Golf mk3 1993г. 1.4 ABD Feroni теч на антифриз от изпарител.
Golf mk3 1993г. 1.4 ABD Feroni теч на антифриз от изпарител.
Здравейте колеги проблема е следния,колата губеше антифриз и реших с наближаването на зимния сезон да реша този проблем. Открих доста малки течове, за повечето от които бяха виновни скобите. Стигнах до изпарителя и съм в безизходица. Маркучите са се превърнали в тръби. Ясно тях ще ги сменя, но ми се струва че сълзи от пластмасовите щуцери в които влизат маркучите. Там каква е процедурата, има ли опръстени и как се сменят. И още нещо нормално ли е клапана да се върти свободно. Благодаря предварително за отговорите и се извинявам ако дублирам тема.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Golf mk3 1993г. 1.4 ABD Feroni теч на антифриз от испарител.
Има 0 пръстени на щуцерите.Ако са здрави щуцерите ги сваляш и решаваш какво да правиш.
Не се върти свободно клапана а само бобината му,нормално е.
Не се върти свободно клапана а само бобината му,нормално е.
Re: Golf mk3 1993г. 1.4 ABD Feroni теч на антифриз от испарител.
А трябва ли да разглабям изпарителя за да ги сваля?
Re: Golf mk3 1993г. 1.4 ABD Feroni теч на антифриз от испарител.
Благодаря много за изчерпателния отговор.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Golf mk3 1993г. 1.4 ABD Feroni теч на антифриз от испарител.
Колега, това Ферони дето си го снимал, по снимката изглежда, че е към края на живота си или го е приключило. Не си играй с щуцерите, а направо вземи ново ферони и не се занимавай с глупости
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf mk3 1993г. 1.4 ABD Feroni теч на антифриз от испарител.
Нов е 40 лв
Иначе щом маркучите са ти станали на дърво,явно от тях е проблема с теча.На тия изпарители трудно им протичат щуцерите иначе.Пробвай с нови маркучи и ако продължи да тече тогава вече реши какво ще го правиш.
Иначе щом маркучите са ти станали на дърво,явно от тях е проблема с теча.На тия изпарители трудно им протичат щуцерите иначе.Пробвай с нови маркучи и ако продължи да тече тогава вече реши какво ще го правиш.
Re: Golf mk3 1993г. 1.4 ABD Feroni теч на антифриз от испарител.
Колата работи доста добре на газ и на бензин но усещам лека миризма на газ. Изпарителя е слаган 2012г и е на 80000.И аз съм на мнение че е за смяна но в момента нямам възможност. Благодаря за съвета.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Golf mk3 1993г. 1.4 ABD Feroni теч на антифриз от изпарител.
На тези километри и години,изпаритела си е направо за изхвърляне!С Българската газ нормалния живот на изпарител е 40-50000км. или 2-3 години!
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Golf mk3 1993г. 1.4 ABD Feroni теч на антифриз от изпарител.
Знам, че като се смени мембраната и други чаркове вътре може да му се удължи живота?
На жената Астрата е с BRC пълен инжекцион, около 200 000 на газ без никакви проблеми.
На жената Астрата е с BRC пълен инжекцион, около 200 000 на газ без никакви проблеми.
Re: Golf mk3 1993г. 1.4 ABD Feroni теч на антифриз от изпарител.
Съгласен съм, но не усещам нито завишен разход на газ, а и колата си работи доста добре. Все пак при първа възможност ще го сменя. А маркучите ги смених и ще покарам малко да видим какво ще стане.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Golf mk3 1993г. 1.4 ABD Feroni теч на антифриз от изпарител.
Ще ме извинява колегата за спама, но виждам, че вече има решение по темата и затова ще си позволя.
На турското ферони, успех със смяна на мембрани. Стават такива от ловато, щото са 1:1 изпарителите с различен надпис на капаците. Трудното е да върнеш после стегнати винтовете с които са хванати капаците, защото са самонарезни. Освен това, заслужава ли си 25 лв за менте мембрани при 40 лв нов изпарител?
И последно, играх го тоя филм със смяна на мембраните няколко пъти, именно заради БРЦ изпарителя и щото бил много хубав, последните мембрани бяха 40 лв, тази за високото налягане се спука след точно 800 км и почна да дави колата. Тогава вече ми писна и взех едно ферони, настроихме го и забравих за проблемите. Сега умрял или не, на 30 хил км взимам нов изпарител и не се занимавам с дивотии. Паля и карам само на газ и съм установил, че 30 хил му е предела на тоя изпарител, колкото е и на нови мембрани за БРЦ или Ловато
Курт Деликуртев написа:Знам, че като се смени мембраната и други чаркове вътре може да му се удължи живота?
На жената Астрата е с BRC пълен инжекцион, около 200 000 на газ без никакви проблеми.
На турското ферони, успех със смяна на мембрани. Стават такива от ловато, щото са 1:1 изпарителите с различен надпис на капаците. Трудното е да върнеш после стегнати винтовете с които са хванати капаците, защото са самонарезни. Освен това, заслужава ли си 25 лв за менте мембрани при 40 лв нов изпарител?
И последно, играх го тоя филм със смяна на мембраните няколко пъти, именно заради БРЦ изпарителя и щото бил много хубав, последните мембрани бяха 40 лв, тази за високото налягане се спука след точно 800 км и почна да дави колата. Тогава вече ми писна и взех едно ферони, настроихме го и забравих за проблемите. Сега умрял или не, на 30 хил км взимам нов изпарител и не се занимавам с дивотии. Паля и карам само на газ и съм установил, че 30 хил му е предела на тоя изпарител, колкото е и на нови мембрани за БРЦ или Ловато
Re: Golf mk3 1993г. 1.4 ABD Feroni теч на антифриз от изпарител.
Само да вметна още нещо.След почти всяка интервенция, изискваща източване на антифриз, се получава въздъшна възглавница. Налага се да свакям маркуча за парното за да излезе въздуха и да започне да духа топло. Та мисля си, не може ли там да се сложи някакъв клапан мисля че имах на предишната ми кола(фиат) за обезвъздушаване.Нормално ли е това нещо! А и парното не духа много топло. И двата маркуча са еднакво топли, клапите са облепени и затварят плътно, радиаторчето е на 4 години и си мисля че не е от него, възможно ли е проблема да е в реостата?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Golf mk3 1993г. 1.4 ABD Feroni теч на антифриз от изпарител.
Евтините алтернативи на радиаторчета за парно, не правят много топло, защото ламелите между тръбичките са 1/3 като бройка от оригиналното радиаторче. Бях сложил и аз китаец, умрях от студ. Взех втора ръка оригинално и сега вече може да ти изгори очите от жега
Re: Golf mk3 1993г. 1.4 ABD Feroni теч на антифриз от изпарител.
Благодаря за информацията! Ще му дойде времето и на радиаторчето, но няма да е сега.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта