Smeagol написа:Последната опция е Fobos, но след кратък разговор с двама познати, монтирали в Eurogas стана ясно, че не обръщат достатъчно внимание на всеки детаил, защото са зарити от работа...
Това е много несериозно, тези твои познати сериозно са се объркали, при нас натоварването е целогодишно, и така сме натоварени вече 15 години а не от вчера, така че отдавна сме свикнали натоварването да не пречи на работата и на качеството на монтажите, и клиентите които образуват това зариване от работа, всъшност идват само заради качеството на монтажа и настройките, а не заради минералната вода в Горна Баня, това е като кръчмите по морето, само пълните са добри.
При всеки един монтаж клиента ни получава много повече от това което очаква и вижда, понеже клиента не присъства на самия монтаж няма как да оцени и да разбере какво точно се прави за него, например всяка една рейка се калибрира допълнително преди монтаж, всички тръби се продухват със сгъстен въздух преди да се монтират, колекторите се свалят или се дупчат на място но само под налягане, при настройка се минават задължително 8-10 километра с колата, понякога се минават и 30 километра докато се постигне нужния резултат, задължително на всяка кола се прави високоскоростен тест в магистрален режим от 120 км.в час, колко сервизи в БГ правят това за клиентите си ?
Колкото до детайлите на самия монтаж, всеки детайл по монтаж се обсъжда предварително със собственика когато предава колата за монтажа, лично той избира кое къде и как точно да се постави, дали пълначката да е при бензина или на бронята решава лично клиента, така че няма начин впоследствие да има изненадани и недоволни от избора, това е наш принцип повече от 15 години.
Основна конфликтна точка при А4 турбо е капака над двигателя, добрия монтаж изисква леко подстригване на капака за да се намали разстоянието между рейката и всмукателния колектор на около 20 см., така се гарантира добрата работа в режим на празен ход, възможно е да се монтира без подстригване на капака, но маркучите стават по-дълги и практически естетиката убива правилното впръскване на горивото.
При нас сме избрали да подстригваме капака, така даваме предимство на технически правилния монтаж пред естетиката, на някой може да му се стори че не сме обърнали внимание на детайла, но това всъшност е съвсем осъзнат избор, разбира се на всеки клиент преди монтажа тези неща се обясняват и се взема неговото съгласие, никого не сме изненадали.
Някой елементи от ГИ имат определено монтажно положение, на пръв поглед МАП датчика понякога може да изглежда в неестествено положение, но той неможе да заеме друго по-естетическо положение защото няма да функционира правилно, разбира се пътя на маркучите може да бъде променен по желание на клиента, правили сме подобни корекции по молба на клиент, променяли сме и мястото на копчето, дори мястото на бутилката.
Така че според мен става дума за дребни естетически забележки вероятно по разположението на частите около мотора, които нямат нищо общо с техническата част и правилната работа на системата, твоите приятели обаче не са споделили нищо подобно с мен, ще се радвам ако ми покажат какво точно имат впредвид, иначе наистина няма как знам какво не харесват и няма как да помогна, все пак имат двугодишна гаранция и всеки детайл лесно може да бъде оптимизиран така че да го харесат, няма нищо невъзможно.
