Здравейте. От известно време ме интересува как да се настрои точно изпарителя. Значи аз действам по следния начин. Въздушния филтър и газовия съм ги сменил. Тройника на моя е едно кранче, където излизат маркучите на изпарителя. На изпарителя има два винта аз въртя това малкото и знам че е за празен ход. А на тройника е за горене и вървене. Този големия на изпарителя ми е настроен от газажия него аз не го въртя и не знам за какво е. Значи Калата трябва да е загряла до 90г. И започваме да караме. Спираме и започваме да въртим тройника с 1\4 и тръгваме да караме. Тези настройки се правят винаги на работещ двигател. Продължаваме да въртим с 1\4 докато не усетим че колата е тромава. Тогава спираме да затягаме а може вече да отвъртаме, за да се подобри вървежа. А малкото винтче се затяга на празен ход докато не усетим че заглъхва двигателя и пак го връщаме леко. Включваме фаровете и всички консуматори на празен ход. И двигателя ако глъхне се отвърта още малко винтчето на изпарителя, докато се стабилизират оборотите.
Вие как настройвате изпарителя?
