Въздушни въпроси

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Въздушни въпроси

Мнениеот Жоро » Пон 21 май 2007 11:30


Въпросът ми е при ограничаване на въздуха и съответно регулиране на газта(т.е. добро съотношение въздух-газ)как ще се отрази на вървеж и харч?Сместа ще е ли малко по-богата като няма да среща толкова голямо съпротивление от въздуха?А по принцип при по-голямо и при по-малко съотношения газ-въздух колата върви ли повече и по-малко?




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 21 май 2007 11:50


С ограничаване на въздуха ще намалиш и газта , навлизаща в двигателя , което не винаги води до "спъване"... всичко опира до подбора между въздушния вход на двигателя и диаметъра на дифузьорите на плочката.

При по-бедни смеси колата до едно ниво на обедняване ще харчи наистина по-малко, но ще пали трудно, ще е доста мудна и така... това може да го направи някой пенсионер , но ако е някой "състезател" ефекта ще е отрицателен - ще настъпваш , няма да върви , а ще харчи...

При по-богата смес пък го има също този ефект... при пенсионера , дето сменя на 1500 оборота предавки богатата смес е само един минус и колата ще харчи повече , при "състезателя" е възможно да има подобрен вървеж и нормален разход (не по-нисък обаче! )


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

въздух

Мнениеот lozan67 » Пон 21 май 2007 17:57


В старата ми фирма караха колите при некакъв газаджия в Обеля, който им ограничаваше въздуха с тапа за канализационна тръба фи-50. И на всяка експериментално определяше колко да изреже,отворчето. Вървяха си добре колите и с нормален харч. Аз колко и да се опитвах все не става. Наи-добре ми върви с нов филтър и най-малко ми харчи. Намерих Филтрони по 4 лв и си ги сменям всеки месец 2000-2500км. градско. През отпуската като карам на дълго се цапа много по-малко.


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Мнениеот balamata » Сря 06 юни 2007 9:54


Ще споделя,че откакто сложих по една лентичка изолир от двете страни на входа на въздушния поток в кутията за възд.филтър,разхода ми падна поне с половин литър.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 31 госта