Кой тройник за газ е най-добър?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Кой тройник за газ е най-добър?

Мнениеот L&R » Сря 13 юни 2007 20:07


Пластмасов, месингов, алуминиев :roll: :dontknow:

Ако не е тройник тогава пак същия въпрос стои :twisted:
Говорим за регулатора между миксера и редуктора.




Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Сря 13 юни 2007 20:27


Най-добър в какъв смисъл?
Ако става дума за трайност, пластмасовия е най-зле.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 13 юни 2007 20:28


В най-баналния смисъл коя да избере човек в магазина :wink:


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Сря 13 юни 2007 20:33


Месинговия или алуминиевия - който ти се вижда по-добре изработен.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Чет 14 юни 2007 6:32


Според мен е важно , този на които врътките се въртят по-плътно и по-плавно.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 14 юни 2007 18:49


Абсолютно...
Най-често месинговите и алуминиевите след време им се скапва резбата и започват да се разхлабват... :)
Пластмасовите според мен са най-доброто решение... като се скапе така и така е най-евтин :)


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 15 юни 2007 11:21


А я да попитам аз, защо смесителите при някои моноинжекциони са с 1 и 2 входа за газта?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 15 юни 2007 18:38


Зависи от дизайна.
Тези с 2 входа и един дифузьор по правило са с по-добро смесообразуване (е, ако говорим за еднакви дизайни на дифузьорите, а не просто дупки...) :)


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пет 15 юни 2007 20:19


Скъсали сте се да ги въртите ,че чак резбата им се прецака.То ако се въртеше толкова често ,че чак алуминия да се развали направо си мисля ,че крана е вътре в купето и постоянно го регулирате ,като нитро система :lol: :lol:


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Мнениеот balamata » Съб 16 юни 2007 11:00


От седем години карам коли на газ и всичките имаха пластмасови тройници.Никакви проблеми досега не съм имал с тях.Все пак веднъж като се напипа точния момент на отвиване,след това не виждам какви регулировки повече има да се правят оттам.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 16 юни 2007 11:06


vladtod® написа:Скъсали сте се да ги въртите ,че чак резбата им се прецака.То ако се въртеше толкова често ,че чак алуминия да се развали направо си мисля ,че крана е вътре в купето и постоянно го регулирате ,като нитро система :lol: :lol:


A вибрациите?
От едната страна е изпарителя, захванат неподвижно за купето , от другата е плочката на двигателя , който постоянно "плува" на тампоните :)


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пон 18 юни 2007 12:09


Според мен ако твоя карбуратор е с един дифузьор на теб ти трябва двойник с една врътка. Има и такива които са с две, но при условие, че газта отива в една камера, и имаш две врътки, никога няма да можеш да направиш такава регулировка, при която от едната тръба да минава толкова газ колкото и през другата.
Що се отнася до това дали да е от метал или от пластмаса, най-удачно е да бъде от метал ( месинг ). Веднъж направена регулировка ти повече няма да пипаш, така, че няма да замине резбата, както каза колегата който си изкарва прехраната с поставяне на АГУ. Пък и всеки един който разбира поне малко от механика ще се сети, че метала е по-износоустойчив от пластмасата.

Поздрави.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 18 юни 2007 12:57


Сложих месинг, регулира се перфектно има малка стъпка.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта