Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
След като 4 (с думи: четири) пъти прегледах на ветрило цялата тема и не видях да е написан нито модел, нито двигател, предлагам първо колегата nikson85 да разбули мистерията за какво бу с какъв бубутник говорим, за да можем да разгледаме отстрани кой крив, кой прав и чак тогава да продължим дискусията.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Темата като цяло е безсмислена. Сега не ми се търси, но си спомням, че в този форум има тема по въпроса, където грамотно е обяснено кое как се прави.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Pet_rov написа:Темата като цяло е безсмислена. Сега не ми се търси, но си спомням, че в този форум има тема по въпроса, където грамотно е обяснено кое как се прави.
Така е аз точно от там прочетох нека припомним на колегите как се прави. И по-точно как аз съм го направил за смесения разход от 8 газ от 50 до 100км скорост.
Металното винтче съм го направил 1об. и повече не се пипа.
Тройника се развива на 2.5об.
Нагласят се оборотите на празен ход от пласмасовия винт да бъдат както на бензин, така и на газ. Като се започва да се отвива докато станат като на бензин
и се спира да се върти.
При мене 2.5 об. от тройника дойдоха в повече и започнах да затягам, като вървежа се подобри в ниските обороти. Наглася се там където колата развива максималната скорост. А за икономия в ниските 50-100км се завива до 1\2об. гледаш да не е спъната от ниските, ако се навие още става много скопена.
Ако искаш да караш с над 100км извън града отвиваш 1\2, ако отвиеш малко повече ще е добре след 140км. ама и разхода на газ е голям ако караш в ниските обороти или градско.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
За да получиш еднакво съотношение гориво/въздух в целия работен диапазон на двигателя, регулирането на газта не трябва да е основно от винта на маркуча към плочката, а от сечението на отворите за газ в плочката. Ако ти е ясно за какво иде реч.
Системата изпаарител-регулатор-плочка е всъщност аналог на карбуратора и работи на същия принцип. Който разбира карба, ще разбере какво искам да кажа.
Системата изпаарител-регулатор-плочка е всъщност аналог на карбуратора и работи на същия принцип. Който разбира карба, ще разбере какво искам да кажа.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
Имам един въпрос само туй абд до и след 140 какъв вървеш има и без тройник що се занимаваш с глупости не мога да разбера че и ги споделяш.
Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
Никакъв вървеж няма, а кото отвориш тройника повече от 2.5 е муден в ниските обороти. Тройника е между 1.25 - 1.75 об. и там хваща 140км.
Ама и гори 10-12газ, а така пада на 8-9 градско и смесено.
Те всички двигатели малки и големи започват от 10-12газ смесено и като си с малкия двигател и като направиш една сметка, и излиза че нямаш смисъл от газ. Аз ако трябваше да слагам пак газ на този двигател нямаше да му сложа ако знаех че е така. А пък ако трябваше да слагам на газ на 150коня бензин по-добре да си вземеш дизел 150коня.
Ама и гори 10-12газ, а така пада на 8-9 градско и смесено.
Те всички двигатели малки и големи започват от 10-12газ смесено и като си с малкия двигател и като направиш една сметка, и излиза че нямаш смисъл от газ. Аз ако трябваше да слагам пак газ на този двигател нямаше да му сложа ако знаех че е така. А пък ако трябваше да слагам на газ на 150коня бензин по-добре да си вземеш дизел 150коня.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
nikson85 написа:А пък ако трябваше да слагам на газ на 150коня бензин по-добре да си вземеш дизел 150коня.
ох котьо да не ти се налага да разбереш къв дедов може да ти набие нова нафтица...ще си търсиш тройника
Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
Аз не знам какъв вървеж очакваш от тоя миксер. Ако искаш вървеж си взимаш кола 400+ коня и ето вървеж
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
Този разход 8-9 градско ли е, или смесено?
Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
Със сигурност му е смесения цикъл , но нали търси икономия. Това са му 8-9лв. / 100 , което е добре според мен. Ама ако автора иска още по-тънко ....
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
Икономията идва на първо място от стила на каране, на второ - в средата (град с малко коли, град с много коли, на село на мегдана и т.н.) и чак на трето от настройката.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
Нереално ниските разходи, които някои дават, мен само ме карат да се усмихвам. Проблемът е, че някои хора им вярват и започват опити да постигнат и те такива стойности. АБД-то наистина е икономичен на извънградско, ако не го караш над 100, но градско си похапва доволно. Г3, сравнен с подобните му връстници, хич не е икономичен. Който е карал Опел, Рено, Хонда знае какво имам предвид.
Инак настройките на изпарител са индивидуални, даже на 2 от една марка може много да се различават настройките.
Инак настройките на изпарител са индивидуални, даже на 2 от една марка може много да се различават настройките.
Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
muns61 написа:Този разход 8-9 градско ли е, или смесено?
Смесения е 8 а градско не мога да кажа точно понеже не карам много по светофарите, но със сигурност ще се качи.
Карам по 20-30км на ден и това засякох за последните 700км.
Ако я настроя както трябва ще гори с 2-3л повече и на смесения разход.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта