Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
За теб - никакво.
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
При такъв тип уредба настройката винаги е компромис но обобщено или я правиш да е икономична и не се оплакваш че не върви или я правиш да върви повече от колкото на бензин и не гледаш колко е разхода
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Няма как да е иначе. Все пак разполагаш с два винта, тройник и плочка. Колкото и да гласиш... все в някой режим не си в граници. Всичко е компромис.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Той ако я направи тая кола да му харчи ( в пари говоря ) газ толкова , колкото да даде и за бензин , къв му е смисъла от газта? Като незнае как да настрои тоя изпарител , или да прочете в нета , или да си купи книга ( има една много хубава ) , или да иде на газаджия ....
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Какво се е вторачил колегата в тоя разход, не знам. Извън града моят параход гори между 8.5 и 10 газ, в зависимост от настъпването. В града 12+. Колкото - толкова. При тази цена на газта изобщо не се занимавам с глупости.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Друго си е да я накараш на газ да гори по-малко от каталожния и разход преди 25г и да ти скине вратя от върене
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Баш по малко от разхода на бензин няма да я докараш ама 1/1 може. Ама и буташ високите обороти след 120км. Иначе до 100км е добре вървежа. Запомняш къде е била врътката в високите и от къде почват ниските да не е спъната.
После като искаш високите си ги въртиш когато ти трябва. Аз може и 12газ да я направя ама има ли смисъл когато се кара градски трафик.
Иначе на магистрала и балкански път си я правя да върви до 150-160 те толкова и дават по каталог.
То даже има един момент където от ниските е спъната защото започва от много богата смес и докато се коригира сместа е спъната.
После като искаш високите си ги въртиш когато ти трябва. Аз може и 12газ да я направя ама има ли смисъл когато се кара градски трафик.
Иначе на магистрала и балкански път си я правя да върви до 150-160 те толкова и дават по каталог.
То даже има един момент където от ниските е спъната защото започва от много богата смес и докато се коригира сместа е спъната.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
На твоите врътки да няма положение "ниски-високи"
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Не няма аз съм ги запомнил по обороти. Ниски на 1.25, а високи на 1.75. Даже високите са малко под 1.75, някъде към 1.60.
Към 2.0 идват богато в ниските и е добре в високите след 140км.
А под 1.0 идва спъната.
Те на миналия изпарител бяха същите само че разхода беше с 1л повече.
Към 2.0 идват богато в ниските и е добре в високите след 140км.
А под 1.0 идва спъната.
Те на миналия изпарител бяха същите само че разхода беше с 1л повече.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
До тук разхода с новия изпарител върви към 8 газ всекидневно смесено каране. И това е разхода само на газ без бензиновия. Пали се на бензин и след 3-4минути се прехвърля на газ. Супер доволен съм от новия изпарител.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
nikson85 написа:Баш по малко от разхода на бензин няма да я докараш ама 1/1 може. Ама и буташ високите обороти след 120км.
Може ли да обясниш по-подробно как става този номер?
В 1 литър газ има по-малко енергия,отколкото в 1 литър бензин!
Разликата в енергията от къде я взе,че да я добавиш и да е същия разход като на бензин?
Да не си монтирал педали като на велосипед в колата?
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Чакаме да й свали разхода на 6/100 средно и да се наредим на опашката за настройка, ще си платим, разбира се
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Голямата разлика идва точно от регулирането на вървежа и горенето, обороти и празен ход и т.н. Всичко друго е пунтамара.
Аз това 1\1 съм го писал горе долу, но не и по-малко. То на бензин на мен ми даваше около 7л.
Аз това 1\1 съм го писал горе долу, но не и по-малко. То на бензин на мен ми даваше около 7л.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Moмче младо, тук има поне двама, които разбират естеството на темата. Пишеш глупости, които биха объркали незапознат потребител. Ще поискам изтриване на темата.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта