател, ама не ги разбирам и не знам какъв точно да търся. Май колегата венто мога да питам, че той вади много коне от моно


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София

Мнениеот kgkep » Пон 07 ное 2016 11:09


Валове знам че попринцип слагат от 2Е, но не знам дали на 1.8 пълна инжекция като твоя не е същия. И аз мислех да слагам от 2Е като отварях мотора, но за сега се отказах. Сега отивам до газаджията да видя какво ще направи.


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София

Мнениеот kgkep » Пон 07 ное 2016 13:22


Минах през газаджията, но имаше хора и не ми се чакаше. Прибрах се и реших да си я врътна аз. Преди това 3, 4 пъти минах от газ на бензин и при превключването обратно от бензин на газ все гаснеше.
Отвих около половин оборот кранчето на маркуча за газта, след което ниските отидоха на 1000. От пластмасовия винт отвих 1/4 но не се промениха, след това го върнах както беше преди това и навих малко по-малко от 1/4 с което оборотите заспаха на около 900, както са на бензин. Пробвах из квартала, има доста разлика към по-добро. При много плавно потегляне само на съединител не се тресе както преди, а си тръгва нормално като на бензин. За вървеж не мога да кажа все още. Ако сложа с 30км/ч 3та и дам пълна газ не забива, ами се опитва да поеме. Като излезна на по-широк път, без коли ще я пробвам.
За ниските обороти правилно ли съм ги направил като съм ги регулирал с навиване на винта?
Трябва ли да падат оборотите за секунда при преминаване от бензин на газ, сега отиват до коло 700 и се нормализират веднага до тези около 900, които направих от винта?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София

Мнениеот muns61 » Пон 07 ное 2016 19:58


На прав път си. Неволята помага.
http://www.slovo.bg/showwork.php3?AuID= ... 06&Level=1


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София

Мнениеот kgkep » Пон 07 ное 2016 23:28


Мерси!
За неволята знам, аз попринцип обичам сам да правя нещата, да питам, прочета, пробвам....Интересното е, че като си прявя нещо, каквото и да е, без значение по кола или друго, все някой се намира да ми каже: "Абе то има майстори за това, какво се занимаваш....." или "То ако всичко можехме сами..."
Затова викам, тая кола това лято всичко и правих, глава, АБС, предница, лагери....Преди години, скорости, шибедах... Та викам айде поне с газовата да не се занимавам аз, но ето че се оказва, че пак се стигна до неволята. :mhihi Много по-лесно щеше да е ако се бях захванал сам от самото начало.
Днес си мисля, аз по бая руски и ГДРиски карбуратори съм пипал и разглабял, защо не пробвам и газовата да врътна.

П.С.
За правия път по който съм, пропускам ли нещо? За сега мисля да я оставя така и да пипам само ако разхода не е добре?


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4414
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот Pet_rov » Вто 08 ное 2016 11:12


Не я закачай. Вече ако разходът е повече, може да я побъзикаш.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта