Здравейте. От известно време ме интересува как да се настрои точно изпарителя. Значи аз действам по следния начин. Въздушния филтър и газовия съм ги сменил. Тройника на моя е едно кранче, където излизат маркучите на изпарителя. На изпарителя има два винта аз въртя това малкото и знам че е за празен ход. А на тройника е за горене и вървене. Този големия на изпарителя ми е настроен от газажия него аз не го въртя и не знам за какво е. Значи Калата трябва да е загряла до 90г. И започваме да караме. Спираме и започваме да въртим тройника с 1\4 и тръгваме да караме. Тези настройки се правят винаги на работещ двигател. Продължаваме да въртим с 1\4 докато не усетим че колата е тромава. Тогава спираме да затягаме а може вече да отвъртаме, за да се подобри вървежа. А малкото винтче се затяга на празен ход докато не усетим че заглъхва двигателя и пак го връщаме леко. Включваме фаровете и всички консуматори на празен ход. И двигателя ако глъхне се отвърта още малко винтчето на изпарителя, докато се стабилизират оборотите.
Вие как настройвате изпарителя?
Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
Последна промяна от nikson85 на Сря 20 фев 2019 17:45, променено общо 1 път.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
И изпарителят е?
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Заволи е изпарителя електрически. Вече гони 80 000км изпарителя.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Аз ги настройвам на автомобилен газанализатор!А на този изпарител ако не му е сменяна карантията си е за боклука!
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Как ги настройваш на газ-анализатор, ако не е тайна?
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Забравих да напиша една подробност всичките тези настройки се правят с малко количество газ в бутилката. Защото газта се разширява и свива, тя не е като бензина. Защото когато бутилката е пълна сместа може да дойде бедна и колата да спъната когато свършва газта. То за това газ не се засича от пълно в пълно, а от пълно до празно.
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
nikson85 написа:Защото когато бутилката е пълна сместа може да дойде бедна и колата да спъната когато свършва газта.
Да, ама иначе пък като я направиш добра сместа на пълна бутилка трябва да е богата по тая логика.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Може да има минимална разлика незнам. Само знам че е добре бутилката да е в минимума. И като се запушват филтрите пак ще има влияние.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Няма голямо значение,нали за това е изпарителя,да подържа що годе еднакво налягане независимо колко газ има в бутилката.
Иначе и аз така ги глася.Карам спирам,завивам,пробвам и така докато ми хареса вървежа.Не трябва да е спъната просто.
Иначе и аз така ги глася.Карам спирам,завивам,пробвам и така докато ми хареса вървежа.Не трябва да е спъната просто.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Няма никакво значение колко е пълна бутилката, щом има газова фаза. Налягането зависи от фракционния състав на газта и температурата.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Аз сега така съм я настроил че няма много голяма разлика между газ и бензин. Даже бих казал че на газ по-хубаво работи двигателя. Направо не се чува на празен ход.
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Значи очаквай изненада и в разхода...
здравейте
аз съм малко бос на тази тема,затова моля за съвет.Монтирах чарджър на голфчето и на газ само припалва и гасни.Прочетох тук там и разбрах,че изпарителя трябва да се пипне за да захрани нормално.Някой има ли представа какво се прави.Той е ЛОВАТО,вакуумен.Преди години монтирах един такъв на ЗИЛ и си работеше добре.А сега-проблем.Помагайте,колеги.Благодаря предварително
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
stefan4o написа:Как ги настройваш на газ-анализатор, ако не е тайна?
Ако го няма на куха свещ /прозрачна/Гледаш цвета на горене без да повишаваш обороти за да не се пръсне стъклото.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Сега на скоро си купих изпарител Атикер. Някой ден ще го сменям защото моя Заволи е над 80 000км. За да не пускам нова тема. Някой знае ли как се правят настройки на този изпарител. Болтовете са 3- един отстрани дебел пласмасов, един отгоре месингов малък, и тройника?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта